Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Snaha o show se BMW vymyká z rukou, nová 7 má dostat kožený potah motoru
31.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Silvestrovský žertík, říkáte si. S ohledem na současné mnichovské postupy se nezdá být kožený potah motoru nové sedmičky žádnou pohádkou.
Zaznívá to na našich stránkách dnes a denně. BMW v současnosti sice stále patří na nejvyšší pozice mezi prémiovými automobilkami a přestože z hlediska počtu prodejů by se dalo o té vší prémiovosti polemizovat, silnější historicky zřejmě nebylo. Že se dnes nabízí a také velmi dobře prodávají kombinace dříve nevídané, je jistě fajn pro nejširší klientelu, není to však zázračné pro jméno a image značky, která se do historie zapisovala docela jiným způsobem. Originalitou, technikou, jenž nenabízel každý, jiskrou, jaká byla jiným vozům cizí. Míra škodlivosti toho všeho je ale nakonec na posouzení každého jednotlivce.
Ne vše, co nám ale u modrobílé vrtule předvádějí, se dá přejít bez připomínky a občasného rýpnutí. Však jistě vzpomenete včerejší příspěvek na téma eMkových emblémů poslední generace M3. Nemáme ve zvyku posmívat se komukoli, jenomže u vozu, jenž stavěl na nenápadnosti, což je ta poslední vlastnost, kterou by bylo možné novince přisoudit, nám to přijde minimálně úsměvné. Kam se však nějaká loga na podvozku hrabou na to, co se chystá u budoucí generace řady 7.
Mít dnes něco extra znamená mít například vyšší výkon a nižší spotřebu než ostatní, nabízet ve srovnání s konkurenty větší či konstrukčně odlišné motory, mít celkově lehčí a obratnější auto, originál, jenž také honosně vypadá. To vše se od nové sedmičky čeká a lidé se toho také s největší pravděpodobností dočkají. Zdá se však, že po tom „všem extra“ půjde BMW doslova přes mrtvoly, protože kromě lehkých materiálů, nových technologií zvyšujících luxus na palubě (vše už bylo rozebráno dříve) má novinka nabízet podle zdrojů z Mnichova i volitelnou položku příplatkové výbavy skrytou pod kódem 3CM.
Není to díky bohu třícentimetrové plastové brnění ze skautovských výbav, nýbrž „kožený potah motoru“, který bude za příplatek z motorového prostoru koukat místo tradičního plastu. Ano, čtete správně. Nepoložíme ruku do ohně za to, že si z nás v Mnichově či jinde neudělali silvestrovskou srandu, na druhou stranu by to s ohledem na současné postupy značky nemusela být kachna. Třeba si to někteří lidé přejí, ve chvíli, kdy nám ale budou budoucí majitelé ukazovat kůží přikrytý čtyřválec na parkovišti, asi se neubráníme smíchu. Je to prostě zbytečnost a divadlo, nic víc.
Na autentičnosti této zprávy však přidává i podrobnější zkoumání futuristického hybridního modelu i8, které sice nemá kůži přímo na motoru - ten je „zadeklovaný“ pod kovovou plochou za sedadly - ale nabízí sadu Pure Impulse, jenž znamená kromě podstatně bohatší výbavy na rozdíl od verze standardní kožený potah této plochy. Pravdivosti ve finále nahrává také pohled pod kapotu starších generací, které nejen v závislosti na konkrétní motorizaci pravidelně měnily designy krytů svých agregátů. Tak proč by tedy nakonec ta nová nemohla mít kůži?
BMW 7 G11 se ukáže na podzim ve Frankfurtu, pokud ucítíte po rychlé jízdě připálenou kůži, pravděpodobně se bude jednat o tento diskutabilní příplatek
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 4 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 6 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 7 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 9 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva