Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Evans by rád pokračoval v Top Gearu, ale nechce být brzda. LeBlanc je prý ten pravý
15.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Odstoupivší moderátor sepsal oslavné etudy na někdejšího Joeyho. Ten byl prý pro Top Gear zrozen a v nové sezóně jej potáhne kupředu.
Pokud jste nebyli seznámeni s praktikami bulváru, pak vězte, že ty nejpravdivější příběhy jsou skutečné tak maximálně z deseti procent. Zbytek jsou naprosté fikce, které si z prstu cucají jak novináři, tak i samotní aktéři toužící po pozornosti. Tak to alespoň chodí v českém rybníčku, ten zahraniční se ale nebude příliš lišit. Je proto otázkou, nakolik reálné byly veškeré informace týkající se Chrise Evanse, který nám byl dosud prezentován jako největší zlo pod sluncem.
Nově ovšem britský moderátor přesouvá misky vah na svou stranu, neboť ve svém sloupku na webu Mail Online zmínil celou řadu překvapivých informací. Ty popírají zejména jeho údajné spory s Mattem LeBlancem, který měl dokonce naznačit, že producenti si v rámci příští sezóny mají vybrat mezi ním a Evansem. Jenže ten jej naopak aktuálně nadmíru chválí a považuje za naprostého profesionála a pravověrného petrolheada.
„Pro mě on je tím pravým. On je kapitánem, kterého Top Gear skutečně potřebuje, aby se mohl posunout dopředu. On je tím pilířem, o který se ostatní mohou opřít. Nejen že mu vysokooktanové palivo proudí v žilách, ale celým svým dechberoucím kvalitním přístupem mně přesvědčil, že je naprostý profík. Po celou dobu, co jsem s ním pracoval, se nikdy nepodíval na hodinky, nikdy nedorazil pozdě na plac, znal svůj text a co je u takové monstr produkce nejdůležitější, vždy si na každého udělal čas, zvláště pak na štáb.“
„Pravda je jednoduše taková, že on a Top Gear si byli souzeni. Od chvíle, kdy natočil svůj první jízdní film, ve kterém s Arielem Nomad řádí v Monaku, to byla láska na první pohled,“ pokračuje ve svém chvalozpěvu na LeBlancovu hlavu Evans. Nezůstává ovšem jen u někdejšího Joeyho, současně také zmiňuje, že rok pod křídly nejznámějšího motoristického pořadu světa byl splněným snem, poctou i potěšením. A přestože se prý snažil dát show maximum, občas se cítil jako čtvercová zástrčka v kulaté zdířce.
„Jsem proto nadmíru smutný, že Top Gear nezafungoval tak, jak měl - rád bych totiž v práci na něm pokračoval. Ale odejít s úsměvem na tváři je mnohem lepší než setrvat s výrazem permanentní zácpy. Víte asi, co tím myslím?“ ptá se v závěru své zpovědi Evans. Během ní pak navíc neopomněl zmínit, že štáb je tím nejlepším, s jakým kdy spolupracoval a ve výsledku neexistuje nic, co by nedokázal zvládnout.
Máme tu tedy opravdu překvapivá slova, která jen naznačují, že Evans skutečně mohl být pouze obětí štvavé kampaně. Nenávist vůči sobě pak jen přikrmoval poněkud excentrickým vystupováním, které zejména fanoušci Jeremy Clarksona neskousli. Nicméně je třeba dodat - opět perličku z bulváru - že kritika Top Gearu a nízká sledovanost nebyly těmi pravými důvody, proč Evans ohlásil svou rezignaci.
Do všeho měl promluvit několik let starý sexuální skandál, který byl v posledních týdnech vytažen na světlo světa. Je přitom na policii, aby nám prokázala, zda k němu došlo či nikoliv. Stejně tak se můžeme ptát, zda Evans byl skutečně tak kolegiální a nechtěl, aby se jakákoliv s jeho soukromím spojená negativa otiskla na pořadu. Kromě toho by nás zajímalo, jak se ve světle aktuálních novinek produkce Top Gearu skutečně vyvíjela.
Dá se však předpokládat, že na tyto otázky nejspíše již odpověď nikdy nedostaneme. Nezbývá nám tedy nic jiného, než si počkat na další sezónu pořadu, která by se měla začít natáčet již v září a jejíž premiéra bude na jaře příštího roku. LeBlanc by přitom v ní měl skutečně vystupovat jako nová hlavní tvář pořadu, pročež bude muset počítat s mnohem větším tlakem, než jakému čelil doposud.
Chris Evans nově vychválil Matta LeBlanca. Můžeme tomu ale věřit?
Zdroj: Mail Online
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
včera - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
26.12.2024 - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nejčtenější články
- Němci vyzkoušeli jeden z největších držáků mezi moderními auty, ani se značkou Audi a v aktuální generaci není drahý
28.11.2024 - Elektrický Fiat 500 je takový propadák, že zase zastavil výrobu v celé továrně na elektromobily. Nepojede až do ledna
29.11.2024 - Renault končí s motorem 1,3 turbo, který vyvinul s Mercedesem. S jedním z jeho posledních „normálních” agregátů je amen
29.11.2024 - Lamborghini odpískalo elektrického nástupce Urusu, ač ho slibovalo ještě loni. Nová generace zůstane spalovací, dokud to půjde
29.11.2024 - Prach jsi byl... Toyota Supra už se zase loučí, jejích 435 koní, manuál a sedačky od zkrachovalého Recara stojí za to
29.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva