Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Alfa Romeo pořád nemá jméno pro svůj nový sedan, ve hře jsou jména i čísla
23.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Alfa a FCA se stále nemůžou dohodnout, jak nazvat svého konkurenta BMW řady 3. Ve hře je kromě jména Giulia i číselné označení, to prosazuje koncern.
Vedení značky Alfa Romeo a management koncernu FCA se nejsou schopny dohodnout, jak se bude jmenovat konkurent pro BMW řady 3, Audi A4 a Mercedes-Benz třídy C. Světová média tento vůz označují jako Alfu Giulia, ať už se objeví nové ilustrace či nějaká data, toto jméno ale dosud nebylo nikým potvrzeno.
Značka Alfa Romeo by podle zpráv z Itálie vůz pojmenovat Giulia chtěla, a to kvůli historické hodnotě tohoto jména. Koncern zase údajně chce číselné označení, aby bylo více vypíchnuto, že tento stroj má konkurovat Němcům. Také šéf designu celého FCA Lorenzo Ramaciotti by na autě rád viděl označení Giulia, ale uvádí, že finální rozhodnutí ještě nebylo učiněno.
Není ale moc na co čekat, protože podle dostupných zpráv má být výroba tohoto stroje zahájena už letos na jaře a má probíhat v továrně Cassino nedaleko Říma. Oficiální představení je však naplánováno až na začátek léta, konkrétně na 24. červen tohoto roku. A začne-li výroba dříve, je dost pravděpodobné, že už při odhalení bude možno si Giuliu - nebo jak se bude jmenovat - koupit.
Novinka má v portfoliu Alfy stát na místě modelu 159, který se již nevyrábí. Má ale být větší; velikostí má předčit i BMW řady 3, ale nikoliv řadu 5. Jistá je také platforma Giorgio, kterou vyvinulo Maserati a která je stavěná na pohon zadních kol. Některé varianty nové Alfy by také měly dostat pohon všech kol a má existovat i verze GTA, jejíž dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec by mohl na kola posílat až 520 koní, výrazně více než zvládne BMW M3 a M4.
Na jakém jménu se šéfové automobilky a koncernu shodnou, se tedy dozvíme v příštích měsících. Neočekáváme, že bychom museli čekat až do června, spíš se tato informace dostane ven ať už únikem či oficiální tiskovou zprávou dříve.




Za jednou ze sad ilustrací Giulie stojí Thorsten Krisch
Zdroj: Auto Edizione
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Rychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 2 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 3 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 5 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 11:14 - jerry
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB