Ford Focus ST od MS Design: „závodní” vzhled doplňuje standardních 250 koní

Rakouský tuner známý i úpravami Škody Octavia v Ženevě představí svou vizi Fordu Focus ST. Po stránce mechaniky se ale zaměřil jen na podvozek.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Ford Focus ST od MS Design: „závodní” vzhled doplňuje standardních 250 koní

5.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Ford Focus ST od MS Design: „závodní” vzhled doplňuje standardních 250 koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Rakouský tuner známý i úpravami Škody Octavia v Ženevě představí svou vizi Fordu Focus ST. Po stránce mechaniky se ale zaměřil jen na podvozek.

Američané mají Detroit, v Asii prim hraje Šanghaj. Pro evropské fanoušky motorismu je však nejdůležitější Ženeva, kde se každoročně představují ty nejvýznamnější novinky všech značek a letošek rozhodně nebude výjimkou. Již za měsíc dojde k odhalení speciálního Lamborghini, nového McLarenu P1 nebo nástupce Ferrari Enzo a spousty dalších novinek, které vám brzy představíme v našem tradičním přehledu. Mimo to se ovšem do Švýcarska chystá také řada tuningových firem, mezi nimiž nebude chybět ani rakouský úpravce MS Design u nás známý především fanouškům mladoboleslavské automobilky.

Namísto Škody Octavia si ovšem Rakušané vzali na paškál Ford Focus ST, který ověnčili přídomkem Competition. Podivné ovšem je, že zrovna tato „závodní“ verze nedostala prakticky jedinou mechanickou úpravu, tedy s výjimkou jinak naladěného podvozku, jehož charakter ovlivní i 20" kola. Jinak se veškeré modifikace soustřeďují na vzhled.

Vizuální dojmy jsou, připusťme, o něco působivější než v sérii. Zasluhují se o to hlavně nový přední spoiler, výraznější boční prahy, přepracovaný zadní nárazníky s možná i funkčním difuzorem a velké střešní křídlo. Nepřehlédnutelná je i centrální, rádoby dvojitá koncovka výfuku a „rychlé polepy”. Mimo to se vůz pyšní již zmiňovanými 20palcovými koly v černo-stříbrném provedení.

S ohledem na zmíněné se pochopitelně nezměnil motor ani dynamika tohoto Focusu ST. Dvoulitrový EcoBoost tak zůstává na standardních 250 koních výkonu a 360 Nm točivého momentu, sprint z klidu na stovku zvládne za 6,5 sekundy a dosáhne rychlosti až 250 km/h. Jestli je to pro vás dost, nebo nikoli, to musíte říci sami, stejně pak můžeme hovořit i v souvislosti s cenou. Tu ale MS Design zveřejní během své ženevské tiskové konference v hale číslo 2.


Ford Focus ST od MS Design: „závodní” vzhled doplňuje standardních 250 koní - 1 - Ford Focus ST MS Design Competition 01Ford Focus ST od MS Design: „závodní” vzhled doplňuje standardních 250 koní - 2 - Ford Focus ST MS Design Competition 02
Ford Focus ST se v dílnách společnosti MS Design proměnil pouze vizuálně

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše