K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý

Toto je krásná příležitost dostat se k legendě mezi hot hatchi za cenu, jež vás nezruinuje. Úplně nový tento Golf GTI není, je ale ve skvělém stavu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý

4.11.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Toto je krásná příležitost dostat se k legendě mezi hot hatchi za cenu, jež vás nezruinuje. Úplně nový tento Golf GTI není, je ale ve skvělém stavu.

Jste-li fanoušky hot hatchů, dost pravděpodobně jste se chtěli někdy projet s jedním z vozů, který tuto třídu definoval - v Golfu GTI první generace nebo v Peugeotu 205 GTi. Anebo jeden z těchto strojů dokonce vlastnit. Pokud máte radši německá auta, naskytla se zajímavá příležitost koupit si právě první Golf GTI.

Jako taková není výjimečná, pořídit první generaci „gétéíčka” není zase tak složité. Jenže tohle auto se nedělá už 32 let a sehnat zachovalý vůz už komplikované je. A když na takový náhodou narazíte, dopadne to jako u tohoto Golfu Rallye G60 - starý je několik dekád a přesto stojí majlant. Vůz, který vidíte na snímcích, ale velmi zachovalý, navíc je to kousek z jednoho z posledních roků výroby z roku 1982 a na tachometru má pouhých 348 km. Přesto je k mání docela levně.

V čem je háček? Není to skutečný stav kilometrů, aktuální majitel dopřál motoru kompletní renovaci a tachometr vynuloval. Od té ujel právě oněch jen 348 km, takže je v podstatě pořád v záběhu. Jakou porci má za sebou zbytek auta, nevíme, vše krom motoru ale má být původní a soudě podle toho, co vidíme, to moc velká porce nebude. I interiér je opotřebovaný jen mírně a auto vypadá, jako by před pár měsíci vyjelo z fabriky, třebaže je v Kristových letech

Renovovaný motor 1,6 by měl mít všech 81 kW (110 koní), což se z dnešního pohledu zdá být k smíchu. Jenže auto také vážilo pouhých 810 km, a tak i s touto porcí výkonu dokázalo zrychlit na stovku za 9 sekund a rozjet se až na 180 km/h. A kdo s tímto autem jel, ví, že tolik zábavy za volantem jiného Golfu hned tak nezažije.

Nabízené auto má veteránskou registraci a může být vaše za 12 900 Eur, tedy asi 342 tisíc korun. Jeho nabídku najdete zde a pokud vás zaujalo, neváhali bychom dlouho, tohle auto o zájemce nebude mít nouze. Pokud se pro něj rozhodnete, vsaďte se, že takový stroj - a v takovém stavu - nikdo široko daleko nebude mít...


K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 1 - skoro novy vw golf mkI prodej 01K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 2 - skoro novy vw golf mkI prodej 02K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 3 - skoro novy vw golf mkI prodej 03K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 4 - skoro novy vw golf mkI prodej 04K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 5 - skoro novy vw golf mkI prodej 05K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 6 - skoro novy vw golf mkI prodej 06K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 7 - skoro novy vw golf mkI prodej 07K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 8 - skoro novy vw golf mkI prodej 08K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 9 - skoro novy vw golf mkI prodej 09K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 10 - skoro novy vw golf mkI prodej 10K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 11 - skoro novy vw golf mkI prodej 11K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 12 - skoro novy vw golf mkI prodej 12K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 13 - skoro novy vw golf mkI prodej 13K mání je zánovní VW Golf I GTI. Na tachu má 348 km a není drahý - 14 - skoro novy vw golf mkI prodej 14
Tenhle Golf GTI po renovaci motoru může být váš za cenu nuzně vybaveného nového Pola

Zdroj: Mobile.de

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.