Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní
8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.
Kreace německé tuningové firmy G-Power se občas objeví i u nás, měli jsme tu například šílenou desetiválcovou M5 E60, nazvanou Hurricane RRS, která díky dvěma kompresorům nabídla 830 koní a maximálku až 370 km/h. Také osmiválcové modely M3 E92 a M6 Gran Coupé se u nás ukázaly, a to s 615 a 740 koni.
Dnes píšeme o úpravci nikoliv proto, že by do světa vypustil nové auto - i když dost možná na něčem pracuje. Ukázal ale téměř všechny své kreace pohromadě. Motorů je tady rovnou devět, třebaže je od sebe na fotografiích nemusí být úplně snadné rozeznat. Díváme se na:
- SK III Kompressorsystem, který z osmiválce v M3 E92 umí dostat 720 koní a 700 Nm,
- Bi-Tronik 5 V1, který z šestiválce nových M3 a M4 vydoluje 520 koní a 700 Nm,
- M54 SK Plus RS, který z šestiválce M54, pracujícího zejména v generacích E39 a E46, dostane 306 koní a 360 Nm,
- S54 SK I, který z výborného motoru S54 v M3 E46 vytáhne 450 koní a 460 Nm,
- SK III pro 4,8litrovou V8 v X5 E70, který z ní dostane 525 koní a 600 Nm,
- Bi-Kompressorsystem SK III RR pro desetiválec v modelu M5 E60, dolující 800 koní a 800 Nm,
- Mono-Kompressorsystem SK II pro stejný motor, který znamená 700 koní a 680 Nm,
- Bi-Tronik 5 V4 pro osmiválce nejnovějších generací M5 a M6 o 740 koních a 975 Nm,
- a Bi-Tronik 5 V1 pro motor v Mercedesu S 63 AMG, který nabídne 705 koní a 1000 Nm.
Všech devět motorů dává dohromady 5 466 koní a 6 275 newtonmetrů. A není tu třeba výše zmíněný motor v BMW M5 Hurricane RRS, třebaže tu vidíme dvě další varianty úprav tohoto desetiválce. A také si můžeme dobře prohlédnout obrovské řemenem poháněné kompresory a oranžové kryty sání, kterými jsou motory úpravce G-Power známé skoro tak dobře, jako pořádnými porcemi výkonu.









Zejména na motorech BMW pracuje tuner G-Power, posílil ale i V8 v Mercedesu S 63 AMG
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejnovější články
Němci proklepli nejspolehlivější dostupné auto podle svých vlastních STK, kladů má na rozdávání
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraŠkoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
včeraUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
včeraBMW poprvé ukázalo novou elektrickou řadu 3. Vypadá to, že ji znovu trápí stejný problém jako dnešní pětku
včera
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 15:01 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry