Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Alfa Romeo 4C Pogea Racing: první tuning přináší výkon 415 koní, zatím virtuálně
17.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý specialista kromě nového kabátu a vyššího výkonu chystá několik variant přitvrzeného podvozku, interiér bude možné zkrášlit kůží či karbonem.
Sága modelu Alfa Romeo 4C patří v automobilovém průmyslu k jedněm z nejdelších. Díky problémům italské automobilky se totiž každou chvíli zdálo, že vozu bude určena jen kariéra konceptu. Nakonec však koncern Fiat dotáhnul vše do konce, jak nám ostatně potvrdil i poslední report z továrny Maserati v Modeně, kde se toto dvoudveřové kupé bude vyrábět. Do prodeje by pak novinka měla dorazit v průběhu léta, z čehož bude mít radost celá řada fanoušků. A také tuningových a závodních firem, pro které se Alfa Romeo 4C stane novým středobodem nabídky.
Jednou z takových je společnost Pogea Racing, která se v německém Friedrichshafenu věnuje již od roku 1997 přestavbám sériových vozů na sportovní a závodní kousky. V případě Alfy 4C tak již nyní chystají pro exteriér ještě více karbonu, než kolik ho pro kupé připravila sama automobilka. Přičemž hlavním úkolem nových tvarů má být maximalizace aerodynamiky.
Kromě jiného vizuálu, s nímž jsou spojena i 19palcová přední a 20palcová zadní kola, spolupracuje Pogea Racing také s firmou KW na sníženém podvozku. Ten by měl být k mání ve standardním provedení nebo jako mnohem tvrdší verze Clubsport, stejnou volbu pak nabízí interiér - od selekce lepšího koženého čalounění se totiž můžete dostat až ke karbonovému programu.
V rámci motorového prostoru pak Pogea Racing počítá s výkonem 415 koní a točivým momentem 450 Nm, který hodlá z 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce dostat za pomoci nového turba a výfukového systému. Jiná má být také palivová pumpa a chladicí systém, samozřejmostí je pak následná optimalizace řídicí jednotky.
Vše zní opravdu dobře, proto jen doufáme, že se virtuální realita stane tou skutečnou. Otázkou ale v takové chvíli bude především cena - již standardní model s výkonem 240 koní totiž není za hubičku.


Na počítačových retuších vypadá Alfa Romeo 4C v úpravě firmy Pogea Racing opravdu působivě, její nový výkon ostatně též
Zdroje: Pogea Racing, Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 7 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnes Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Co všechno ještě Mercedes pokazí? Jeho nová třída E si utrhla ostudu v crash testu, nezareagovala na dva roky známé pravidlo
11.2.2025Žádné nesmyslné čtyřválce, žádný konec osmiválců, žádný konec dieselů. BMW zůstanou aspoň pod kapotami „normální”
11.2.2025Velkou luxusní obdobu Škody Octavia od BMW koupíte už po pár letech za cenu nové Octavie, i když původně stála násobně víc
11.2.2025„Americkej kýbl” za 4 miliony ničí jeden okruhový rekord za druhým, je rychlejší než násobně dražší McLareny či Porsche
12.2.2025Nové Bugatti s motorem V16 naplno předvedlo svůj zvuk, při túrování štěká jako nasupený buldok
12.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva