Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Chris Evans opět pod palbou kritiky, Top Gearu věnuje jen 4 hodiny denně
29.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stále více opovrhovaný moderátor se po 14. hodině cítí být „vyčerpaný“ a „nepoužitelný“. A to přesto, že pobírá plat přes 30 milionů korun ročně.
Na nový Top Gear je zvědava značná část jeho fanoušků. Asi se úplně netěší na to, co uvidí, spíše se novinek obávají. Hlavními protagonisty už nebudou Clarkson, Hammond a May, nýbrž Chris Evans, Matt LeBlanc a hromada dalších. Ne všechna jména ze „Sedmi statečných“ vzbuzují nadšení, navíc prakticky každá novinka, jež souvisí s 23. sezónou, zavání nějakým tím průšvihem.
Naposled jsme tu měli driftování Kena Blocka a LeBlanca okolo londýnského památníku padlým vojákům (tzv. Cenotaphu), jež se neukázalo být příliš šťastným. Na BBC se snesla velká vlna nevole, k níž si nově přisadil i James May. Kapitán Šnek uvedl, že natáčení bylo „tak trochu nerozumné a nešťastné“. To se dá z jeho konzervativní angličtiny přeložit jako „opravdu hloupý nápad“.
Tuto událost ale nyní již nechme stranou, přeci jen okolo skandálu bylo sepsáno již bezpočet řádek a BBC i Evans se za celý incident omluvili. Hlavní moderátor ale k sobě nyní přitahuje další vlnu negativní pozornosti. Přiznal se, že natáčení Top Gearu věnuje pouze čtyři hodiny denně. Důvodem je jeho radiová show, kvůli které vstává ve 4:45 ráno a od 6:30 do 9:30 sedí za mikrofonem ve studiu.
Na natáčení automobilové show tak přijíždí až na desátou hodinu, nicméně po 14:00 je dle svých slov již „nepoužitelný“ a „vyčerpaný“. To se na jednu stranu dá po více než devíti hodinách na nohou pochopit, jenže Evans dále uvedl, že studio v danou dobu opouští hlavně kvůli vyzvednutí děti ve školce. Je hezké, že se takto věnuje rodině, ovšem funguje takto profesionál s astronomickým honorářem? Ať byl Clarkson jakýkoliv, Top Gearu každou volnou minutu.
Vysoká částka, kterou Evansovi zaručuje smlouva s BBC, bude jistě důvodem, proč se do něj jistě znovu opřou jak tamní média, tak, a to především, samotní Britové. Ti, stejně jako my v případě České televize, musí platit koncesionářské poplatky, z nichž část jde samozřejmě i do rozpočtu Top Gearu. Jen málokdo ovšem asi skousne fakt, že Evans pracuje na pořadu jen dvacet hodin týdně, ačkoliv jeho tříletá smlouva by mu měla zaručovat plat tři miliony liber (cca 103,3 mil. Kč).
Jonathan Isaby z organizace TaxPayers‘ Alliance tak již uvedl, že britští poplatníci „mohou očekávat trochu více pokory od celebrit, jejichž platy dosahují enormních částek“. My pak jen můžeme dodat, že Evansovo nasazení je nejspíše důvodem, proč má nový Top Gear moderátorů jak máku. Jen s jeho nasazením bychom se nové sezóny v nejbližších letech asi nedočkali...
Chris Evans má zjevně důvod ke smíchu, na plat přes třicet milionů korun ročně se totiž příliš nenadře
Zdroj: The Sun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 2 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024
Živá témata na fóru
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 12.26. 08:54 - Enochflyn
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien