Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson se rozpovídal o své nové show, prý bude úplně jiná. Až na něj a spol.
14.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
BBC zůstal Stig i další ingredience, a tak Jezza musel vymyslet nový pořad. Auta v něm ovšem zůstanou.
Jeremy Clarkson před pár dny na svém účtu na Twitteru oznámil, že je opět v práci. Nikoliv však na aerodromu v Dunsfoldu, který dlouhá léta platil za domov pořadu Top Gearu. Místo toho Jezza odstartoval svou novou kariéru spojenou s Amazon Prime TV. A to rovnou ve velkém stylu, neboť na portugalském okruhu Algarve došlo ke srovnání Ferrari LaFerrari, McLarenu P1 a Porsche 918 Spyder. Výsledek klání je sice (alespoň v Clarksonově pojetí) neznámý, nicméně se jistě máme nač těšit.
„Ve středu ráno jsem usedl za volant McLarenu P1, nastartoval jeho masivní motor, přeřadil na Drive a za doprovodu hlučícího blizardu a protočení kol začal natáčet novou show pro Amazon Prime. Na jedné straně přitom byl James May ve Ferrari LaFerrari, na druhé pak Richard Hammond v Porsche 918 Spyder. A před námi visel z Land Roveru Discovery velký a zarostlý kameraman Ben. Stará parta tak byla opět pohromadě a já byl nadšený. Nicméně dostat se do tohoto bodu nebylo snadné,“ uvedl Clarkson ve svém sloupku v britských listech The Sunday Times.
Tím Jezza samozřejmě narážel na kauzu Steak-gate, která jej stála místo v televizi BBC. A přitom uvedl, že zpočátku nevěděl, jak se věci budou nadále odvíjet. „Když mi v dubnu zavolal velký hlavoun stanice Alan Yentob a uvedl, že se mnou nebude obnovena smlouva, nevěděl jsem, co si počnu. Velká část mého já hlasovala pro možnost „vůbec nic“. Ta menší pak naznačovala, že je čas na změnu a že bych mohl začít dělat třeba program o farmaření.“
Jak samozřejmě již nyní všichni víme, na zelinářskou show nedošlo. Nicméně přestup k Amazonu až tak jednoduchý nebyl, neboť Clarkson zpočátku nevěděl, zda Hammond a May s ním skutečně budou držet basu. „Neměl jsem ani ponětí o tom, co mají James a Richard v plánu. Když jsme o všem mluvili, vyjadřovali mi podporu, nicméně na rozdíl od amerických mariňáků jsme my tři pokaždé postupovali podle pravidla, kdy pro muže v pozadí se nebudeme vracet.“
Podle zákulisní šuškandy se BBC skutečně snažilo Hammonda a Maye přesvědčit, aby zůstali nadále součástí Top Gearu a přitom se ohánělo více než lukrativními kontrakty. „Nicméně jak nyní všichni víme, nakonec se rozhodli starou dámu opustit a vyrazili se se mnou poohlédnout po novém domovu.“ V tomto snažení je navíc doplnil i výkonný producent původní show a Clarksonův kamarád ze školních let Andy Wilman.
Všichni staří známí jsou tedy pohromadě, načež vyvstává otázka, co od nové show čekat. I na to má Jezza odpověď, neboť dodává, že „i nadále budeme testovat auta“. Nicméně mnohé se změní, neboť „veškeré předchozí ingredience jako Stig, Celebrita ve voze za rozumnou cenu a Zeď slávy patří BBC. Takže jsme museli začít pěkně od začátku. To nás nutilo být kreativními a odvážit se věcí, které jsme dříve dělat nemohli.“
„Vše tedy bude nové. Bude tu nový název, nové segmenty, nové myšlenky. Vše je odlišné. Tedy až na Jamese Maye, který i nadále žije v roce 1953. A na Richarda Hammonda, který stále ničemu nerozumí. A na mně, který má pořád pocit, že vše se dá spravit kladivem.“ Výhled do budoucna tu tedy máme, pročež nezbývá než počkat na podzim příštího roku, kdy se nová show začne vysílat.















Nová show Jeremyho Clarksona má být zcela jiná než původní Top Gear. Lidé před i za kamerou se však nezmění
Zdroj: The Sunday Times
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před hodinou„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva