Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Alfa Romeo pořád nemá jméno pro svůj nový sedan, ve hře jsou jména i čísla
23.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Alfa a FCA se stále nemůžou dohodnout, jak nazvat svého konkurenta BMW řady 3. Ve hře je kromě jména Giulia i číselné označení, to prosazuje koncern.
Vedení značky Alfa Romeo a management koncernu FCA se nejsou schopny dohodnout, jak se bude jmenovat konkurent pro BMW řady 3, Audi A4 a Mercedes-Benz třídy C. Světová média tento vůz označují jako Alfu Giulia, ať už se objeví nové ilustrace či nějaká data, toto jméno ale dosud nebylo nikým potvrzeno.
Značka Alfa Romeo by podle zpráv z Itálie vůz pojmenovat Giulia chtěla, a to kvůli historické hodnotě tohoto jména. Koncern zase údajně chce číselné označení, aby bylo více vypíchnuto, že tento stroj má konkurovat Němcům. Také šéf designu celého FCA Lorenzo Ramaciotti by na autě rád viděl označení Giulia, ale uvádí, že finální rozhodnutí ještě nebylo učiněno.
Není ale moc na co čekat, protože podle dostupných zpráv má být výroba tohoto stroje zahájena už letos na jaře a má probíhat v továrně Cassino nedaleko Říma. Oficiální představení je však naplánováno až na začátek léta, konkrétně na 24. červen tohoto roku. A začne-li výroba dříve, je dost pravděpodobné, že už při odhalení bude možno si Giuliu - nebo jak se bude jmenovat - koupit.
Novinka má v portfoliu Alfy stát na místě modelu 159, který se již nevyrábí. Má ale být větší; velikostí má předčit i BMW řady 3, ale nikoliv řadu 5. Jistá je také platforma Giorgio, kterou vyvinulo Maserati a která je stavěná na pohon zadních kol. Některé varianty nové Alfy by také měly dostat pohon všech kol a má existovat i verze GTA, jejíž dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec by mohl na kola posílat až 520 koní, výrazně více než zvládne BMW M3 a M4.
Na jakém jménu se šéfové automobilky a koncernu shodnou, se tedy dozvíme v příštích měsících. Neočekáváme, že bychom museli čekat až do června, spíš se tato informace dostane ven ať už únikem či oficiální tiskovou zprávou dříve.
Za jednou ze sad ilustrací Giulie stojí Thorsten Krisch
Zdroj: Auto Edizione
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 11 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nejčtenější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva