BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu

Čas na stovku upraveného BMW X4 stále není známý, 375 koní a 740 Nm však potvrzuje tisková zpráva. Manhart nabídne také tuning benzínových variant X4.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu

11.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Čas na stovku upraveného BMW X4 stále není známý, 375 koní a 740 Nm však potvrzuje tisková zpráva. Manhart nabídne také tuning benzínových variant X4.

Před několika dny jsme tu měli BMW X4 upravené firmou Manhart, ke kterému ale byly pouze čtyři fotografie z Facebooku a kusé informace o nových kolech a zhruba šedesátikoňovém nárůstu výkonu. Německý tuner nyní pustil do světa více informací o tomto Sport Activity Coupe, tedy méně praktickém SUV.

Hodnoty 375 a 740 pro koňské síly a newtonmetry samozřejmě stále platí, nárůst je tedy 62 koní a 110 Nm oproti sériové verzi xDrive35d. Stále nevíme, jak moc se zlepšil čas zrychlení na stokilometrovou rychlost - sériová X4 s tímto naftovým šestiválcem tuto disciplínu zvládne za 5,2 vteřiny, očekávejme tedy v případě tohoto upraveného stroje něco těsně pod pět sekund. Jak se úpravce na zlepšené hodnoty dostal, není přesně známo, ale podle posledních trendů očekávejme, že za tím bude stát elektronika.

Stran úprav interiéru nemáme žádné zprávy, Manhart si ostatně na čalounění všeho možného do různých kůží, alcantar apod. příliš nepotrpí. Vnější úpravy se omezily na nová kola, která pochází přímo z dílen Manhartu. Mají název Concave One, průměr 21 palců vpředu i vzadu a je možno je mít v tomto kovově šedém leštěném provedení nebo matně černá. Obouvají pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměrech 255/35 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu. Pro ještě lepší ovladatelnost úpravce také přiblížil tuto X4 k asfaltu o 35 mm.

Nejen naftový šestiválec modelu xDrive35d si však mohou zájemci u Manhartu nechat posílit. Firma nabízí softwarová vylepšení také pro benzínové modely xDrive20i, xDrive28i a xDrive35i. Ten poslední jmenovaný nabídne v sérii 306 koní a 400 Nm, zatímco po návštěvě tunera to bude 370 koní a 520 Nm.

Ceník znám není, jako obvykle v těchto případech, a to ani co se týče výkonového přídavku, ani hliníkových kol. Počítejme však s částkou v tisících Eur jak za sadu kol s pneumatikami, tak za zvýšení výkonu.


BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 1 - manhart bmw x4 nove 01BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 2 - manhart bmw x4 nove 02BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 3 - manhart bmw x4 nove 03BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 4 - manhart bmw x4 nove 04BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 5 - manhart bmw x4 nove 05BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 6 - manhart bmw x4 nove 06BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 7 - manhart bmw x4 nove 07BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu - 8 - manhart bmw x4 nove 08
BMW X4 od Manhartu neohromí bodykitem, zato za sebou na semaforech nechá kdeco

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.