Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Hammond se vrací za volant i na obrazovky, May potřebuje peníze na nové Ferrari
28.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) BBC definitivně přišla také o producenta Top Gearu a „Kapitána Šneka“. Ten ale hledá práci.
Z kauzy spojené s britským motoristickým pořadem Top Gear se začíná stávat fraška, což docela dobře navazuje na slovo „fracas”, kterým celá aféra začala. Pokud totiž řeč přijde na budoucnost Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, máme tu jen neustálé spekulace a případné sliby, ze kterých zatím nic konkrétního nevzešlo. Tedy pokud v to nebudeme počítat videa „Kapitána Šneka“, na kterých hraje na flétnu a vaří, nebo „The Hamstera“, který se navýsost nudí.
V tomto ohledu není nic nového pod sluncem ani dnes. Tedy stran faktu, že Hammond konečně před kamerami usedl za volant svého letitého kabrioletu Lagonda. Klasický test ale nečekejte. Popravdě nedorazí ani ten ve stylu Top Gearu, místo toho zde máme jen další důkaz toho, že nejmenší z trojice moderátorů se i nadále nudí. Během dvou minut jej totiž vidíme pouze nastartovat a vyjet ze vrat. Poté si koupí polévku a opětovně se vrací „na místo činu“.
Zda jej užívání si plodů předchozí práce skutečně nudí, nebo jde pouze o hru, to vám neřekneme. Jisté ovšem je, že takový May se bude muset začít pořádně otáčet. „Kapitán Šnek“ totiž ve svém sloupku v Sunday Times uvedl, že krátce předtím, než byla show pozastavena, koupil Ferrari 458 Speciale. Tím mu ovšem vyvstaly komplikace, neboť dodává, že nyní „potřebuji práci, abych ho mohl zaplatit“.
Je samozřejmě otázkou, jak moc vážně to myslí, peněz si za svou kariéru jistě nevydělal málo. Buď jak buď, vzpínající se koník za 208 090 GBP (cca 7,99 mil. Kč) měl být dárkem, kterým chtěl May oslavit uzavření nového tříletého kontraktu. K tomu ovšem nedošlo a v nejbližší době ani nedojde. „Kapitán Šnek“ totiž uvedl, že pokud se Clarkson nevrátí, nebude součástí show ani on. Zároveň však dodává, že Jezza nemá dveře u BBC zabouchnuté, pročež je možné, že někdy v budoucnu bude Top Gear pokračovat i v původním složení.
Jakkoliv nám ale toto sdělení vlévá naději do žil, nejspíše se takového kroku nedočkáme. Kromě Maye totiž po předchozím loučení oficiálně rezignoval také výkonný producent Andy Wilman, který je Clarksonovým kamarádem již od školních let a který stál za přerodem Top Gearu z tuctového motoristického pořadu na celosvětový fenomén. Pokud by tedy BBC stálo o trojici moderátorů, muselo by nejspíše k návratu přesvědčit i Wilmana.
To samozřejmě není zcela nereálná či neřešitelná situace, nicméně v tu chvíli by se již muselo rozhýbat velké soukolí. Britové navíc chtějí v příštím roce rozjet novou sezónu pořadu s novými moderátory. Pokud by tedy nadále plánovali pokračování s Clarksonem a spol., byl Top Gear v novém složení již předem odsouzen k zániku. Anebo by samozřejmě mohl navýsost překvapit, to ale nyní není příliš pravděpodobné.
Tím jsme ale opět u spekulací a fabulací, což je v tomto případě opravdu tenký led. Zvláště když May dodává, že podle původního plánu chtěli společně s Clarksonem a Hammondem po vypršení nového kontraktu své působení v Top Gearu ukončit a předat štafetu mladší generaci. Učinit tak sice chtěli mnohem důstojnějším způsobem, než jaký se odehrál nyní, skončit však chtěli stoprocentně.
Je tedy vskutku otázkou, co můžeme očekávat dále. Pokud ovšem Clarkson nepřijde s novou show na jiném televizním kanálu, kam by společně s ním mohla dorazit i zbývající dvojice moderátorů, pak nejspíše May bude i nadále něco kuchtit u plotny a Hammond se bude nadále nudit. A aukční síně by mohly ohlásit prodej jednoho zánovního Ferrari...
Na závěr dodejme už jen tolik, že dohru má i někdejší incident Top Gearu v Argentině. Tato záležitost se dostala před soud kvůli tomu, že štáb při prchání před zuřícím davem použil na inkriminovaných autech jiné než původní registrační značky, což je za normálních okolností v Argentině stejně nelegální, jako u nás. Soudkyně Maria Cristina Barrionuevo ale rozhodla, že tento krok byl oprávněný, neboť se štáb ocitl pod akutní hrozbou napadení ze strany rozzuřeného davu a musel jednat. Zároveň ale konstatovala, že použití registrační značky H982 FKL na jednom z vozů, která měla narážet na válku o Falklandy, bylo arogantní a bezohledné. Přeberte si tento verdikt, jak chcete...



Richard Hammond je zpátky za volantem, James May a Andy Wilman drží basu s Jeremy Clarksonem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před hodinouŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 4 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 5 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins