Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Chrysler 300 Luxury: obraz spíše svérázného vkusu než luxusu
15.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Podle Moparu by tohle měl být jakýsi pomyslný vrchol mezi sedany Chrysleru. Třístovka s označení Luxury ale na převrat ve vnímání značky nevypadá.
Italsko-americký koncern Fiat-Chrysler plánuje podle svých vlastních slov vystavit na akci SEMA 2012 začínající koncem měsíce dvacítku upravených automobilů. Část z nich už známe, představena bude třeba offroadově se tvářící pětistovka v roli plážového vozítka, Charger Juiced s implantátem Viperu nebo Dodge Dart poznamenaný karbonem. K těm civilněji a nenápadně vypadajícím se naproti tomu zařadí třístovka Chrysleru s přídomkem Luxury.
Na vnějším vhledu letité limuzíny 300 se práce oddělení Mopar podepsala nevýrazně, ale poněkud zvláštně. Návrhář vozu nechal odstranit lamely a chrom z přední masky i jejího lemu a společně s vnějšími zpětnými zrcátky je nechal nastříkat do modrého odstínu True Real Blue. Neříkáme, že to vypadá špatně nebo dobře, je ale trochu nepochopitelné, že se v zadní části objevil panel opticky spojující světla, který je z plastu nebo kovu a svou povrchovou úpravou připomíná chromovaný finiš nebo možná nerez.
Podvozek Chrysleru byl doplněn o sadu tužších tlumičů, v diferenciálu se objevila ozubená kolečka zkracující konečný převodový poměr a vnější modifikace korunují dvacetipalcová kola překrývající černé třmeny a chromované koncovky výfuku. V interiéru se křiklavými tuningovými komponenty také šetřilo - jiná kůže nebo nové koberečky nevypadají nepatřičně a logo Moparu na páce voliče, osvětlená loga Chrysleru na nástupních lištách a kovové pedály viditelné příliš nejsou.
Co víme, na motoru se nemělo měnit nic, raději si ale počkáme na kompletní zprávu, kterou by měla automobilka vypustit koncem měsíce s otevřením výstavy.
Spíše než nějakou komplexní úpravou s hlavou a patou představuje Chrysler 300 Luxury ukázku možností, co všechno lze pro pro tento vůz objevit v regálech Moparu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 10 minutami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před hodinou - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva