Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Jeremy Clarkson konečně řekl, co si myslí o tom, že Top Gear po jeho odchodu trpí
15.4.2019 | Petr Prokopec
Když se Clarkson loučil s formátem, dle kterého jel 17 let, měl v očích slzy. Když ale přišla řeč na problémy jeho někdejšího dítka, byl škodolibý.
Král je mrtev, ať žije král. Tak nějak by se dala asi nejlépe shrnout čtrnáctá epizoda třetí série pořadu The Grand Tour, která byla premiérově vypuštěna do éteru minulý pátek. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se totiž loučili s formátem, dle kterého jeli dlouhých sedmnáct let (respektive šestnáct v případě posledního jmenovaného, který se k Top Gearu přidal až sezónu později). Je přitom třeba dodat, že šlo především o Clarksonovo duchovní dítko, který mimo jiné psal také scénáře. Není tedy divu, že konec bral nejemotivněji.
Pokud přitom máte Clarksona zafixovaného jako člověka, jehož jedinou emocí je výsměch, nejspíše vás závěr třetí série The Grand Tour více než překvapí. Jeremy se totiž před kamerami skutečně rozpláče, což se ovšem dá pochopit. Přeci jen jde o možná největší změnu za jeho novinářskou kariéru. I poté, co se musel rozloučit s Top Gearem, totiž nadále pokračoval s osvědčenými ingrediencemi po jinou hlavičkou.
S tím vším je ovšem nyní konec, pořad se nyní již zaměří pouze na velké výlety a speciály. Trojice moderátorů díky tomu bude mít daleko více času na samostatné projekty, které by měl taktéž financovat americký gigant. Zatím se ovšem ví pouze o aktivitách Jamese, který se nedávno vydal za natáčením do Japonska. Co ovšem budou dále dělat Richard či Jeremy, není jasné. Clarkson se ovšem nedávno vyznal ze své lásky k farmaření, dost možná tak bude trávit více času na svém panství, které úspěšně kultivuje.
V mlhách zahalenou budoucnost tedy necháme stranou a místo toho se budeme soustředit na minulost. Zejména pak na již zmíněný Top Gear. V poslední epizodě konkurenční show se totiž v rámci rekapitulace objevily i záběry zapůjčené BBC, které by tak Clarkson měl být vděčný. To ovšem příliš neukázal v talk show Jonathana Rosse, kde byl dotázán, zda „může na stupnici od jedné do deseti ukázat, jak vnímá, že Top Gear není ani zdaleka tak úspěšný jako v dobách, kdy v něm působil“.
Pokud byste ovšem v tuto chvíli čekali politickou korektnost, máte smůlu. Místo toho Jeremy opětovně nasadil svou škodolibost vyjádřenou grimasou, jíž si BBC asi za rámeček nedá. Následně pak dodal, že ačkoliv Richard a James „vždy přejí pořadu to nejlepší“, on tak shovívavý není. A jakkoliv pak sice naoko změnil názor, realitu následně stvrdil další grimasou. Je tedy zjevné, že z konstantně se propadající sledovanosti Top Gearu má svým způsobem radost. Holt staré rány se nikdy nezhojí.
Není to přitom jediný dotaz, který Ross na Clarksona vznesl, další se týkal jeho vztahu s Richardem a Jamesem. A v tomto ohledu nakonec Jeremy přiznal to, co víceméně již všichni dávno víme. Jakkoliv se totiž celá trojice před kamerami špičkuje, v jejím případě skutečně platí, že co se škádlívá, to se rádo mívá. Dle Jeremyho se tak všichni „hluboce milují“. Za tím ale nemáme hledat nic fyzického, jak ostatně upřesnil Ross poté, co pohledem sjel Clarksonu nepříliš přitažlivou postavu.
Pokud se nyní těšíte, až se Clarkson znovu objeví před kamerami, bude třeba se obrnit trpělivostí, alespoň v případě jeho vlastní tvorby. Není totiž jisté, kdy přesně se The Grand Tour na obrazovky vrátí. Letos to nejspíše nebude, oproti tomu nová série Top Gearu by se měla začít vysílat již letos v létě. Otázkou však je, zda na nové moderátory Freddieho Flintoffa a Paddyho McGuinnesse, jenž doplní Chrise Harrise, bude někdo zvědavý.


Přeje Clarkson svému bývalému dítku neúspěch? Jeho grimasa asi hovoří za vše
Stejně tak asi nepotřebuje komentář jeho loučení s formátem, dle kterého jel dlouhých 17 let
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejnovější články
Elektromobily stále víc rozdělují společnost, ukázal průzkum. Jejich zastánců je jen 7 procent, počet odpůrců vzrostl na trojnásobek
před 7 hodinamiK mání je zapomenutý pokus Francouzů o rychlý lidový luxus, 1 z pouhých 300 aut dodnes pořádně nejezdilo
před 8 hodinamiPohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
před 10 hodinamiNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
před 11 hodinamiNová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
dnes
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.16. 19:07 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 15:01 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB