Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Top Gear čekají zákulisní změny. Hledá se nový producent, zlepšit se mají scénáře
10.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejznámější motoristický pořad světa má znovu vyrůst až ke hvězdám. Napomoci tomu má i Matt LeBlanc jako nová hlavní tvář této show.
Návrat Top Gearu na televizní obrazovky můžeme stoprocentně označit jako katastrofu. Již sledovanost první epizody nepatřila mezi rekordní, na tu poslední se pak dívalo nejméně lidí v celé jeho historii. To rozhodně není dobrá vizitka pro pořad, který byl zlatonosnou slepicí televize BBC a který je právě kvůli sledovanosti zapsán v Guinnessově knize rekordů - svého času totiž show lákala diváky v neuvěřitelných 212 zemích na světě více než jakýkoli jiný pořad na Zemi.
Tyhle časy jsou pryč, momentálně se ale prý opět začíná blýskat na lepší časy. Po rezignaci Chrise Evanse na post hlavní hvězdy pořadu totiž BBC rozjelo horečnaté úsilí, díky kterému by se Top Gear měl opětovně dostat na vrchol. Z toho důvodu televizní stanice hledá nového producenta pořadu, který by „dokázal zkrotit své emoce i tváří v tvář tlaku, neúspěchu nebo ve chvílích, kdy bude mít co do činění s provokativními situacemi“.
Mimo to BBC požaduje, aby ideální kandidát „poskytoval proaktivní konstruktivní odezvu ostatním“. Jinými slovy, Top Gear by měl zaštiťovat Evansův protipól, neboť dle zákulisních informací měl nejméně oblíbený moderátor pořadu frustrovat ostatní při natáčení, pokřikovat na diváky, pokud se nesmáli dostatečně hlasitě jeho vtipům, či rovnou řvát na členy štábu.
To je ovšem jen počátek všech změn. Dále se Top Gear dočká návratu Alexe Rentona, který měl za „clarksonovské“ éry na starosti editaci. Nyní na své bedra bere tvůrčí kontrolu, přičemž souběžně s ním dorazí také propracovanější scénáře. Ty měly být dle zákulisní šeptandy jednou z největších slabin, neboť zpočátku na nich pracoval pouze jeden člověk.
Evans sice posléze přivedl ještě svého dlouholetého spolupracovníka Dannyho Bakera, což vysvětluje postupný kvalitativní posun celé show, nicméně ve srovnání s předchozími roky ani to nestačilo. Clarkson byl totiž znám svým pedantským přístupem, kdy scénáře ladil k dokonalosti. A zřejmě i proto nové epizody vypadaly jen jako velmi špatné kopie těch předchozích.
Další novinkou bude zkrácení či dost možná úplné zrušení rozhovorů se slavnými hostmi, neboť do pravidelné náplně pořadu mají být zařazeny road tripy s celebritami. O trochu smutnější je zrušení Vánočních speciálů, to ovšem do značné míry lze pochopit. Nová sestava totiž není tak sehraná jako stará. Navíc její show na Amazonu bude jeden takový „velký speciál“.
Ve finále pak BBC ještě poupraví období vysílání, neboť stávající série díky zpoždění zamířila na obrazovky prakticky ve stejné době jako fotbalové Euro, kde je pochopitelné velký divácký překryv - to pociťujeme i my na našem webu. Přesunutím premiér na časnější jaro by ovšem jakýkoliv podobný konkurenční podnik měl být mimo hru, což má taktéž navýšit počet diváků sledujících právě Top Gear.
Vše pak můžeme završit zmínkou o moderátorech, z nichž vrátit by se měli všichni. Tedy s výjimkou Evanse, pochopitelně. Hlavní hvězdou pořadu se stane Matt LeBlanc, který má blízko k podpisu nové smlouvy. Tím nám ale novinky již definitivně končí, přičemž naděje jaksepatří vzrůstají. Uvidíme ovšem až za rok, zda je Top Gear opětovně nezklame.






























Top Gear čeká další znovuzrození, tentokráte již bez Chrise Evanse. Matt LeBlanc se ovšem vrátit má, a sice jako hlavní tvář pořadu
Zdroj: The Telegraph
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Bratři Marquezové dominovali neděli v Argentině včera 19:47
- Dixon suverenním vítězem, Salač havaroval včera 18:16
- Moto3 Piqueras vítězem, Rueda lídrem včera 17:58
- Portimão-Test, 2. den: včera 10:00
- Opět trumf pro Marca Marqueze 15.3.2025
Nejnovější články
Ne že by to VW neměl před očima: Jeho nejprodávanějším autem je teď rodinný vůz větší než Škoda Octavia za 400 tisíc Kč
včeraElektromobily stále víc rozdělují společnost, ukázal průzkum. Jejich zastánců je jen 7 procent, počet odpůrců vzrostl na trojnásobek
včeraK mání je zapomenutý pokus Francouzů o rychlý lidový luxus, 1 z pouhých 300 aut dodnes pořádně nejezdilo
včeraPohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
včeraNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva