Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Nový Top Gear to nevzdává, Evanse prý doplní Harris, Schmitz a Coulthard
24.12.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zatracovaný „Top Gear bez Clarksona” nedá kůži lacino, původnímu triu moderátorů se má po boku Chrise Evanse postavit trojice vskutku kvalifikovaných persón.
Tyto Vánoce sice ještě na obrazovkách BBC uvidíme „starý Top Gear” s Clarksonem, Hammondem a Mayem, bude to ale jen dozvuk slavné éry tohoto pořadu, která je spojena právě s trojicí zmíněných moderátorů. Už v květnu 2016 dorazí na scénu nová iterace pořadu, jejíž hlavní tváří se stane Chris Evans. Ještě nedávno se zdálo, že bude tváří nejen hlavní, ale také jedinou, nyní se ovšem věci jeví docela jinak.
Nejde zatím o oficiální informaci, a tak ji berte s nadhledem, podle zdrojů britského Telegraphu se ale hned v květnu objeví Evans na obrazovkách s trojicí velmi zajímavých kolegů. A jsou to vážně tři velká jména svého druhu. Jednak má jít o britského žurnalistu Chrise Harrise, který se v minulosti objevil leckde i lecjak, momentálně se však věnuje vlastnímu kanálu na Youtube. Druhou novou tváří má být Sabine Schmitz, německá závodnice proslulá jako „Královna Nürburgringu”, která se už párkrát v Top Gearu po boku Clarksona objevila. A poslední, nikoli však nejmenší osobností má být David Coulthard, slavný britský závodník známý hlavně díky svému působení ve Formuli 1.
Tato trojice se pak má postarat hlavně o lepší startovní pozici značně podceňovaného Evanse, který bude srovnáván nejen s tím, jaký Top Gear byl, ale také s novou show Clarksona a spol. na Amazonu. A má tu moc. Ačkoli zdroj Telegraphu u BBC tvrdí, že Harris a Schmitz budou zajímavé osoby i proto, že jsou širokému publiku prakticky neznámé, zajímavé jistě budou také tím, že automobilovým nadšencům jsou známé velmi dobře. Harris je nepochybně schopný novinář, Schmitz jednou z nejlepších řidiček vůbec a Coulthard je charismatický člověk, kterého naopak každý zná a pro jeho řidičské schopnosti jej kdokoli těžko může cokoli jiného než uznávat.
Jestli se tento scénář naplní, nedokážeme říci, ale pakliže ano, leckdo by jistě dal novému Top Gearu šanci spíše než kdyby se Evans - ve Velké Británii respektovaný moderátor, ale celosvětově donedávna prakticky neznámý člověk - o comeback pořadu pokoušel sám.
Snadné to ale nebude mít, i když zmíněné „klapne”. BBC se totiž, teď už v oficiální rovině, musí potýkat také s personálními ztrátami. Výkonná producentka nové série pořadu, Lisa Clark, opustila BBC po pěti měsících práce na něm s vysvětlením, že se bude věnovat práci na jiných projektech. Není to malá ztráta, britské mediální impérium dokonce vydalo k jejímu odchodu oficiální prohlášení děkující za její pětiměsíční práci a sama Clark popřála zbytku produkčního týmu mnoho zdaru. Další ztrátou bude Tom Ford, který se dosud podílel na tvorbě scénářů pořadu. Aktivně neodejde, tvorbu show ale opustí v momentě, kdy skončí jeho aktuální smlouva.
Za těchto okolností jsme zvědavi, zda se Evansovi a spol. podaří první novou sérii pořadu dokončit tak, aby mohla být opravdu vysílána od května 2016. A pokud ano, jak moc velkou diváckou přízeň si získá. Ačkoli se zejména mezi tvrdým jádrem příznivců Clarksonova Top Gearu Evansovi pranic nevěří, bylo by chybné jej podceňovat. Stojí za spoustou úspěšných pořadů a nikoli jen díky tomu, že „mele v rádiu pantem”, podobně jako Clarkson je často vytvářel od základu. A pakliže cítil, že důvěra v něj je omezená, udělá jistě všechno proto, aby návrat Top Gearu na obrazovky BBC neskončil fiaskem. S Harrisem, Schmitz a Coulthardem by takový závěr nastat nemusel. Tak či tak bude jistě ještě zajímavé tento příběh sledovat...

Tyto tři tváře mají podpořit Chrise Evanse ve snaze pokračovat v Top Gearu bez velké ztráty diváckého zájmu
Tvář i autopark Chrise Evanse už jsou nyní známé celému světu
Zdroj: The Telegraph
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Portimão-Test, 1. den: BMW před Ducati; dále Yamaha a Honda včera 20:57
- Show Marca Marqueze, crash Bagnaii včera 20:28
- V Moto2 první Gonzalez, 18. Salač - a musí do Q1 včera 18:52
- Úvod v Argentině zvládl nejrychleji Marc Marquez včera 16:49
- Ducati Panigale V4 S Carbon: s karbonovými koly včera 08:00
Nejnovější články
Škoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
před 2 hodinamiUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
před 3 hodinamiBMW poprvé ukázalo novou elektrickou řadu 3. Vypadá to, že ji znovu trápí stejný problém jako dnešní pětku
před 5 hodinamiNová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 6 hodinamiŠkoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
včera
Živá témata na fóru
- Výběr autopojištění 03.15. 09:26 - Zajda
- Politický koutek 03.14. 17:16 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.