Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotbalisté Barcelony si mohli vybrat Audi dle chuti. A většinou překvapili
28.10.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Barcelona je jeden z nejprestižnějších, nejbohatších a také nejlepší hráče zaměstnávajících fotbalových klubů. Po jakých Audi sáhli Messi či Neymar?
Uprostřed léta jsme vám mohli přiblížit, která Audi si vybrali hráči Bayernu Mnichov. Ingolstadtská automobilka je totiž jedním z hlavních sponzorů tohoto fotbalového klubu a v rámci spolupráce s ním umožňuje pravidelně hráčům vybrat si jakýkoli vůz z její nabídky. Seznam to byl pozoruhodný a komentovali jsme jej jen pár slovy: skromní hráči vážně nebyli.
Našlo se pár výjimek, většina hvězd slavného klubu ale sáhla po modelech s písmeny RS ve jméně, zejména pak RS6 Avant a RS7 Sportback. Dá se to pochopit - tito lidé berou nezřídka takové peníze, že si mohou jako auto pro každý den koupit Bugatti Veyron a nepoznají to ani z hlediska prvotní investice, ani z hlediska provozních nákladů. Tak proč se obtěžovat ježděním v A4 2,0 TDI, když RS6 Avant bude kralovat Autobahnůn jak máloco jiného?
Do obdobné situace se nyní dostali hráči klubu ještě slavnějšího - FC Barcelona. Tento stroj na tituly všeho druhu má na své soupisce hráče jako Messi, Neymar nebo Suárez, kteří se nezřídka objevují v desítce nejbohatších fotbalistů světa. Například Messiho roční příjem se pohybuje v řádu stovek milionů Kč a jeho majetek je odhadován na více jak 5 miliard korun. Takový člověk může mít z aut cokoli a dalo by se očekávat, že on i jeho kolegové naloží s výzvou Audi podobně jako mnichovští kolegové. Jenže nenaložili, tedy až na výjimky.
Níže najdete znovu kompletní přehled aut, která hráči zvolili, RS se to tady ale nehemží, a to ani zdaleka. Jasně nejpopulárnější volbou bylo „obyčejné” Audi Q7 s motorem 3,0 TDI - ani SQ7 - a po čemkoli od RS sáhli pouze čtyři hráči. Proč to tak je, nevíme - nejpravděpodobnější je, že s 15 sporťáky v garáži využili tuto možnost k volbě něčeho obyčejnějšího. A nebo nechtějí být tolik vidět, dráždit chudší Španěly nebo se jim při pohledu na svá konta zastesklo Audi, kolik by ho jakákoli rozmařilost zbytečně stála...
Důvody už zvažte sami, Q7 ale zvolil Messi, oba Suárezové, Piqué, Iniesta... Ze opravdu slavných hráčů pak dali RS přednost jen Luis Enrique a Neymar Jr., který zároveň sáhl po nejsilnějším stroji. Jejich přehled a vybrané fotografie z předávání přikládáme...
Seznam vozů Audi předaných hráčům FC Barcelona
Lionel Messi - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Denis Suárez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Aleix Vidal - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Suarez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Gerard Pique - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Ivan Rakitic - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, žlutá
Javier Mascherano - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jérémy Mathieu - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jordi Alba - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, modrá
Jordi Masip - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Enrique - Audi RS Q3 performance, 367 koní, bílá
Jasper Cillessen - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Paco Alcacer - Audi RS Q3 performance, 367 koní, šedá
Samuel Umtiti - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Neymar Jr, - Audi RS7 Sportback performance, 4,0 TFSI, 605 koní, modrá
Rafinha - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Sergi Roberto - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Sergio Busquets - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Marc-André ter Stegen - Audi A7 Sportback , 3,0 TDI, 272 koní, černá
André Gomes - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Lucas Digne - Audi RS Q3 performance, 2,5 TFSI, 367 koní, modrá
Arda Turan - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Andres Iniesta - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá









































Zdroje: Audi, FC Barcelona
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Bratři Marquezové dominovali neděli v Argentině včera 19:47
- Dixon suverenním vítězem, Salač havaroval včera 18:16
- Moto3 Piqueras vítězem, Rueda lídrem včera 17:58
- Portimão-Test, 2. den: včera 10:00
- Opět trumf pro Marca Marqueze 15.3.2025
Nejnovější články
Ne že by to VW neměl před očima: Jeho nejprodávanějším autem je teď rodinný vůz větší než Škoda Octavia za 400 tisíc Kč
včeraElektromobily stále víc rozdělují společnost, ukázal průzkum. Jejich zastánců je jen 7 procent, počet odpůrců vzrostl na trojnásobek
včeraK mání je zapomenutý pokus Francouzů o rychlý lidový luxus, 1 z pouhých 300 aut dodnes pořádně nejezdilo
včeraPohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
včeraNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva