Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
ATS koupilo práva na značku De Tomaso, jako první má zamířit do výroby Pantera
11.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Znovuzrozená italská automobilka chce zase přivést k životu další italskou značku. Zatím však neexistuje reálný model ani jedné z nich.
Je tomu přesně týden od chvíle, kdy jsme se naposledy zmiňovali o znovuzrozené italské automobilce ATS. Důvodem bylo avízo modelu 300 Leggera, který slibuje 300 koní na tunu, přičemž slovo „slibuje” je v předchozí větě to nejdůležitější. Prozatím jsme totiž od firmy nic jiného než sliby nedostali. A řeč teď není pouze o novém roadsteru, ale také o dříve ohlášených modelech 2500 GT a Sport 1000. Mohlo by se tedy zdát, že investorům po letech plnění bezedných kapes dojde trpělivost a celý projekt odpískají. Jenže namísto toho ATS expanduje.
Podle nejnovějších informací měla do spárů této automobilky spadnout také značka De Tomaso, která se v posledních letech rovněž pokoušela o comeback. Dokonce v roce 2011 na ženevském autosalonu představila koncept Deauville, který měl být první vlaštovkou v chystaném portfoliu. Jenže namísto produkční reality postihl Gian Mariu Rossignola bankrot a De Tomaso se opětovně dostalo na prodejní listinu.
Po dlouhou dobu se spekulovalo, kdo by italskou značku koupil, přičemž nyní již známe odpověď. S ní ale přichází celá řada dalších otázek a ta nejzásadnější se týká budoucnosti. Produkční verze konceptu Deauville asi nevznikne, podle zdrojů ze zákulisí to byl jen přepracovaný Cadillac SRX bez zjevné šance na sériovou výrobu.
Nové informace pro změnu naznačují, že ATS a De Tomaso budou sdílet platformy i technologie, přičemž jako první by se na světlo světa měla dostat nová generace modelu Pantera. Ta prý bude vycházet z modelu 2500 GT, což je kupé, které momentálně také existuje pouze v počítači. Je tak otázkou, zda podobný osud nepotká také nyní avizovanou novinku.
Na druhou stranu ovšem musíme dodat, že nás spojení značek nepřekvapilo. Novou Panteru dokonce tipujeme na průkopnika sériové výroby obou automobilek. Název De Tomaso je totiž daleko zvučnější a dozajista by přiměl k sepsání objednávek daleko více zákazníků než ATS.
Koncept De Tomaso Deauville byl jen překarosovaným Cadillacem SRX bez šance na sériovou výrobu
Původní De Tomaso Deauville se výroby dočkalo
Původní De Tomaso Pantera se pyšnilo krásnými tvary i zájmem zákazníků
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před hodinou - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejnovější články
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před hodinou - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 2 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 4 hodinami - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 5 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva