Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Slavný moderátor si nechal upravit svou Teslu na drsný 1000koňový stroj, vypadá opravdu zajímavě
2.2.2025 | Petr Prokopec
Ne snad, že by Tesla Model S nebyla v této verzi zajímavým autem už z výroby, na pohled je to ale v podstatě sleeper. V úpravě Unplugged Performance konečně vytrčila drápky, s modifikacemi pomohla i manželka původního designéra celého auta.
Moderátor Joe Rogan u nás bude známý hlavně fanouškům Tesly, a to kvůli svým řekněme nadstandardním vztahům s Elonem Muskem. S tím si v živém přenosu dal i jointa marihuany, na což Amerika nejspíš už zapomněla. Nyní je americký byznysmen jihoafrického původu na očích kvůli docela jiným svým aktivitám.
Muska ale nyní nechme stranou, soustředit se budeme na Rogana, který není jen příznivcem šéfa Tesly, ale i aut samotné značky. Proto si prakticky ihned po premiéře pořídil Model S ve vrcholné verzi Plaid. Její vzhled ho ale už nejspíš začal nudit, ostatně navzdory faceliftu tu stále máme tytéž tvary, které se poprvé ukázaly již v roce 2012. Proto Rogan oslovil tuningovou firmu Uplugged Performance, která se na jeho voze opravdu vyřádila. Rozhodně však ne tím stylem, jako když pejsek s kočičkou vařily dort.
Úpravce totiž v rámci exteriéru přišel s bodykitem, který kupříkladu zadní blatníky rozšiřuje o 80 milimetrů. Za těmi předními se pro změnu objevuje karbonová ploutev, z uhlíkových vláken jsou také výrazný zadní difuzor a spoiler na víku zavazadelníku. Byl to přitom sám Rogan, kdo rozhodl, že karbon bude opatřen pouze čirým lakem, načež daleko lépe kontrastuje s bílou perletí. Odstín Pearl White se navíc dočkal modré příměsi, mimo to pak karoserie byla potažena ochrannou fólií.
Další novinkou jsou kovaná 21palcová kola doplněná pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S. Za nimi pak prosvítají karbon-keramické brzdy, které lze více než uvítat - standardní kotouče a destičky totiž hlavně při ostřejší jízdě nestačí na 1 034 koní, které produkuje trojice elektromotorů a se kterými Model S Plaid zvládá zrychlení na stovku za 1,9 sekundy. Tuneři kromě toho napravili i některá konstrukční pochybení Tesly, a tak přišli s podvozkem s kovanými rameny zavěšení.
Novinky jsou ovšem spojené také s interiérem, kde Rogen a Unplugged Performance přistoupili ke spolupráci se společností von Holzhausen. Za tou stojí Viki von Holzhausen, manželka šéfdesignéra Tesly. Ta se rovněž vrhla na udržitelnost, jen v trochu jiném ohledu, jí založená firma totiž pracuje s veganskou kůží. Právě ta se nastěhovala do kabiny upraveného sedanu, a to v bílé barvě reflektující odstín karoserie. Modré detaily pak nechybí ani v tomto případě.
Na kolik Rogana jeho S-APEX, jak zní název tuningové kreace, přišel, nebylo oznámeno. Úpravce však uvedl, že moderátor si nepřál ani snížení podvozku, ani čelní splitter, který firma má k dispozici a který je běžně součástí 19dílného bodykitu. Důvodem jsou prý horší silnice v okolí Austinu, po kterých dnes Rogan běžně jezdí. Také on - stejně jak Musk - po dekádách života v Kalifornii přesídlil do Texasu.







Joe Rogan si převzal upravenou Teslu Model S Plaid, se kterou hodlá i nadále denně jezdit. Proto ostatně lpěl na praktičnosti a nenechal podvozek svěsit až těsně nad zem. Foto: Unplugged Performance, tiskové materiály
Zdroj: Unplugged Performance
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody v práci pro Číňany nelení. Navrhl jim i vlastní Rolls-Royce, pro který nedávno pracoval, říká si Perla Číny
před 2 hodinamiKupte si skutečný Jaguar, dokud ještě můžete, i nejetý vrchol s víc jak 500 koňmi dnes pořídíte za pakatel
před 4 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
včeraBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
včera
Živá témata na fóru
- VZKAZY 04.28. 10:09 - M.Z.
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch