Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson popsal, jak dramatická událost změnila natáčení nové série Grand Tour
6.8.2019 | Petr Prokopec
První „speciál“ ze čtvrté série pořadu je již natočený a Clarkson říkal, že s ostatními tvůrci měsíce složitě chystal jeho děj. Nakonec ale museli děj změnit kvůli nedaleké smrti čtyřech lidí.
Nejspíše již víte, že pořad The Grand Tour čeká vůbec největší změna v jeho krátké existenci. Amazon se po třech sériích rozhodl zásadně pozměnit formát a studiové záběry se živým publikem učinit minulostí. To Jeremy Clarkson v poslední prozatím odvysílané epizodě doslova obrečel, přičemž uvedl, že je „starým sucharem plným emocí“ a že „miluje studio plné publika“. Nicméně jeho chlebodárce na základě výzkumu rozhodl jinak, od čtvrté série se tak již dočkáme pouze někdejších speciálů, ze kterých ale již tentokráte budou regulérní díly.
Jezza nově uvedl, že natočen již byl první takový „speciál“ z další série pořadu. Neobešlo se to však bez komplikací a jeho děj musel být pozměněn. „V plánu bylo zakončení, které nás již stálo stovky tisíc liber a jehož přípravám jsme věnovali měsíce. To ale nakonec neuvidíte. Necelé dva kilometry od místa, kde jsme se nacházeli, totiž zemřeli čtyři lidé. A výsledkem toho všeho bylo, že jsme nemohli natočit takový závěr, jaký jsme původně chtěli.“ Jak ale Jeremy dále dodává, štáb měl nakonec štěstí v neštěstí.
Právě nové okolnosti měly dodat první natočené epizodě čtvrté série nebývalý emocionální náboj. „Bude to opravdu pekelné zakončení. A bude to opravdu strhující show,“ uzavřel vzpomínky na natáčení Clarkson. Jeho vyprávění tím ovšem ani nezačalo, ani neskončilo. Jeremy se totiž dále vyjádřil i ke svým kolegům Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Dle něj má trojice tak velký úspěch hlavně díky internímu propojení díky „alespoň třísetleté spolupráci“, které konkurenci schází.
Jezza i nadále považuje Lexus LFA za nejlepší auto, které kdy řídil, přestože japonské kupé má poměrně malou palivovou nádrž a inženýři v jeho případě zapomněli na držáky na nápoje či hloupě vyřešili úchyty bezpečnostních pásů. Nicméně zvuk atmosférického desetiválce je natolik podmaňující, že zastiňuje veškeré nedostatky. Rovnat se mu proto nemohou ani elektromobily, jež Jeremymu ostatně nejsou po chuti dlouhodobě. Rovnou se proto ptá, zda byste toužili raději po intimním kontaktu s Natalií Portman, jíž je míněn onen Lexus, nebo po se šicím strojem, kterým jistě míní elektrická auta.
Stranou pak nezůstávají ani moderní vozy, konkrétně Volkswagen Golf GTI TCR a Mercedes-AMG A35, které Clarkson nedávno otestoval. Tato dvojice jej nadmíru překvapila, a to tím, kterak si je podobná. Jezza tak stále nedokáže odpovědět na otázku, který z nich je lepší. Není ale jisté, zda tomu tak je ve skutečnosti, či zda dal na své pocity. Sám je totiž majitelem Golfu GTI, načež jednoduše „lidovému vozu“ poněkud nadržuje. Na druhou stranu, doménou AMG již dávno není jen jízda v přímém směru.
Můžeme něco dodat? Snad jen skrytou narážku na současný boj proti klimatickým změnám, který probíhá po celém světě. Clarkson uvádí, že dříve byl Londýn nepříjemným městem, jak jej vyobrazují hollywoodské filmy. Nicméně nyní se nemůže nabažit pohledu na blankytně modré nebe. Stejně tak se oproti 80. letům minulého století navýšila bezpečnost, když připomíná, že v daném místě (Notting Hill) bydlel a skoro každou noc mu vykradli auto. A když si pak koupil docela drahý alarm, ukradli mu i alarm. V tomto ohledu tedy Jezza nostalgický rozhodně není, stejně jako se od něj zjevně nedočkáme sdělení, že globální oteplování je špatné.
Jeremy Clarkson se rozpovídal nejen o natáčení nové série The Grand Tour
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před hodinou - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před hodinou - Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před 3 hodinami - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera
Živá témata na fóru
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 12.26. 08:54 - Enochflyn
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien