Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Nissan Juke Nismo od Senner Tuning má více koní než Octavia RS
28.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Úpravce nazvaný Senner Tuning se rozhodl poupravit reputaci Nissanu Juke Nismo novým vzhledem a hlavně o 25 koní vyšším výkonem motoru.
Nemá to lehké ten Juke Nismo. Nedokázal se zavděčit fandům svižného svezení a ani jeho silnější verze RS alespoň na papíře vysloveně neohromuje. Získal si u mnohých pověst především vizuálně kontroverzního vozu a i když na českých silnicích ho vidíte už pomalu na každém rohu, některé zkrátka pořád přitahuje. Možného zevšednění jinak dozajista nevšedně vyhlížejícího auta si všímá i tuningová společnost Senner Tuning a snaží se mu dodat trochu specifičtější vzhled i jízdní projev.
Funky crossover nebo turbožába chcete-li, dostal(a) nový kit, jenž se na první pohled vyznačuje prazvláštními dvacetipalcovými koly dvoubarevného provedení s pneumatikami Continental Sport Contact 5P a rozměrem 255/30. Nissan se po provedených změnách také přiblížil o 35 mm blíže k silnici za pomoci nižších pružin a k výraznějšímu odlišení ještě pomohly tmavší zadní svítilny a deflektory nad bočními okny. Ta jsou mimochodem tónovaná do podobného odstínu, ale to stále není to hlavní, oč tu běží.
Senner totiž modifikoval jeho přeplňovanou šestnactistovku DIG-T se standardním výkonem 200 koní tak, aby dosáhla pěkně vypadajícího, avšak stále málo oslnivého stáda 225 ořů - překonává tak tovární Nismo RS a výkonově může nosit hlavu vzhůru třeba i po boku nejrychlejší škodovky všech dob. Na příbytku točivého momentu z 250 na 275 Nm se nepodílelo jen sání INJEN pro přívod pěkně vychlazeného vzduchu, ale také přeprogramovaná řídicí jednotka a nerezový sportovní výfuk. Bez úprav se nemohl samozřejmě obejít ani vnitřek.
V interiéru se tak nově nacházejí červeně prošívaná sedadla potažená velurem a kůží, zatímco volant je kompletně čalouněn alcantarou. Úpravce do celé modifikace investoval 9 050 Eur, tedy zhruba 245 tisíc Kč, což se nám zdá trochu přehnané, ale ani to nemění nic na faktu, že zájemce za to zřejmě zaplatí ještě o fous víc. Ovšem nedá nám spát myšlenka na blednoucího řidiče nové Octavie RS, který se vás nebude moct zbavit tak snadno, jak by si mohl myslet, alespoň někdy, alespoň někde...
Zajímavá kola i laufy. Ale pokud má tenhle Juke převodovku CVT, pak mu ani provedené modifikace k zářným jízdním výkonům nepomohou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
3.11.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Za cenu tuctové Octavie TDI můžete mít výjimečný sporťák s obřím motorem V6, 400 koňmi a manuálem. Ani pořádně nejel
před 11 hodinami - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Studie podporující elektromobily se obrátila pro jejím autorům. Většina lidí už není ani ochotna si takové auto někdy koupit
včera - Kia brání bizarní vzhled své poslední novinky. „Tasmánský čert” prý jako náklaďáky z SSSR vypadá schválně
včera - Nadšenec si levně koupil historicky největší propadák Mercedesu-AMG. Za 5 let skromného ježdění dal za servis 988 tisíc
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva