Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Top Gear má další potíž. LeBlanc má dost Evanse, BBC říká: „Buď on nebo já.”
27.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Znovuzrozená show nemá na krku jen nízkou sledovanost, ale prý i další zákulisní pře. Ty mohou pořad znovu zásadně změnit.
Je pomalu již pravidlem začínat nový týden hodnocením poslední epizody nového Top Gearu. Nejinak je tomu i nyní, kdy se podíváme na pátý díl. Jeho sledovanost sice zatím ještě nebyla zveřejněna, nicméně rekordní nebude ani náhodou. Tedy pokud stejně jako ta předchozí nespadne na nejnižší mez v celé historii pořadu. To pro BBC není zrovna dobrá vizitka, nicméně ani největší komplikace. Tou další mají být události, které se prý daly do pohybu v zákulisí.
S novinkami se vytasil britský tisk s odvoláním na konkrétně nejmenované zdroje a je tedy otázkou, zda novým tvrzením můžeme věřit či nikoliv. Nicméně zas až tak nereálně neznějí. Jejich podstatou má být hrozba Matta LeBlanca odchodem z pořadu, pokud v něm i nadále zůstane Chris Evans.
Že se ti dva nemají zrovna v lásce, se mluvilo již dříve, LeBlanc ale vždy tyto zvěsti popíral. Kde je pravda, je otázkou, z dosud odvysílaných epizod je ale evidentní, že veškeré vztahy mezi nimi jsou strojené pro kameru a nejde o dvojici jako jsou třeba Rory Reid a Chris Harris. Těm snadno uvěříte, že po skončení natáčení spolu „jdou na jedno“ a klábosí o autech i o životě až do aleluja.
Evans se však prý od zbytku týmu distancuje, a to jak během natáčení, tak i po jeho skončení. Na plac tedy vnáší spíše frustraci než pohodu. „Atmosféra mezi moderátory je na bodu mrazu. Matt proto již naznačil, že nebude součástí žádné další série, pokud jí bude uvádět Chris. A není jediný, kdo má ke spokojenosti daleko,“ říká onen zdroj.
„Chris nepovzbuzuje ostatní, když natáčí své repliky. Při jedné příležitosti tento měsíc dokonce předstíral, že bouchá hlavou do zdi, aby vyjádřil svou frustraci, když Eddie Jordan odváděl svůj part. Také velmi žárlí na pozornost a odezvu, jíž se dostalo Rory Reidovi a Chrisi Harrisovi. Se svými zkušenostmi by přitom měl nováčkům pomáhat,“ dodal dále.
Bude tedy zajímavé, jak se bude situace dále vyvíjet. Nová série se měla začít natáčet již od září, nicméně producenti s nožem na krku mají nově zvažovat odklad. Souběžně s tím se přemýšlí o tom, kdo zůstane a kdo půjde přes palubu. Není to přitom vůbec snadné, neboť LeBlanc má smlouvu na dva roky, Evans dokonce na tři.
Na někdejšího Joeyho ze seriálu Přátelé navíc padá největší pochvala, zatímco britský moderátor je spojen u diváků s kritikou. I proto byl ostatně ve čtvrté epizodě podle plánu trochu upozaděn, což i přes rekordně nízkou sledovanost odborná a laická veřejnost blahořečily. Chvíli se totiž zdálo, že duch původního Top Gearu je zpátky.
Na poslední, tedy pátou epizodu, však již taková chvála nemíří. Místo toho zde máme řadu výtek, jenž míří i na hlavu Reida. Ten se vydal z Coventry do Ženevy s novým Jaguarem F-Type SVR, aby zopakoval legendární cestu Normana Dewise, který kdysi přivezl E-Type na švýcarskou motor show přes noc po vlastní ose.
Od Reida přitom slyšíme hlavně hlášky o únavě, tedy nic, co by nás až tak přikovalo do židle. Či co by naznačovalo třeba bezpečnou jízdu. Trefou do černého pak nebyla ani LeBlancova hláška, že nový Rolls-Royce Dawn je natolik tichý, že „slyšíte krtka prdět“. Snad jen k Harrisově testu BMW M2 Coupe nelze říct nic špatného.
Samozřejmě, každý vše může cítit jinak. Nicméně pravdou zůstává, že každý nový díl Top Gearu víceméně nedrží pohromadě. Místo toho tu máme pár nesouvisejících filmečků, jejichž technikou kvalitu sice nelze zpochybnit, ovšem samotný obsah tak zajímavý nebývá a živé a možná i poněkud násilné vstupy ze studia je poněkud shazují.
Uvidíme tedy v příštích týdnech, jak celá záležitost nabere na spádu. Momentálně tak již jen přihodíme ukázku na poslední epizodu a přidáme také link na tu minulou s českými titulky, včetně Extra Gearu. Souběžně s tím se pak ještě krátce přesuneme do druhého tábora, tedy k show The Grand Tour Clarksona, Hammonda a Maye.
Samotný pořad zde ovšem probírat nebudeme, místo toho se nově ve svém obvyklém stylu nechal slyšet její nejznámější protagonista. Ten nepatří mezi zastánce Brexitu, což potvrdil propagačním spotem s Jamesem Mayem ještě před hlasování, po odhlasování vystoupení Velké Británie z EU ale na věc reaguje konstruktivně, tedy svým vlastním stylu. Na Twitteru totiž uvedl: „Dobře. Teď bychom si měli odbýt 24 hodin zoufání a sténání, ale pak si budeme muset vyhrnout rukávy a rozpohybovat tu sprchu s*aček.“ Jak moc s ním souhlasíte, to necháme jen čistě na vás...
Obrázky z páté epizody letošního Top Gearu
Nová epizoda Top Gearu, ve které Evans nosí to samé oblečení jako v předchozích, nebyla hodnocena zrovna kladně
Videoupoutávka na 5. epizodu letošního Top Gearu
Komentář Jeremyho Clarksona k Brexitu, který rozhodně nepodporoval
Kompletní čtvrtý díl Top Gearu s českými titulky a třetí díl Extra Gearu
Zdroj: Evening Standard, Jeremy Clarkson@Twitter
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před hodinou - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejnovější články
- Nesmyslné nové 2,5tunové BMW M5 ve sprintech trapně zostudila morálně 8 let stará em-pětka předchozí generace
před 13 minutami - Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před hodinou - Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
včera - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
včera - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
včera
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus