Přehled článků
35406 článků.
včera | Petr Miler
Je absurdní, když někdo označuje ekonomiku provozu elektrických aut za jejich výhodu a ignoruje přitom amortizaci. Studie iSeeCars to nedělá a smutná ...
včera | Petr Miler
Museli jste autům fandit už před drahnou řádkou let, abyste vůbec zaznamenali její existenci, dnes je jako ojetina obecně raritou a v pěkném stavu sko...
včera | Petr Prokopec
Britská automobilka prochází velkou proměnou, zatím se ale zdá, že má snad i větší úspěch na realitním poli než ve své vlastní branži. Zda se jí nicmé...
včera | Petr Miler
Kdo chce mít opici, musí mít i banány, říká se v žertu v našem oboru. Ono to ale platí skoro doslova, a to dokonce i v momentě, kdy ona „opice” nestoj...
včera | Petr Prokopec
Bude si říkat příznačně Arsenal, s anglickým fotbalem ale nebude mít společného zhola nic. S vojenským arzenálem ano, s balistickou ochranou B6 mu odo...
včera | Mirek Mazal
Je to designově i technicky skutečně úchvatný stroj, který si za uplynulá léta získal spoustu pozornosti. Jak je ale vidět, ani ta nestačila na to, ab...
včera | Petr Miler
Zdánlivě přehnaná reakce americké automobilky na její výsledky za první letošní kvartál nakonec nemusí být zase tak přehnaná. Sama Tesla nejlíp ví, co...
3.5.2024 | Petr Miler
2 319 900 Kč, tolik si dnes musíte připravit, pokud zatoužíte po Tesle Model S v aktuálním základu. Kolik vám z této investice za 10 let zbude? Klidně...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Pokud máte tuzemský bestseller v hledáčku, pomalu nemá cenu mířit jiný směrem, než kterým naprostá většina lidí tak jako tak míří. Tedy ke kombíku s m...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Berte to jako další výmluvný důkaz o tom, že o vstřícnosti směrem k zákazníkům automobilky rády hovoří, reálně se ale primárně řídí jinými faktory. O ...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Jestli se něco pro závodění ve své současné podobě ani trochu nehodí, je to elektrický pohon se všemi limity baterií. A jestli se něco pro závodění an...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Je to praxe známá mnoha amatérským mechanikům a jejich zákazníků, kterým nutně nemusí vadit, přímo od automobilky ale očekáváte víc. Zvlášť když se tv...
3.5.2024 | Petr Prokopec
„Neprodávám auta. Prodávám motory, auta k nim přihazuji zdarma, protože motory musí něco držet,” řekl kdysi Enzo Ferrari. Slova zakladatele slavné ita...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Italsko-americko-francouzský koncern pro elektromobily nikdy nehořel tak, jak se z některých záměrů mohlo zdát, zejména jeho šéf Carolos Tavares vždy ...
3.5.2024 | Petr Miler
Od počátku nevyhnutelný následek konfrontace nesmyslných plánů s realitou sám o sobě nepřekvapí. Otázkou v prvé řadě zůstává, proč někdo s takovými pl...
3.5.2024 | Petr Prokopec
Třícípá hvězda se pro jednou rozhodla nespravovat, co není rozbité, a nám to určitě není nesympatické. Změny třídy S zvenčí nezaznamenáte i proto, že ...
2.5.2024 | Petr Prokopec
Italské mini s dosti diskutabilním zevnějškem nebude dráždit jen svým vzhledem, ale některé i ceníkem. Je totiž o 180 tisíc korun dražší než dřív a st...
2.5.2024 | Petr Prokopec
Dost ošklivé auto, které se světu neoficiálně ukázalo už před pár týdny, je teď venku oficiálně. A nevypadá ani o trochu líp. O to víc překvapí, že na...
2.5.2024 | Petr Miler
Tomu, co Tesla dělá rychle a rázně, zřejmě neunikne ve stínu svých aktuálních ekonomických výsledků ani koncern VW. Jen to udělá méně rázně a o něco p...
2.5.2024 | Petr Miler
Možná jednou, ale ne teď a ne tady, takový je postoj firmy ovládané kanadským miliardářem k elektrifikaci aut jakéhokoli druhu. Dává to smysl, Aston p...