Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
The Grand Tour vydrží jen pět let, říká James May. A má pro to dobré důvody
8.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
„Do 5 let tu už nechci smrdět,“ říká May a naznačuje, že show nebude mít své současné podobě delšího trvání. Totéž doporučuje Clarksonovi.
Znáte tu o třech prasátkách? Jedno si postavilo domeček ze slámy, druhé z klacků a větviček a třetí z cihel. Právě tento domeček pak odolal zlému vlkovi, který ve snaze o proklouznutí komínem spadl do kotle a... zazvonil zvonec. Toto téma je evidentně velmi blízké Jeremy Clarksonovi, Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Trojice moderátorů nové show The Grand Tour totiž ve čtvrté epizodě první série obdobným způsobem upraví své vozy.
Jak je ovšem patrné z upoutávky, tentokrát to nebude vůz obložený cihlami, který bude kralovat. Kromě toho, zatímco pohádce o třech prasátkách aplauduje celý svět, zde může hlavně Clarkson počítat s nevraživostí jisté části publika. Jeho off-roadový speciál je totiž pokrytý kůžemi, kožešinami a různými kostmi, což pohorší všechny organizace na ochranu zvířat. A to i za předpokladu, že při samotné výrobě žádná němá tvář nepřišla k úhoně.
Extravagantní road trip pak sice nejspíše bude zabírat většinu stopáže nové epizody, nicméně mimo něj můžeme počítat také s okruhovým srovnávacím testem Porsche 911 GT3 RS a BMW M4 GTS. Živé záběry pak byly stejně jako v případě třetí epizody natočeny v britském Whitby, což je možná další okolnost, která pár lidí zklame. Původně bylo totiž oznámeno, že každý díl se odehraje v jiné lokalitě.
Běžně bychom pak na tomto místě končili, dnes je ale upoutávka na další díl The Grand Tour, kterou celou můžete zhlédnout níže, jen úvodem k pohledu do trochu vzdálenější budoucnosti, o které promluvil James May. Ten se zaměřil hlavně na období vzdálenější následující tři roky, kdy je jeho program jasný - Amazon má kontrakt na 36 epizod, v nichž May nemůže chybět. Ta poslední by se přitom mohla vysílat někdy v půlce února 2019. Tedy za předpokladu, že harmonogram dalších dvou sezón bude stejný jako u té debutové.
Dočkáme se ovšem poté prodloužení smlouvy s trojicí moderátorů? Podle Kapitána Šneka nejspíše ano, ovšem pravděpodobně již jen o další dva roky. May má totiž pocit, že za nějakých pět let již bude příliš starý na to, aby se věnoval náročnému „blbnutí“ se svými kolegy. A co je podstatné, Clarkson by podle jeho názoru měl odejít do důchodu s ním.
„Musíme akceptovat, že relativně brzo na to budeme příliš staří,“ uvedl 53letý May. „Richard Hammond (46) je relativně zdravý chlapík, který se o sebe stará, ale to já a Jeremy (56) nejsme. Zvláště Jeremy je obzvláště sešlý a já to již na sobě začínám také pozorovat - zkouším s tím z nějakého důvodu bojovat, ale poddávám se tomu.“
Pochopitelně, každé vyjádření kohokoli z celého tria může být i recesí, což tentokrát platí hlavně o poznámce na adresu Clarksonova stavu, zbytek ale nejspíše myslí vážně. Dodává totiž, že „během příštích pěti let tu již nechci smrdět“. Do penze se mu sice nechce, nicméně každý by měl vědět, kdy má odejít.
Pochopitelně, jeho ani Clarksonův odchod nemusí znamenat úplný konec The Grand Tour, stejně jako jejich odchod neznamenal konec Top Gearu. Dost dobře si ale dokážeme představit, jak by publikum reagovalo na „jinou The Grand Tour” a Amazon si toho musí být vědom též - bez Clarksona a spol. tento pořad nemá smysl dále vyrábět, stojí a padá s nimi. Zdá se tedy, že vyhlídky na delší než pětiletou éru The Grand Tour si nemá smysl dělat...
V nové epizodě The Grand Tour nás čeká především zajímavý off-roadový road trip
Zdroj: Radio Times
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 11 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025 - VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025 - Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025 - Vrcholné elektrické Porsche vyzvalo na souboj spalovací Ferrari a motorku Yamahy, nemělo to dělat
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva