Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
TechArt Porsche Cayenne Turbo S Magnum: extrémní bodykit a zatím 660 koní
1.8.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro vrcholné Turbo S má německý úpravce zatím jen sadu spoilerů a litých kol. Pro „podřízené“ Turbo ale již připravil kit zvyšující výkon na 660 koní.
Název Magnum nedefinuje pouze nanuk, hudební kapelu nebo zbraň, ale rovněž extrémně rozšířený bodykit určený pro Porsche Cayenne. Společnost TechArt těchto vizuálních paketů prodala od roku 2007 již více než tisícovku, rozhodně tak nejde o zanedbatelnou tuningovou kreaci. Neměli bychom se proto divit existenci nové verze, která je určena pro Cayenne Turbo S.
Její součástí jsou opět agresivnější nárazníky, mohutnější boční prahy, kapota motoru ozdobená výdechy, jinak stylizovaná zpětná zrcátka, zadní difuzor a střešní křídlo. Za materiál byl pak znovu zvolen karbon, který nově kryje matně šedý lak. V rámci kol lze vybírat mezi „obyčejnějšími“ ráfky typu Formula, Formula II nebo Formula III, vrchol pak představují extrémně odlehčené provedení Formula II GTR.
Interiér je pak přehlídkou rudé kůže, která se objevuje na dveřních panelech, spodní části palubní desky, středovém tunelu a na sedadlech. Karbonové dekory jsou vyvedeny ve stejném odstínu, strop ovšem již krášlí Alcantara. Mimo to úpravce dodal ještě sadu hliníkových pedálů a svými logy nahradil ta tovární, zbytek doplňků včetně audio systému Burmester ale již pochází ze skladů Porsche.
Po stránce mechanické zůstalo Turbo S nedotčeno, dva typy úprav motorového prostoru ale TechArt nabízí pro slabší Cayenne Turbo. S prvním kitem nazvaným TA 058/T1 se výkon zvýší z 500 koní a 700 Nm na 560 koní a 780 Nm, ve druhém případě (TA 058/T2) pak vylétne až na 660 koní a 880 Nm. To je přitom vyšší výkon, než jaké má Turbo S v základu (550 koní). Pro Turbo S si 660 koní můžete u TechArtu objednat též, pokud ale budete mít chvíli strpení, mělo by eSko časem dostat ještě pár koníků navíc...
Porsche Cayenne Turbo S se nově může pochlubit rozšířeným bodykitem nazvaným Magnum. Ve výhledu je i navýšení výkonu na 660 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 2 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejnovější články
- Nesmyslné nové 2,5tunové BMW M5 ve sprintech trapně zostudila morálně 8 let stará em-pětka předchozí generace
před hodinou - Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 2 hodinami - Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
včera - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
včera - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
včera
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus