Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Jeremy Clarkson konečně řekl, co si myslí o tom, že Top Gear po jeho odchodu trpí
15.4.2019 | Petr Prokopec
Když se Clarkson loučil s formátem, dle kterého jel 17 let, měl v očích slzy. Když ale přišla řeč na problémy jeho někdejšího dítka, byl škodolibý.
Král je mrtev, ať žije král. Tak nějak by se dala asi nejlépe shrnout čtrnáctá epizoda třetí série pořadu The Grand Tour, která byla premiérově vypuštěna do éteru minulý pátek. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se totiž loučili s formátem, dle kterého jeli dlouhých sedmnáct let (respektive šestnáct v případě posledního jmenovaného, který se k Top Gearu přidal až sezónu později). Je přitom třeba dodat, že šlo především o Clarksonovo duchovní dítko, který mimo jiné psal také scénáře. Není tedy divu, že konec bral nejemotivněji.
Pokud přitom máte Clarksona zafixovaného jako člověka, jehož jedinou emocí je výsměch, nejspíše vás závěr třetí série The Grand Tour více než překvapí. Jeremy se totiž před kamerami skutečně rozpláče, což se ovšem dá pochopit. Přeci jen jde o možná největší změnu za jeho novinářskou kariéru. I poté, co se musel rozloučit s Top Gearem, totiž nadále pokračoval s osvědčenými ingrediencemi po jinou hlavičkou.
S tím vším je ovšem nyní konec, pořad se nyní již zaměří pouze na velké výlety a speciály. Trojice moderátorů díky tomu bude mít daleko více času na samostatné projekty, které by měl taktéž financovat americký gigant. Zatím se ovšem ví pouze o aktivitách Jamese, který se nedávno vydal za natáčením do Japonska. Co ovšem budou dále dělat Richard či Jeremy, není jasné. Clarkson se ovšem nedávno vyznal ze své lásky k farmaření, dost možná tak bude trávit více času na svém panství, které úspěšně kultivuje.
V mlhách zahalenou budoucnost tedy necháme stranou a místo toho se budeme soustředit na minulost. Zejména pak na již zmíněný Top Gear. V poslední epizodě konkurenční show se totiž v rámci rekapitulace objevily i záběry zapůjčené BBC, které by tak Clarkson měl být vděčný. To ovšem příliš neukázal v talk show Jonathana Rosse, kde byl dotázán, zda „může na stupnici od jedné do deseti ukázat, jak vnímá, že Top Gear není ani zdaleka tak úspěšný jako v dobách, kdy v něm působil“.
Pokud byste ovšem v tuto chvíli čekali politickou korektnost, máte smůlu. Místo toho Jeremy opětovně nasadil svou škodolibost vyjádřenou grimasou, jíž si BBC asi za rámeček nedá. Následně pak dodal, že ačkoliv Richard a James „vždy přejí pořadu to nejlepší“, on tak shovívavý není. A jakkoliv pak sice naoko změnil názor, realitu následně stvrdil další grimasou. Je tedy zjevné, že z konstantně se propadající sledovanosti Top Gearu má svým způsobem radost. Holt staré rány se nikdy nezhojí.
Není to přitom jediný dotaz, který Ross na Clarksona vznesl, další se týkal jeho vztahu s Richardem a Jamesem. A v tomto ohledu nakonec Jeremy přiznal to, co víceméně již všichni dávno víme. Jakkoliv se totiž celá trojice před kamerami špičkuje, v jejím případě skutečně platí, že co se škádlívá, to se rádo mívá. Dle Jeremyho se tak všichni „hluboce milují“. Za tím ale nemáme hledat nic fyzického, jak ostatně upřesnil Ross poté, co pohledem sjel Clarksonu nepříliš přitažlivou postavu.
Pokud se nyní těšíte, až se Clarkson znovu objeví před kamerami, bude třeba se obrnit trpělivostí, alespoň v případě jeho vlastní tvorby. Není totiž jisté, kdy přesně se The Grand Tour na obrazovky vrátí. Letos to nejspíše nebude, oproti tomu nová série Top Gearu by se měla začít vysílat již letos v létě. Otázkou však je, zda na nové moderátory Freddieho Flintoffa a Paddyho McGuinnesse, jenž doplní Chrise Harrise, bude někdo zvědavý.
Přeje Clarkson svému bývalému dítku neúspěch? Jeho grimasa asi hovoří za vše
Stejně tak asi nepotřebuje komentář jeho loučení s formátem, dle kterého jel dlouhých 17 let
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Nejvíc nezničitelné moderní auto je po 830 000 km k mání jako perspektivní ojetina, jeho serviska je delší než Vánoce
před 7 hodinami - Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
před 8 hodinami - Honda potichu prodává chytrou pásku, která vám může ušetřit desítky tisíc za opravu auta, zaslouží si víc pozornosti
před 10 hodinami - Prodeje ojetin v Česku jsou nejnižší za posledních 10 let, jsou na dostřel od absolutních historických minim
před 11 hodinami - Němci vybrali nejlevnější ojetiny, které opravdu vydrží, navzdory nízké ceně excelovaly v jejich dlouhodobých testech
dnes
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch