Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotbalisté Bayernu si mohli u Audi vybrat jakékoli auto. Skromní vážně nebyli
23.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Německá automobilka je s fotbalovým klubem spjata již od roku 2002. Letos nechala hráče vybrat nové vozy, skromností překvapili jen někteří.
Škoda není jedinou koncernovou značkou, která ráda spojuje své jméno se sportem. Takové Audi je již od roku 2002 partnerem fotbalového klubu FC Bayern Mnichov, což zní jako paradox, ale BMW zkrátka nemůže sponzorovat vše a FC Ingolstadt asi pro Audi dost věhlasným týmem. Pro letošek tak Audi a Bayern vstupují do patnácté společné sezóny, což se automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku rozhodla oslavit v duchu sobě vlastním. Všechny hráče i trenéra Carla Ancelottiho nechala vybrat nové vozy, které jim byly včera slavnostně předány v Ingolstadtu.
Než se dostaneme k autům, ještě v rychlosti dokončíme mapování zákulisí celé spolupráce. Ta není spojena jen s Bundesligou, která startuje tento pátek, ale také s řadou dalších show, které automobilka a fotbalový klub připravily zejména pro fanoušky. Každé dva roky se tak v Allianz Aréně koná přípravný turnaj Audi Cup. Mimo to pak značka se čtyřmi kruhy ve znaku doprovázela mančaft také na tréninkový kemp do Států, kde se fotbalisté střetli se svými protějšky z AC Milán, Inter Milán a Real Madrid.
Tím bychom ale fotbal již mohli opustit a věnovat se tomu, co je nám přece jen bližší. V případě aut oficiální informace hovoří o tom, že si hráči mohli vybrat cokoli z nabídky Audi - to dává smysl, neboť lidé s jejich příjmy by asi s modelem A1 1,0 TFSI v rámci propagačních aktivit nejezdili ani zadarmo. Jisté restrikce ale nejspíše přesto uplatněny byly, neboť takové Audi R8 se ve výčtu aut hráčů neobjevilo ani jednou. Dá se přitom předpokládat, že pokud by hráči měli volné ruce, nemalá část by sáhla právě po desetiválcovém modelu.
Jinak ale zjevně žádná omezení opravdu neplatila, a tak se nešetřilo. Trenér Ancelotti dostal své Audi S8 plus již dříve, zbytek týmu skromností nehýřil. Hned 15 hráčů sáhlo po modelech RS6 nebo RS7 a v kompletním přehledu níže uvidíte i další modely S a RS. Skromností překvapili jen někteří - nově příchozí Renato Sanches sáhl po nepříliš drahém a vcelku běžném Audi A3 Sportback 2,0 TDI, stejně volil Fabian Benko. Vidíme i pár A7 3,0 TDI a v rukou Arjena Robbena, dokonce Q7 se stejným motorem.
Projděte si celý seznam a přiložené fotky. Tolik modelů Audi RS vedle sebe hned tak neuvidíte...
Seznam vozů Audi předaných hráčům FC Bayern Mnichov
David Alaba - Audi S8 plus, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Nardograu
Thiago Alcántara - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Matteffekt
Xabi Alonso - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Matteffekt
Holger Badstuber - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Nardograu
Fabian Benko - Audi A3 Sportback, 2,0 TDI, 150 koní, černá Mythosschwartz
Juan Bernat - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, modrá Sepanblau Perleffekt
Jérome Boateng - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, černá Mythosschwartz
Kingsley Coman - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, černá Brilliantschwartz
Douglas Costa - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, černá Mythosschwartz
Julian Green - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, černá Mythosschwartz
Mats Hummels - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, černá Mythosschwartz
Joshua Kimmich - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá Daytonagrau Perleffekt
Philipp Lahm - Audi S6 Avant, 4,0 TFSI, 450 koní, černá Mythosschwartz
Robert Lewandowski - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, černá Mythosschwartz
Javi Martinez - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Matteffekt
Thomas Müller - Audi RS Q3, 2,5 TFSI, 367 koní, šedá Daytonagrau Perleffekt
Manuel Neuer - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Nardograu
Rafinha - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, bílá Gletscherweiss
Franck Ribéry - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Matteffekt
Arjen Robben - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá Nardograu
Renato Sanches - Audi A3 Sportback, 2,0 TDI, 150 koní, bílá Gletscherweiss
Tom Starke - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá Orcaschwartz
Sven Ulreich - Audi RS6 Avant, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Perleffekt
Arturo Vidal - Audi RS7 Sportback, 4,0 TFSI, 605 koní, šedá Daytonagrau Matteffekt
Carlo Ancelotti (trenér) - Audi S8 plus, 4,0 TFSI, 605 koní, černá Mythosschwartz
Hráči klubu FC Bayern Mnichov se pro letošek dočkali nových vozů Audi. Většina z nich přitom sáhla po modelech RS6 nebo RS7
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Šéf Bugatti a Rimacu ukázal své auto pro denní ježdění, něco takového by si jiný vrcholný manažer nedovolil
včera - Lewis Hamilton přiznal, že přestal kupovat drahá moderní auta, raději investuje do děl černých umělců
14.11.2024 - „Horst Fuchs v sukních” ve svých 84 letech ve vysoké rychlosti nezvládl nové Ferrari, skončilo na střeše
12.11.2024
Nejčtenější články
- Asi jen Alpine může chtít za čtyřválcové kupé víc než Porsche za 911 GT3 RS, chuť vám ale spraví „čistým” spalovacím šestiválcem
16.10.2024 - Nadšenci našli v opuštěném sídle neznámého boháče hotový hřbitov superaut. Ferrari, Porsche i vzácný Aston Martin
16.10.2024 - Dacia avizovala hned tři další novinky. S jednou možná potrápí Škodu, s dalšími spíš sama sebe
16.10.2024 - Ojeté BMW X5 ohromí poklesem hodnoty, i s ideálním motorem a přijatelným nájezdem ho koupíte za míň než novou Fabii
16.10.2024 - První továrna VW to má spočítané. Nikdo ji nechce, ani Číňané, z 26 zájemců vypadli všichni do jednoho
17.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva