Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Seznamte se s Nissanem Patrol, co pokořil Hammonda s Porsche 918 ve sprintu
28.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Japonskému off-roadu byl transplantován motor z Nissanu GT-R, ovšem převrtaný na 4,1 l. Majitel ho kočíruje z původního sedadla.
První sezóna The Grand Tour skončila na počátku února, nicméně několik scén nám utkvělo v hlavě dosud. Všechny vyjmenovávat nebudeme, místo toho zmíníme jednu z těch posledních - souboj Porsche 918 Spyder a Nissanu Patrol. V prvé chvíli to vypadalo na jednoznačnou dominanci německého hybridního supersportu, ale nakonec to dopadlo úplně jinak.
Byl to Patrol, který zanechal v prachu překvapeného (připusťme, na oko...) Richarda Hammonda řídícího Porsche. Ten sám následně doplnil, že přestože Patrol vypadal docela normálně, pod kapotou bylo vše jinak. Nastěhoval se tam přeplňovaný šestiválec z Nissanu GT-R, který byl ještě dále poladěn. Výsledkem je výkon 1 900 koní, který mířil na všechna čtyři kola. Není tedy divu, že 918 Spyder nemělo šanci.
Nově tu máme video, které opravdu výjimečný Patrol prozkoumává do posledního šroubku. Dozvědět se tedy můžeme, že motor VR38DETT byl společností Racing Development převrtán na zdvihový objem 4,1 litru. Kromě něj SUV získalo upravenou převodovku, karbon-keramické brzdy, nápravy a zadní pomocný rám. Vše dodala Godzilla, tedy již zmiňovaný Nissan GT-R.
Snad ještě překvapivější je pohled do interiéru, také zde totiž najdeme mnohé prvky z japonského supersportu. Architektura palubní desky je sice originální, nicméně přístrojový štít či středová konzole jsou již z GT-R. To samé platí také o volantu nebo části středového tunelu. Vše pak doplňuje poněkud bizarní zvýšený posez, ze kterého arabský majitel aktuálně kočíruje „civilizovanějších“ 1 600 koní.
Ten zároveň dodává, že kdysi byl jeho Patrol ultimativní sleeper. Ovšem jen do účinkování v The Grand Tour, poté se z něj stalo jedno z nejznámějších aut planety. Do souboje s ním tedy nejspíše nyní již půjde jen málokdo...
Nissan Patrol dostal do vínku 1 900 koní...
...není proto divu, že The Grand Tour zesměšnil i Porsche 918 Spyder
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Šéf Bugatti a Rimacu ukázal své auto pro denní ježdění, něco takového by si jiný vrcholný manažer nedovolil
včera - Lewis Hamilton přiznal, že přestal kupovat drahá moderní auta, raději investuje do děl černých umělců
14.11.2024 - „Horst Fuchs v sukních” ve svých 84 letech ve vysoké rychlosti nezvládl nové Ferrari, skončilo na střeše
12.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Poslední závod Grand Prix pro Stefana Bradla včera 20:14
- GP Macau posunuta na neděli včera 20:00
- V Barceloně na čele Pecco Bagnaia včera 17:30
- Vede Canet, Filip Salač na úvod 9. včera 17:06
- Překvapení ranního tréninku: Nakagami včera 16:08
Nejnovější články
- Jedna z nejspolehlivějších ojetin podle německých STK i v praxi obhájila svou čest, za výjimečnost si ale nechá zaplatit
před 11 hodinami - Italové vyvíjí nový motor V12, jaký naposledy použilo Bugatti. Má mít 2 000 koní, poprvé se předvedl v akci
včera - Ani Američané nechápou, jak může Mercedes chtít 3 miliony za čtyřválcové auto. A to je u nich o něco levnější
včera - Šéf Bugatti a Rimacu ukázal své auto pro denní ježdění, něco takového by si jiný vrcholný manažer nedovolil
včera - VW uprostřed vlastní krize nasypal dalších 19 miliard do firmy, která sama prodělává skoro 1 milion na každém autě
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.15. 23:00 - Truck Daškam
- Elektromobily a vse kolem nich 11.15. 22:54 - honziss
- Detektory policejních radarů 11.15. 11:49 - řidičBOB
- OT - ski a horo vybavení 11.15. 08:17 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 11.15. 07:15 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.14. 17:10 - Truck Daškam
- Zákaz zastavení a pokuta 11.14. 14:34 - Truck Daškam
- VZKAZY 11.14. 12:24 - pavproch