Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Sleeper na přání: tohle je Mercedes E 55 AMG převlečený za 220 CDI
31.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(+ videa) Mít Mercedes E 55 AMG je fajn, ale není to dvakrát nenápadné auto. S trochou snahy může i AMG vypadat jako slabý diesel E 220 CDI.
Nenápadná, přitom rychlá auta jsou jistě zajímavá věc, jenže dostat se k něčemu schopnému nemusí být úplně snadné. Můžete si nějaký sleeper vyrobit, ovšem to zahrnuje tuning a ne každému se do něčeho takového chce; přeci jen, když citelně zvýšíte výkon motoru, velmi pravděpodobně klesne jeho životnost, ať to je velký atmosférický šestiválec nebo malé turbo.
Také existují stroje, které si lze rovnou koupit z dealerství a které na sobě nedávají moc znát, že mají pod kapotou pořádný výkon. Jenže na většině z nich to je aspoň trochu vidět a trochu zkušené oko je odhalí. S čím by nicméně mohlo mít problém, je tenhle Mercedes E 55 AMG. Přetvařuje se totiž téměř dokonale.
Není to jen nápisy E 220 CDI na zádi, nalepit znáček umí každý, ale BMW M3 označenou jako 316i poznáte, nevyhraje-li si majitel i s dalšími díly karoserie. A právě to je příběh tohoto Mercedesu. Začal svůj život v Affalterbachu jako plnokrevné E 55 AMG. Také k tomu měl odpovídající bodykit a loga, zkrátka, člověk poznal, že to není základní diesel.
Jeho současný majitel nicméně nechtěl světu dávat tak moc na odiv, že si koupil to nejsilnější, co třída E nabídne. Nechal tedy agresivní nárazníky vyměnit za obyčejné a také nechal odstranit loga AMG z vnějšku vozu, i na předních blatnících a dalších místech. Ta byla nahrazena již zmíněnými E 220 CDI, což by ukazovalo na 2,1litrový čtyřválec o 170 koních a 400 Nm. Není tu ani čtveřice koncovek výfuku vzadu. Jistě, člověk si všimne velkých kol a nižšího podvozku, ale velká kola si na auto umí namontovat kde kdo, podobně jako upravený podvozek.
V útrobách však při změně zůstalo vše při starém, takže pod kapotou je 5,4litrový kompresorový osmiválec M113. Ten na zadní kola pošle 476 koní a 699 Nm, což stačí ke zrychlení na stovku za 4,7 sekundy, zatímco skutečná verze E 220 CDI potřebuje 7,9 vteřiny. Kdejaký potuněný Golf TDI s řidičem, který tomuhle Mercedesu skočí na špek, tedy ze závodu na semaforech odjede s prázdnou.
Jak takové auto jede, se ostatně můžete podívat na videu níže, nebo si pustit videa přímo s tímto vozem zde a zde
Tohle je Mercedes E 220 CDI jen na první pohled
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 10 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Ani šéf Hondy nedokázal novinářům vysvětlit, proč by se jím řízená firma měla spojit s Nissanem
2.1.2025 - Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025 - Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 18:40 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus