Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW 750i se 720 koňmi? To je Tuningwerk NR 7s RS Edition
12.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Deutsche Bahn AG to při prosazování svých rychlovlaků nemá lehké, když musí soupeřit s takovými rivaly, jako je Tuningwerk BMW NR 7s RS Edition.
Tachometr cejchovaný do 390 km/h, nenápadně pozměněný přední nárazník, černá 20" kola a čtyři koncovky výfukového systému. Na tomto voze opravdu není k vidění moc detailů, které by prozrazovaly jednu z nejrychlejších limuzín na světě. BMW NR 7s RS Edition od společnosti Tuningwerk z mnichovského Puchheimu k nim ale opravdu patří.
Základ létajícího überwagenu spočívá v BMW 750iL s dvakrát přeplňovaným osmiválcem s objemem 4,4 litru, výkonem 408 koní a točivým momentem 600 Nm. Pokud plánujete nákup takového modelu a namísto 2,4 milionu si můžete dovolit utratit až 4 900 000 Kč a zároveň chcete něco udělat s výkonem, pak jste ideálním zákazníkem Petera Reitha. Má pro vás dvě nabídky.
V případě, že nejsou vaše nároky extrémní, můžete si za 4,2 milionu pořídit verzi GT Edition s výkonem zvýšeným na 540 koní a 750 newtonmetrů. Přibližně za dvanáct týdnů od objednávky vám dorazí limuzína schopná akcelerovat na stovku za 4,2 s a jezdit maximální rychlostí 307 km/h. Respektive si ji můžete vyzvednout přímo v Mnichově a absolvovat vedle toho také speciální řidičský kurs. Tuningwerk říká, že můžete mít tento vůz také s pohonem všech kol xDrive. Jak se ale změní parametry, to neuvádí.
Druhý stroj RS Edition momentálně čekající ve schvalovacím procesu na pár razítek od TÜV bude hrabat výlučně zadní nápravou. A asi nebude hrabat málo. Druhý stupeň posune parametry motoru na 720 koní a 1 090 newtonmetrů. Úpravce tvrdí, že v závislosti na použitých pneumatikách jejich NR 7s dokáže jet rychlostí až 350 km/h. Záhadou ovšem je, jak může s těmito hodnotami zvládnout přes dvě tuny vážící zadokolka stovku za 3,5 s. Tuningwerk to nicméně tak uvádí.
Firma rovněž konstatuje, že její technici udělali kus práce v zájmu zlepšení aerodynamiky, chlazení, původní brzdy vyměnili za karbon-keramické kotouče a vyměnili výfukový trakt za jiný, laděný s ohledem na adekvátní výplach osmi válců i vylepšení zvuku. Jako finální vyšperkování Tuningwerk používá zvláštní laky programu BMW Individual a kromě karbonových panelů v interiéru vám utracené peníze můžo připomínat také osvětlené nástupní lišty z uhlíkových kompozitů.
Nuže, kupujete?












V případě spěchu budou muset z levého pruhu Autobahnu všichni, vyjma aut jako McLaren F1, Bugatti Veyron a pár Koenigseggů...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025Kia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včeraMercedes konečně našel způsob, jak do nabídky vrátit žádoucí auta, jen s názvem to trochu přehnal
včeraTohle je nové nejsilnější spalovací auto všech dob, které může na silnice, jeho brutální motor dává přes 2 000 koní
včeraSoudní dokumenty ukazují další problém vzdáleného přístupu výrobců k vašim autům, Tesla s ním má podvádět se zárukami
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 23:16 - stst2
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins