Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Lumma CLR i3 a i8: první tuning obou elektro-BMW, zatím jen virtuální
31.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Že i elektromobily a hybridy lze upravovat, ukazuje německá Lumma Design. Omezila se však jen na vnější doplňky a nová kola, pohonné ústrojí nikoli.
Německá tuningová firma Lumma Design si posvítila na oba elektrické „bavoráky” řady i, avšak své snahy zatím realizovala jen na počítači. Úpravce se zaměřuje zejména na vozy BMW - měli jsme tu okřídlené CLR 6 M nebo první tuning nové X5 F15. Tuner si očividně zamiloval označení „CLR” - dva nové výtvory se jmenují CLR i3 a CLR i8.
Informací, o které bychom se mohli podělit, není k dispozici mnoho. Koncept Lumma CLR i8 dostal nové nárazníky, zadní má podle webu výrobce difuzor, ale spíš počítejme s imitací difuzoru než se skutečně funkční součástkou. Nové jsou také prahy a všechno je vyrobeno z „lehkého materiálu” - pravděpodobně tedy z karbonu, laminát se dnes už nenosí. CLR i8 doplňují speciální nová kola a sada světlezelených nálepek.
Lumma CLR i3 dostala lízátko pod přední nárazník, nové prahy a kapotu. Zde už úpravce na rovinu říká, že použitým materiálem je karbon. Další novinkou jsou jen kola Lumma CLR 22, která údajně mají 22 palců v průměru. I když se to na elektromobil zdá zbytečně moc, vězte, že standardní i3 jezdí na devatenáctkách.
Tímto veškerý tuning „íčkových” BMW ze strany Lummy končí; vrtat se v hybridním, příp. elektrickém pohonném systému zajisté není tak jednoduché, jako v klasickém spalovacím motoru. Úpravce také říká, že ačkoliv jsou oba vozy zatím jen na počítači, jejich produkce by v případě dostatečného zájmu nebyla problémem.
Počítačové ilustrace ukazují, jaké tuningové díly by Lumma Design v případě zájmu zákazníků mohla nabídnout pro BMW i3 a i8.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva