Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Hammond se vrací za volant i na obrazovky, May potřebuje peníze na nové Ferrari
28.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) BBC definitivně přišla také o producenta Top Gearu a „Kapitána Šneka“. Ten ale hledá práci.
Z kauzy spojené s britským motoristickým pořadem Top Gear se začíná stávat fraška, což docela dobře navazuje na slovo „fracas”, kterým celá aféra začala. Pokud totiž řeč přijde na budoucnost Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, máme tu jen neustálé spekulace a případné sliby, ze kterých zatím nic konkrétního nevzešlo. Tedy pokud v to nebudeme počítat videa „Kapitána Šneka“, na kterých hraje na flétnu a vaří, nebo „The Hamstera“, který se navýsost nudí.
V tomto ohledu není nic nového pod sluncem ani dnes. Tedy stran faktu, že Hammond konečně před kamerami usedl za volant svého letitého kabrioletu Lagonda. Klasický test ale nečekejte. Popravdě nedorazí ani ten ve stylu Top Gearu, místo toho zde máme jen další důkaz toho, že nejmenší z trojice moderátorů se i nadále nudí. Během dvou minut jej totiž vidíme pouze nastartovat a vyjet ze vrat. Poté si koupí polévku a opětovně se vrací „na místo činu“.
Zda jej užívání si plodů předchozí práce skutečně nudí, nebo jde pouze o hru, to vám neřekneme. Jisté ovšem je, že takový May se bude muset začít pořádně otáčet. „Kapitán Šnek“ totiž ve svém sloupku v Sunday Times uvedl, že krátce předtím, než byla show pozastavena, koupil Ferrari 458 Speciale. Tím mu ovšem vyvstaly komplikace, neboť dodává, že nyní „potřebuji práci, abych ho mohl zaplatit“.
Je samozřejmě otázkou, jak moc vážně to myslí, peněz si za svou kariéru jistě nevydělal málo. Buď jak buď, vzpínající se koník za 208 090 GBP (cca 7,99 mil. Kč) měl být dárkem, kterým chtěl May oslavit uzavření nového tříletého kontraktu. K tomu ovšem nedošlo a v nejbližší době ani nedojde. „Kapitán Šnek“ totiž uvedl, že pokud se Clarkson nevrátí, nebude součástí show ani on. Zároveň však dodává, že Jezza nemá dveře u BBC zabouchnuté, pročež je možné, že někdy v budoucnu bude Top Gear pokračovat i v původním složení.
Jakkoliv nám ale toto sdělení vlévá naději do žil, nejspíše se takového kroku nedočkáme. Kromě Maye totiž po předchozím loučení oficiálně rezignoval také výkonný producent Andy Wilman, který je Clarksonovým kamarádem již od školních let a který stál za přerodem Top Gearu z tuctového motoristického pořadu na celosvětový fenomén. Pokud by tedy BBC stálo o trojici moderátorů, muselo by nejspíše k návratu přesvědčit i Wilmana.
To samozřejmě není zcela nereálná či neřešitelná situace, nicméně v tu chvíli by se již muselo rozhýbat velké soukolí. Britové navíc chtějí v příštím roce rozjet novou sezónu pořadu s novými moderátory. Pokud by tedy nadále plánovali pokračování s Clarksonem a spol., byl Top Gear v novém složení již předem odsouzen k zániku. Anebo by samozřejmě mohl navýsost překvapit, to ale nyní není příliš pravděpodobné.
Tím jsme ale opět u spekulací a fabulací, což je v tomto případě opravdu tenký led. Zvláště když May dodává, že podle původního plánu chtěli společně s Clarksonem a Hammondem po vypršení nového kontraktu své působení v Top Gearu ukončit a předat štafetu mladší generaci. Učinit tak sice chtěli mnohem důstojnějším způsobem, než jaký se odehrál nyní, skončit však chtěli stoprocentně.
Je tedy vskutku otázkou, co můžeme očekávat dále. Pokud ovšem Clarkson nepřijde s novou show na jiném televizním kanálu, kam by společně s ním mohla dorazit i zbývající dvojice moderátorů, pak nejspíše May bude i nadále něco kuchtit u plotny a Hammond se bude nadále nudit. A aukční síně by mohly ohlásit prodej jednoho zánovního Ferrari...
Na závěr dodejme už jen tolik, že dohru má i někdejší incident Top Gearu v Argentině. Tato záležitost se dostala před soud kvůli tomu, že štáb při prchání před zuřícím davem použil na inkriminovaných autech jiné než původní registrační značky, což je za normálních okolností v Argentině stejně nelegální, jako u nás. Soudkyně Maria Cristina Barrionuevo ale rozhodla, že tento krok byl oprávněný, neboť se štáb ocitl pod akutní hrozbou napadení ze strany rozzuřeného davu a musel jednat. Zároveň ale konstatovala, že použití registrační značky H982 FKL na jednom z vozů, která měla narážet na válku o Falklandy, bylo arogantní a bezohledné. Přeberte si tento verdikt, jak chcete...
Richard Hammond je zpátky za volantem, James May a Andy Wilman drží basu s Jeremy Clarksonem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před hodinou - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva