Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson odpovídal na další otázky na Facebooku. Proč má tak nesouměrný obličej?
7.5.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jezza si svůj nový facebookový profil zjevně oblíbil. Ostatně, velmi rychle si našel statisíce fanoušků. Během další sady otázek hovořil také o nové show.
Jeremy Clarkson byl na sociálních sítích dlouhá léta spjat pouze s Twitterem, na kterém zásoboval své příznivce krátkými zprávami všeho druhu. Buď mu ale tento prostor začal být malý, nebo mu marketingové povinnosti spojené s přípravami nové, na oko stále nepojmenované show velely začít působit také jinde.
Ať už je to jakkoli, v boji o mediální pozornost s tvářemi brzy navrátivšího se Top Gearu zvolil za prostředek Facebook. Vytvořil si na něm svůj vlastní, autentický profil a začal celkem živě komunikovat s rychle se zvětšující fanouškovskou základnou. Pustil se tak i do online-rozhovorů s nimi a z toho první jsme vám přinesli do češtiny přeložené resumé. A protože to nyní udělal znovu, navážeme i my. Proč? Protože byl sdílný směrem k tomu, co chystá i vtipný v lecčem jiném. A to vždy stojí za pozornost.
Jeremy Clarkson na Facebooku také zmínil, že testoval nový Focus RS. A zkoušel jeho drfitovací mód...
Ačkoli se jej na různé věci ptaly tisíce lidí, zareagovat stihl nebo chtěl jen na pár dotazů. Tak si je projděme:
Otázka (dále jen O): Co bylo tím nejlepším momentem, který jste zažil za svého působení v Top Gearu?
Clarkson (dále jen C): Když mě objala Cameron Diaz.
O: Budete i dále dělat speciály jako dříve? Byl bych za to velmi rád. Čím více budou spletité, tím lépe!
C: Ano. Vyrážíme jeden natáčet příští týden. Místo je ale tajné, jako vždy dříve.
O: V minulosti jste měli přístup k informacím z automobilového průmyslu a některým autům skrze konexe BBC, přízeň majitelů aut apod. Zajímalo by mě, zda tomu tak bude i nadále, ne jen skrze to, že Amazon si může všechno zaplatit?
C: A co záleží na tom, jak se dostaneme k autům?
O: Zkusím to potřetí... Co takhle nazvat novou show Overdrive? Je to jako Top Gear (také nejvyšší převodový stupeň, pochopitelně - pozn. red), ale ještě víc.
C: Není to možné.
O: Kdybyste zůstal na opuštěném ostrově s Jamesem Mayem a Richardem Hammondem, koho byste zabil prvního?
C: Kdyby se tohle ku*va stalo, zabiju se sám.
O: Jaké je nejlepší auto, které jste kdy řídil?
C: Lexus LFA.
O: Chystáte se navštívit severozápad USA? Portland a Oregon, abych byla přesná.
C: Ne, díky, máme dost deště i tady.
O: Je zde šance, že bychom viděli Jamese Maye v nové show vyzkoušet některý z těch vodních jet packů? (nejsme si jisti, co přesně měl tazatel na mysli, možná budete chytřejší - pozn. red.)
C: Ne, odmítl to. Nechtěl byste ho vidět raději plést? Je v tom dobrý...
O: Budou ve vaší nové show diesely?
C: Ne.
O: Co je to „fracas”? (označení BBC komunikované v souvislosti s roztržkou s producentem, která ukončila působení Clarksona v Top Gearu - pozn. red.)
C: Je to jako „sýrová věc”. (tušíme-li správně, půjde pro mnoho „nebritů” o obtížně pochopitelnou referenci na slavný skeč skupiny Monty Python, který po minutách iracionální komunikace s prodavačem sýra končí jeho zastřelením, to by odpovídalo - pozn. red.)
O: Arsenal nebo Tottenham?
C: Chelsea.
O: Váš nejoblíbenější současný pilot F1?
C: Kimi.
O: Kterého auta nyní nejvíce litujete, že jste ho prodal?
C: BMW 3.0 CSL.
O: Natáčíte něco v Doncasteru?
C: Ano!!! Ne, počkejte. Chtěl jsem říci ne.
O: Kdy navštívíte Spojené arabské emiráty?
C: Později během letošního roku.
O: Proč máte tak nesouměrný obličej?
C: Každý, kdo řídili (Nissan) GT-R, má takový.
O: Vidím tady spoustu otázek, ale žádnou odpověď...
C: Tak to musíte být slepý...
Jak vidíte, ani tentokrát nebyl Jezza nesdílný. Více odpovědí na jeho profilu nenajdete, ostatní vážně zůstaly nezodpovězeny. A ty zodpovězené, často plné slangu jsme se pokusili učinit volně srozumitelnými i pro českého čtenáře. Předpokládáme, že to není naposledy, co se Clarkson v podobné „relaci” objevil. Chcete-li u toho příště nechybět, můžete jej sledovat přímo na Facebooku.
Jezza v nové sadě otázek a odpovědí vysvětili i to, proč vypadá, jak vypadá. Příliš vážně to ale - ostatně jako dobrou polovinu jeho odpovědí - brát nelze
Zdroj: Jeremy Clarkson@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- VW je nepoučitelný. Přes totální fiasko svých elektrických aut se chce zachránit s pomocí nových elektromobilů
25.11.2024 - Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 01:22 - petr_riha
- Fiat a vše kolem nich 12.24. 14:50 - denis
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch