Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW X4 Manhart v detailech: dieselový výkon navíc i bez nevkusného bodykitu
11.8.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Čas na stovku upraveného BMW X4 stále není známý, 375 koní a 740 Nm však potvrzuje tisková zpráva. Manhart nabídne také tuning benzínových variant X4.
Před několika dny jsme tu měli BMW X4 upravené firmou Manhart, ke kterému ale byly pouze čtyři fotografie z Facebooku a kusé informace o nových kolech a zhruba šedesátikoňovém nárůstu výkonu. Německý tuner nyní pustil do světa více informací o tomto Sport Activity Coupe, tedy méně praktickém SUV.
Hodnoty 375 a 740 pro koňské síly a newtonmetry samozřejmě stále platí, nárůst je tedy 62 koní a 110 Nm oproti sériové verzi xDrive35d. Stále nevíme, jak moc se zlepšil čas zrychlení na stokilometrovou rychlost - sériová X4 s tímto naftovým šestiválcem tuto disciplínu zvládne za 5,2 vteřiny, očekávejme tedy v případě tohoto upraveného stroje něco těsně pod pět sekund. Jak se úpravce na zlepšené hodnoty dostal, není přesně známo, ale podle posledních trendů očekávejme, že za tím bude stát elektronika.
Stran úprav interiéru nemáme žádné zprávy, Manhart si ostatně na čalounění všeho možného do různých kůží, alcantar apod. příliš nepotrpí. Vnější úpravy se omezily na nová kola, která pochází přímo z dílen Manhartu. Mají název Concave One, průměr 21 palců vpředu i vzadu a je možno je mít v tomto kovově šedém leštěném provedení nebo matně černá. Obouvají pneumatiky Continental Sport Contact 5P o rozměrech 255/35 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu. Pro ještě lepší ovladatelnost úpravce také přiblížil tuto X4 k asfaltu o 35 mm.
Nejen naftový šestiválec modelu xDrive35d si však mohou zájemci u Manhartu nechat posílit. Firma nabízí softwarová vylepšení také pro benzínové modely xDrive20i, xDrive28i a xDrive35i. Ten poslední jmenovaný nabídne v sérii 306 koní a 400 Nm, zatímco po návštěvě tunera to bude 370 koní a 520 Nm.
Ceník znám není, jako obvykle v těchto případech, a to ani co se týče výkonového přídavku, ani hliníkových kol. Počítejme však s částkou v tisících Eur jak za sadu kol s pneumatikami, tak za zvýšení výkonu.








BMW X4 od Manhartu neohromí bodykitem, zato za sebou na semaforech nechá kdeco
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 3 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 4 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 6 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 7 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva