Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více
26.2.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
České zastoupení Volkswagenu navýšilo ceny všech motorizací i výbav sedmé generace Golfu a několik specifických modelů zcela vypustilo z ceníku.
V případě snížení cen nových automobilů, či už z důvodu příznivějšího směnného kurzu vůči české koruně anebo třeba „odhalením vnitřních rezerv“ přímo u výrobce či dovozce, nám automobilky skoro nikdy nezapomenou připomenout možnost výhodnějšího nákupu. V opačném gardu, tedy při navýšení cenovek, se tak děje jen málokdy.
Rozhodnutí vedoucí ke zvýšení cen tímto samozřejmě neodsuzujeme, někdy firmám čísla prostě nevychází a není zkrátka zbytí, ve ztrátě se podnikat dlouho nedá. A když už jsme u toho, tak cenu si může konec konců každý nasadit takovou, jakou uzná za vhodné. Přesto ale máme za to, že motoristé by měli být informováni nejen o zářných zítřcích.
V podstatě náhodou jsme si nedávno (při představení při představení nové výbavy Fresh) všimli, že původní loňská „cena Škody Rapid od 289 900 Kč“ byla později potichu navýšena na 292 900 Kč. Dnes vypadá opět jinak, a i proto je zřejmé, že dívat se z času na čas do ceníků může být užitečné. Po příklad nemusíme daleko, stačí se přesunout v rámci koncernu od prodejců Škody k dealerům Volkswagenu.
Ještě minulý týden jste si mohli pořídit nejlevnější Golf sedmé generace s motorem 1,2 TSI (86 koní) Trendline za 339 900 Kč, dnes už stojí o 10 tisíc více. Vzájemným srovnáním obou ceníků zjistíte, že tato částka by použita k navýšení všech motorizací Trendline a středního stupně výbavy Comfortline, přičemž z nabídky vypadla verze 1,4 TSI Trendline s výkonem 140 koní a k mání je pouze v nejvyšším provedení Highline.
Stejně tak byste marně hledali 1,4 TSI (122 k) a 1,6 TDI (105 k) 4Motion ve výbavách Highline, které nyní můžete mít jen jako Comfortline. Jinak Volkswageny Golf v nejvyšší výbavě zdražovaly také, navýšení cen je ale poněkud mírnější, pouze o čtyři tisíce a vůbec nejdražší typ 2,0 TDI 4Motion spíše jen o symbolické dva tisíce korun. Důvody změn v ceníku zatím neznáme, dost možná ale jsou dány jen poněkud silnějším eurem než na konci loňského roku.
Navýšení cen nového Golfu nebylo nijak závratné, v ostré cenové válce však ani 10 tisíc není zanedbatelných
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 26 minutami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 10:38 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus