Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Lincoln pouští do showroomů unikátní parfém, prý tak buduje identitu značky
15.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Lincoln zákazníkům „pomáhá vytvořit si emocionální vztah ke značce” unikátním parfémem. Zní to úsměvně, ale podle jednoho z dealerů to funguje.
Ve snaze pomoci prodejům se americký Lincoln uchyluje k zajímavým věcem. Nejnovější snahou, jak na potenciální zákazníky zapůsobit, je provonění showroomů parfémem, vytvořeným speciálně pro Lincoln za účelem zlepšení dojmu z návštěvy prodejny. A částečně také k zamaskování toho, že je Lincoln vnímán jako značka pro důchodce - věkový průměr jejích zákazníků je ve Státech jednoznačně nejvyšší.
Vůně dostala název Essence of Lincoln a na její přípravě se podílel parfumérský mistr René Morgenthaler. Skládá se z vůně zeleného čaje, jasmínu a tonkových bobů. Zelený čaj v ní je pro navození atmosféry pohody a jasmín a tonka mají navodit uvolněnou atmosféru. V kombinaci údajně pro lidi znamenají pocit tepla a luxusu.
Pouštět do ventilace obchodu parfém se může zdát jako trochu potrhlý nápad, podle iniciátorů i tvůrců vůně to však posílí identitu značky pro návštěvníky showroomů. Čich je totiž silně propojen s pamětí. „Parfuméři vytváří paměť. Čich je úzce spojen s celkovým vnímáním zážitku či zkušenosti,” vysvětluje Morgenthaler. „Essence of Lincoln je nenápadný, ale silný nástroj, kterým pomůžeme klientům vytvořit si emocionální vztah k showroomu a ke značce Lincoln,” dodává Dennis Carnevale, manažer školení prodejců u Lincolnu.
Používání Essence of Lincoln v dealerstvích není až takovou novinkou. Prodjena Pompano Lincoln na floridské Pompano Beach ji skrze ventilaci do interiéru vypouští už rok. „Máme spoustu zpětné vazby k této vůni, a to jak od zákazníků, tak od prodejců,” řekl Tony Guerrera, manažer prodejů v Pompano Lincoln. „Je to skvělá vůně, tvůrcům se podařila,” dodává.
Značka Lincoln v posledních letech neměla na růžích ustláno. S novým šéfem Fordu Markem Fieldsem však začíná její přerod - představuje nové modely a snaží ze sebe setřást stigma značky pro staré. Vůně, i když to může být nástroj trochu úsměvný, tomu jistě má napomoci. A jak ukazuje Florida, mohlo by to fungovat.
Lincoln posiluje identitu značky i vůní. Skládá se ze zeleného čaje, jasmínu a tonky
Sériová verze Lincolnu MKX by se mohla podívat i do Evropy (na obrázcích je koncept)
Lincoln Navigator čeká v dohledné době nová generace
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Těžká nehoda zdemolovala Teslu Cybertruck tak moc, že z řady úhlů vůbec nepoznáte, o jaké auto šlo
před 5 hodinami - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Elektrický Fiat 500 je takové fiasko, že se z něj šéf Stellantisu bude muset zpovídat italskému parlamentu
5.10.2024 - Nový šéf Rolls-Roycu zrušil oddanost elektrickému pohonu, hybridní modely odpískal úplně. „Nejedou jako vánek,” říká
5.10.2024 - Nový vrcholný McLaren W1 kompletně odhalil únik, designově je to jeden velký chaos a bída
6.10.2024 - Lidé začali elektrickým Korejcům ve velkém ukazovat záda, tato ošklivka teď v Evropě padá o 73 procent
6.10.2024 - Už i Toyota zrušila svou otevřenou podporu LGBTQ a DEI, konečně začala vnímat realitu
6.10.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 11.05. 16:01 - Předseda
- Policejní kontroly a měření 11.05. 14:12 - Předseda
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 11:54 - Předseda
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 11.05. 10:40 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.05. 08:46 - Vrooom
- VZKAZY 11.04. 19:12 - petr_riha
- Onboard videa 11.04. 08:44 - Truck Daškam
- vyber motorky 11.03. 21:59 - M.Z.