Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní

Souběžně s posílenými motory dodal dvorní úpravce VW Group novému Audi Q7 také agresivnější bodykit, 22palcová litá kola či hliníkové pedály.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní

21.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Souběžně s posílenými motory dodal dvorní úpravce VW Group novému Audi Q7 také agresivnější bodykit, 22palcová litá kola či hliníkové pedály.

Podle dřívějších informací jsme touto dobou již měli znát technické parametry nového Audi SQ7. Jak se ovšem nyní ukazuje, tyto dohady nebyly pravdivé. Tedy alespoň pokud se bavíme o oficiálním modelu. Když ovšem do dané rovnice zakomponujeme také tuningovou firmu ABT, pak si přiostřené SUV skutečně představit můžeme. Dvorní úpravce koncernových vozů totiž odhalil svou kreaci, která by nedočkavce mohla zaujmout.

Naše představení odstartujeme v motorovém prostoru, kde může pracovat benzinový nebo dieselový třílitrový šestiválec. U obou agregátů došlo k přemapování řídicí jednotky, načež tu v prvním případě máme 410 koní a 520 Nm (namísto sériových 333 koní a 440 Nm), ve druhém pak 325 koní a 680 Nm (standardně 272 koní a 600 Nm). Dá se tedy předpokládat nemalé zlepšení jízdní dynamiky, konkrétní fakta však úpravce nezveřejnil.

Souběžně s modifikací pohonných jednotek je možné sáhnout také po novém bodykitu, který je k mání také pro základní turbodiesel naladěný na 272 koní. Vybírat je přitom možné mezi pakety Slim a Wide, kdy rozdílem ve druhém případě jsou vytažené lemy blatníků. Jinak je ovšem možné vždy počítat s novými nárazníky, mohutnějšími bočními prahy a lištou zdobící dveře.

Za dekorace na předních blatnících se vzhledem výdechů horkého vzduchu je ovšem třeba připlácet, stejně jako za zadní křídlo. To samé platí o logu úpravce, jenž zdobí čelní masku, nebo 22palcových litých kolech. Pro slabší turbodiesel jsou vyhrazeny rovněž dvacítky, přičemž pokaždé můžete vybírat mezi leštěným nebo zatmaveným provedením a jednotlivými kousky či setem, jehož součástí jsou rozšiřovací podložky.

Pro interiér jsou k dispozici specifické koberečky nebo sada hliníkových pedálů, tím nám ovšem tuningový program ABTu končí. Ceny všech těchto doplňků pro jednotlivé verze Q7 si můžete projít ve webovém konfigurátoru ABTu. Dodat pak již můžeme jen tolik, že veškeré modifikace jsou k mání již nyní, pouze s výjimkou posílení benzinového motoru. Na tento krok je třeba vyčkat do března.


Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 1 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 01Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 2 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 02Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 3 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 03Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 4 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 04Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 5 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 05Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 6 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 06Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 7 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 07Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 8 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 08Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 9 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 09Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 10 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 10Audi QS7 je neoficiální SQ7 od ABT, má 410 benzinových a 325 dieselových koní - 11 - ABT Audi Q7 2016 prvni sada 11
Audi Q7 dostalo u ABTu do vínku vyšší výkon i agresivnější vzhled

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.