Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Lamborghini Aventador LP 900: pouťový vzhled a 900 koní od DMC
4.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chcete své dvanáctiválcové Lambo odlišit od sériové produkce? Pořídit si můžete nejen přeplácaný bodykit či vylepšení motoru, ale i výfuk vážící 3,45 kg.
Některé tuningové kreace vzbuzují pozornost, i když možná ne takovou, jakou daná firma původně zamýšlela. To by mohl být i případ supersportovního Lamborghini Aventador, které si vzala na paškál německá společnost DMC. Jeho stylistický kit zvaný Molto Veloce totiž vyčnívá naprosto všude, kde se vůz objeví. Jen si namísto vztyčených palců budete spíše říkat, že k vám přijela pouť.
Firma DMC se totiž standardní karoserii podívala na zoubek ve všech směrech, ovšem tak trochu ve stylu pejska a kočičky vařících dort. Vzadu se proto tyčí monstrózní zadní křídlo, které doplňuje difuzor a nové koncovky výfuku. Na bocích se objevily nové prahy či jinak tvarované vstupy vzduchu, změnám se nevyhnul ani přední nárazník či střecha.
Vše přitom bylo vyrobeno z karbonových vláken, což by počínání firmy mohlo na jedné straně ospravedlňovat. V kombinaci se zářivým oranžovým lakem však nové doplňky doslova bijí do očí, což se týká i kol, která byla lakována ve stejných odstínech. Kvitovat tak můžeme jen to, že designový paket Molto Veloce se dá pořídit samostatně.
Separátně se tak můžete rozhodnout pro kit LP 900, který již dle názvu zvyšuje výkon motoru V12 ze standardních 700 koní na 900. Postaralo se o to mj. použití dvanácti separátních škrtících klapek pro každý z dvanácti válců, nové výfukové potrubí, jiné palivové čerpadlo a pochopitelně i přepracovaná řídící jednotka.
Další detaily úpravy si firma DMC nechává pro sebe, je však jisté, že Lambo by díky nim mělo podstatně zrychlit. Stejně tak pozitivně se na jeho jízdních vlastnostech projeví nový titanový výfuk, který váží pouhých 3,45 kg, tedy desetinu původních 34 kilogramů, které na váže ukážou sériové komponenty. A to za zvážení rozhodně stojí. Jen cenu celého díla bychom ještě potřebovali znát...


















Bodykit tuningové firmy DMC pro Lamborghini Aventador vypadá jako přeplácaná pouťová atrakce. Nad zvýšením výkonu a snížením hmotnosti výfuku na pouhých 3,45 kg ale nemůžeme říct ani slovo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
před 10 hodinamiPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včera
Nejčtenější články
Slavný moderátor už vyzkoušel faceliftovanou Teslu Model Y. Změn je mnohem víc, než se dosud mohlo zdát
13.2.2025V Nizozemsku už zjistili, že kruhové objezdy mohou víc škodit než pomáhat, nahrazují je zpátky klasickými křižovatkami
13.2.2025Šéf Porsche rozhodl o nacpání peněz do elektromobilů „první den v práci”. Teď si může rvát vlasy, firma po fiasku propouští tisíce lidí
14.2.2025„Americkej kýbl” likvidující evropskou smetánku aut za šestinovou cenu se objevil v konfigurátoru, i v plné palbě je to terno
14.2.2025Jednání zkrachovala, Honda Nissan nepřevezme. Ten okamžitě rozjel velké propouštění, zavřít může i továrny v Evropě
14.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva