Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Lumma CLR i3 a i8: první tuning obou elektro-BMW, zatím jen virtuální
31.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Že i elektromobily a hybridy lze upravovat, ukazuje německá Lumma Design. Omezila se však jen na vnější doplňky a nová kola, pohonné ústrojí nikoli.
Německá tuningová firma Lumma Design si posvítila na oba elektrické „bavoráky” řady i, avšak své snahy zatím realizovala jen na počítači. Úpravce se zaměřuje zejména na vozy BMW - měli jsme tu okřídlené CLR 6 M nebo první tuning nové X5 F15. Tuner si očividně zamiloval označení „CLR” - dva nové výtvory se jmenují CLR i3 a CLR i8.
Informací, o které bychom se mohli podělit, není k dispozici mnoho. Koncept Lumma CLR i8 dostal nové nárazníky, zadní má podle webu výrobce difuzor, ale spíš počítejme s imitací difuzoru než se skutečně funkční součástkou. Nové jsou také prahy a všechno je vyrobeno z „lehkého materiálu” - pravděpodobně tedy z karbonu, laminát se dnes už nenosí. CLR i8 doplňují speciální nová kola a sada světlezelených nálepek.
Lumma CLR i3 dostala lízátko pod přední nárazník, nové prahy a kapotu. Zde už úpravce na rovinu říká, že použitým materiálem je karbon. Další novinkou jsou jen kola Lumma CLR 22, která údajně mají 22 palců v průměru. I když se to na elektromobil zdá zbytečně moc, vězte, že standardní i3 jezdí na devatenáctkách.
Tímto veškerý tuning „íčkových” BMW ze strany Lummy končí; vrtat se v hybridním, příp. elektrickém pohonném systému zajisté není tak jednoduché, jako v klasickém spalovacím motoru. Úpravce také říká, že ačkoliv jsou oba vozy zatím jen na počítači, jejich produkce by v případě dostatečného zájmu nebyla problémem.


Počítačové ilustrace ukazují, jaké tuningové díly by Lumma Design v případě zájmu zákazníků mohla nabídnout pro BMW i3 a i8.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 9 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 11 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
dnesK mání je skoro nejeté auto za 1,5 výplaty, bizarní verzi skoro vyhynulého modelu sušil důchodce v garáži
dnesŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnes
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.20. 21:24 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins