Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

Obrozená Alfa Romeo chce útočit na BMW i tím, že se zbaví dogmatu nespolehlivosti a u dealerů nabídne lepší služby, říká šéf australské divize FCA.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

17.2.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Obrozená Alfa Romeo chce útočit na BMW i tím, že se zbaví dogmatu nespolehlivosti a u dealerů nabídne lepší služby, říká šéf australské divize FCA.

Přerod italské značky Alfa Romeo bude mít ještě jeden rozměr, než jen cestu od aut s předním pohonem k zadní hnané nápravě. Tyto změny by se měla týkat zákaznického servisu a měla by pomoci zmírnit obavy zákazníků z toho, že Alfy nejsou moc spolehlivá auta. Toto dogma se s Italy táhne už dlouhou dobu a je celkem nepodstatné, jaká je realita - špatná pověst pro ztrátu zájmu některých zákazníků stačí.

Pat Dougherty, nově jmenovaný šéf australské divize FCA, přiznal, že v minulosti nebyly poprodejní služby zákazníků zrovna dokonalé. Má se to ale změnit, a to zejména na úrovni dealerství. „Nedělali jsme všechno pro to, abychom značku pozvedli,” uvedl Dougherty. V dealerství si zákazníky nyní jednotliví lidé prý nebudou přehazovat jako horký brambor: „Jeden člověk s vámi jedná od začátku do konce. Nemusíte hledat jiné pracovníky,” tvrdí dále Dougherty. Také zákazníci mají dostat náhradní Alfu, přivezou-li svou do servisu.

Otázka spolehlivosti se má vyřešit sama od sebe. Podle Doughertyho bude stačit, když postaví skutečně dobré auto, a to do té míry, že bude moci konkurovat Mercedesu a BMW jak jízdou - ostatně, s jízdními vlastnostmi Alfy nikdy problém neměly, spíš naopak - tak i kvalitou zpracování apod. Spolehlivost a reputace z ní pramenící má přijít sama od sebe.

Jenže to může také dost dlouho trvat a Alfa potřebuje, aby se nové vozy prodávaly hned. Silné motory a krásný design budou jistě ku pomoci a lepší služby dealerství také. Pat Dougherty hovořil o situaci v Austrálii, jak a zda vůbec se změn dočkáme u nás, nevíme, ale chce-li se značka profilovat jako prémiová, showroomy a poskytované služby by tomu měly odpovídat na celém světě.


Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 1 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 01Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 2 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 02
Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 3 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 03Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 4 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 04
Nový italský konkurent pro BMW řady 3 se má ukázat již brzy

Zdroj: Car Advice

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.