Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Porsche 911 Carrera 4S TechArt zezelenalo i zvenčí, jiná je hlavně aerodynamika
22.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Legenda ze Zuffenhausenu se oblékla do zeleného sportovního bodykitu, který navyšuje přítlak až o 76 kg a redukuje vztlak o pět kilogramů.
Pokud by Rákosníček hledal služební vůz, pak by Porsche 911 Carrera 4S od renomované firmy TechArt zřejmě byl jeho ideálem. Zvenčí i zevnitř je totiž zelenější než rybníček Brčálník a úpravám zůstal uchráněn vlastně jen motorový prostor - tady ovšem implementací systému start/stop učinila ekologickému diktátu dostatek již sama automobilka. Smaragdově zelený odstín tak není poplatný ani tak Evropské unii jako spíše módním trendům.
Nová sada fotografií mapující exteriér nám přitom kromě samotného zbarvení ukazuje sportovní bodykit, jímž je čtyřkolka vybavena. Patrné je zejména mohutné zadní křídlo, s nímž spolupracuje difuzor. Přítlak se tak dle rychlosti navyšuje o 17,5 až 76 kg, zatímco použitím účinnějšího předního spoileru došlo k redukci vztlaku o pět kilogramů.
Mimo to upravená Carrera disponuje jednadvacetipalcovými kovanými ráfky Formula III, které snižují neodpruženou hmotnost o 15 %, nový je také výfukový systém Racing zakončený dvojicí koncovek uprostřed. Dopřát si pak budete moci rovněž hydraulický zdvih přední nápravy, který napomáhá překonávání silničních retardérů.
Cenu nového bodykitu i dalšího příslušenství, které v interiéru přidává zeleně podsvícené přístroje a zelené kontrastní švy, TechArt zveřejní až v Ženevě. Tamtéž se pak dozvíme, zda navýšen bude i výkon 3,8litrového šestiválce. Aktuálně totiž Carrera nabízí standardních 400 koní, kterým něco málo přidá zmiňovaný výfuk.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.
Porsche 911 Carrera 4S dostalo od TechArtu mohutné zadní křídlo, které společně s difuzorem navyšuje přítlak až o 76 kg. Mimo to je k mání také hydraulický zdvih přední nápravy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 5 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- V polovině 3. dne Miller s Yamahou 09:05
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
Nejnovější články
- VW skončil s obcházením vlastních dealerů. Od začátku mizerný plán selhal přesně na tom, na čem měl vzkvétat
před 2 hodinami - Nesmyslně 2,5tunové nové BMW M5 ve sprintech trapně zostudila 8 let stará em-pětka předchozí generace
před 4 hodinami - Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 5 hodinami - Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
včera - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva