Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Nový Top Gear to nevzdává, Evanse prý doplní Harris, Schmitz a Coulthard
24.12.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zatracovaný „Top Gear bez Clarksona” nedá kůži lacino, původnímu triu moderátorů se má po boku Chrise Evanse postavit trojice vskutku kvalifikovaných persón.
Tyto Vánoce sice ještě na obrazovkách BBC uvidíme „starý Top Gear” s Clarksonem, Hammondem a Mayem, bude to ale jen dozvuk slavné éry tohoto pořadu, která je spojena právě s trojicí zmíněných moderátorů. Už v květnu 2016 dorazí na scénu nová iterace pořadu, jejíž hlavní tváří se stane Chris Evans. Ještě nedávno se zdálo, že bude tváří nejen hlavní, ale také jedinou, nyní se ovšem věci jeví docela jinak.
Nejde zatím o oficiální informaci, a tak ji berte s nadhledem, podle zdrojů britského Telegraphu se ale hned v květnu objeví Evans na obrazovkách s trojicí velmi zajímavých kolegů. A jsou to vážně tři velká jména svého druhu. Jednak má jít o britského žurnalistu Chrise Harrise, který se v minulosti objevil leckde i lecjak, momentálně se však věnuje vlastnímu kanálu na Youtube. Druhou novou tváří má být Sabine Schmitz, německá závodnice proslulá jako „Královna Nürburgringu”, která se už párkrát v Top Gearu po boku Clarksona objevila. A poslední, nikoli však nejmenší osobností má být David Coulthard, slavný britský závodník známý hlavně díky svému působení ve Formuli 1.
Tato trojice se pak má postarat hlavně o lepší startovní pozici značně podceňovaného Evanse, který bude srovnáván nejen s tím, jaký Top Gear byl, ale také s novou show Clarksona a spol. na Amazonu. A má tu moc. Ačkoli zdroj Telegraphu u BBC tvrdí, že Harris a Schmitz budou zajímavé osoby i proto, že jsou širokému publiku prakticky neznámé, zajímavé jistě budou také tím, že automobilovým nadšencům jsou známé velmi dobře. Harris je nepochybně schopný novinář, Schmitz jednou z nejlepších řidiček vůbec a Coulthard je charismatický člověk, kterého naopak každý zná a pro jeho řidičské schopnosti jej kdokoli těžko může cokoli jiného než uznávat.
Jestli se tento scénář naplní, nedokážeme říci, ale pakliže ano, leckdo by jistě dal novému Top Gearu šanci spíše než kdyby se Evans - ve Velké Británii respektovaný moderátor, ale celosvětově donedávna prakticky neznámý člověk - o comeback pořadu pokoušel sám.
Snadné to ale nebude mít, i když zmíněné „klapne”. BBC se totiž, teď už v oficiální rovině, musí potýkat také s personálními ztrátami. Výkonná producentka nové série pořadu, Lisa Clark, opustila BBC po pěti měsících práce na něm s vysvětlením, že se bude věnovat práci na jiných projektech. Není to malá ztráta, britské mediální impérium dokonce vydalo k jejímu odchodu oficiální prohlášení děkující za její pětiměsíční práci a sama Clark popřála zbytku produkčního týmu mnoho zdaru. Další ztrátou bude Tom Ford, který se dosud podílel na tvorbě scénářů pořadu. Aktivně neodejde, tvorbu show ale opustí v momentě, kdy skončí jeho aktuální smlouva.
Za těchto okolností jsme zvědavi, zda se Evansovi a spol. podaří první novou sérii pořadu dokončit tak, aby mohla být opravdu vysílána od května 2016. A pokud ano, jak moc velkou diváckou přízeň si získá. Ačkoli se zejména mezi tvrdým jádrem příznivců Clarksonova Top Gearu Evansovi pranic nevěří, bylo by chybné jej podceňovat. Stojí za spoustou úspěšných pořadů a nikoli jen díky tomu, že „mele v rádiu pantem”, podobně jako Clarkson je často vytvářel od základu. A pakliže cítil, že důvěra v něj je omezená, udělá jistě všechno proto, aby návrat Top Gearu na obrazovky BBC neskončil fiaskem. S Harrisem, Schmitz a Coulthardem by takový závěr nastat nemusel. Tak či tak bude jistě ještě zajímavé tento příběh sledovat...
Tyto tři tváře mají podpořit Chrise Evanse ve snaze pokračovat v Top Gearu bez velké ztráty diváckého zájmu
Tvář i autopark Chrise Evanse už jsou nyní známé celému světu
Zdroj: The Telegraph
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 27 minutami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
25.11.2024 - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva