Home > Rubriky a sekce > Tiskové zprávy > Článek
Nová autokamera Mio MiVue 846 WIFI 60fps nabízí zdaleka nejlepší záběry nejen v noci
11.12.2020 | tisková zpráva
Nálož moderních technologií a nejlepších parametrů si populární značka Mio přichystala pro novinku s názvem MiVue 846 WiFi.
Kromě 60 snímků za sekundu, skvělého nočního vidění, prémiového senzoru Sony Starvis, je to také 48hodinový pasivní parkovací režim, skvělá světlost objektivu F1.8, a jako první uvádí i upozorňování na úsekové měření rychlosti po celou jeho dobu, nikoliv jen na začátku
Křišťálově čisté video i při vysokých rychlostech
Autokamera Mio MiVue 846 WIFI poskytuje záznam ve vysokém rozlišení 1080p při 60 snímcích/s se širokým zobrazovacím úhlem 150°. Ve srovnání s 30 snímky/s umožňuje tato dvojitá hustota dat mimořádně detailní a plynulý obraz i při vysoké rychlosti.
Mio Night Vision technologie na stupni Night vision PRO!
Špičková technologie Mio Night Vision PRO zajištuje díky objektivu s vysokou světelností a sestavě skleněných čoček, dosažení plynulých a jasných záznamu, i za zhoršených světelných podmínek. Kamera do auta MiVue 846 je vybavena špičkovým senzorem STARVIS od společnosti Sony.
Objektiv s vysokou světelností propouští více světla pro dosažení vynikajícího kontrastu a bohatých barev, i za zhoršených světelných podmínek.
Režim parkování s pasivním napájením
Při 48hodinovém pohotovostním režimu s bateriovým napájením bude automaticky spuštěn záznam, když budou detekovány vibrace. Díky vnitřní baterii dokáže natáčet poměrně dlouho a opakovaně. Je-li připojen rovněž cenově velmi dostupný MiVue SmartBox (nyní ve verzi III), dokáže detekovat nejen vibrace a nárazy, ale také pouhý pohyb okolo vozu, a to v několika zónách! A to po dobu až 24 hodin a zvládne natočit mnohočet záznamů.
GPS upozornění na radary - patentovaná funkce Mio Smart Alert
Díky upozornění v dostatečné vzdálenosti a v závislosti na rychlosti vozu a funkci Smart Alert budete vždy vědět, jak rychle můžete jet. Tedy čím rychleji jedete, tím dříve vás Mio kamera upozorní. S touto funkcí přišlo Mio jako první a je patentována.
Bezplatné aktualizace databází radarů po celou dobu životnosti zařízení.
Mio jako první uvedlo skutečné upozorňování na úsekové měření rychlosti
Radarová upozornění pravidelně Mio vylepšuje, a tak kromě přesnějšího upozorňování na standardní radary a aktualizacích zdarma nyní uvedlo pro řadu 8xx (821, 826, 846) i novou funkci reálného upozorňování na úsekové měření rychlosti.
V praxi to funguje tak, že je řidič upozorněn nejen pouze na začátku úsekového měření (standardní upozornění na radar), ale v průběhu celého úsekového měření, dozví se svoji průměrnou rychlost a kolik metrů a času zbývá do konce úsekového měření. Může tedy včas zareagovat v průběhu celé doby, a ne jen pouze při ukončování měřeného úseku, jak se to dnes často děje.
Dokovací stanice QuickClick a nastavitelný úhel kamery
Kompaktní a širokoúhlou autokameru lze nenápadně umístit za zpětné zrcátko i u větších a vyšších vozidel. Díky aktivnímu držáku si můžete vzít autokameru s sebou při každém opuštění vozu.
GPS polohování - automatická kalibrace času/polohy
Díky integrovanému GPS polohování zaznamenává MiVue 846 rychlost jízdy, přesnou polohu a čas. Rovněž zajišťuje automatickou kalibraci času a polohy, a to i po delší době mimo provoz.
Integrovaný G-senzor uloží potřebné záznamy
V případě nehody nebo náhlé změny pohybu integrovaný G senzor okamžitě zaznamená pohyby vozidla a zajistí, že nahraná data nebude možné přepsat.
Integrovaná WiFi pro sledování a zálohování záznamu v reálném čase
Okamžitě zálohujte svá videa do smartphonu nebo je sdílejte prostřednictvím aplikace MiVue Pro. Můžete také aktualizovat firmware MiVue 846 WiFi díky funkci WIFI OTA (Over-the-air), což zajistí, že vaše zařízení bude vždy aktuální.
Zobrazení obrazu zadní kamery na displeji přední kamery
Má-li řidič zapojenou i zadní autokameru (A30 nebo A50), může ji využít dočasně jako „vyparkovávací“, tedy zobrazit si obraz zadní kamery na displeji přední kamery. Je to vhodné především tam, kde není při couvání z parkoviště dobře vidět. Reálný úhel 140° u A30 nebo dokonce 150° u zadní kamery A50 umožní skvělý výhled.
Mio MiVue Manager
PC software pro přehrávání a analýzu videa (synchronně pro přední a zadní kameru), informací z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích, zaznamenání jízdní trasy na Google Maps.
Technické specifikace:
• Vysoce kvalitní optický snímač STARVIS od společnosti Sony.
• Záznam ve Full HD rozlišení 1920 x 1080p rychlostí 60 snímků za vteřinu.
• Široký úhel záběru 150° zachytí každý detail kritických okamžiků.
• Night Vision technologie.
• Objektiv F1.8 poskytuje jasnější a čistší video i za zhoršených světelných podmínek.
• Pasivní parkovací režim bez nutnosti trvalého napájení (až po dobu 48 hodin).
• GPS trasování - automaticky zaznamenává informace o jízdě (rychlost, směr, nadmořskou výšku a souřadnice).
• Aktivní dokovací stanice QuickClick a nastavitelný úhel záběru kamery.
• 2,7“ přehledná obrazovka.
• 3-osý G- senzor pro automatickou detekci a analýzu nehody.
• Upozornění na rychlostní radary s bezplatnou a pravidelnou aktualizací a na úsekové měření po celou jeho dobu.
• Automatické nahrávání, automatická smyčka.
• Integrovaná WIFI umožnuje prohlížet záběry v telefonu, přenos pořízených nahrávek nebo jejich sdílení.
• Aktualizace firmwaru pomocí WIFI OTA (Over-the-air).
• Moderní technologie H.264, která umožňuje vysoce kvalitní nahrávky při malé velikosti souboru (mp4).
• Mio MiVue Manager - PC software pro přehrávání a analýzu videa a informací z G-senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích.
• Česká a slovenská lokalizace (řada dalších jazyků).
• Možnost připojení zadních autokamer MiVue A30 i novinky MiVue A50.
Více na www.MIOkamery.CZ nebo v každém dobrém eshopu.
Bleskovky
- Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024 - Bugatti Veyron při pokusu předvést se na německé dálnici ukázalo hlavně to, co je „nesnesitelná křehkost bytí”
28.10.2024
Nejnovější články
- A tak končí naše komedie: Ford pro nezájem zastavil výrobu svého klíčového elektromobilu až do roku 2025
před 27 minutami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Sexy prvotina luxusní značky Seatu jako ojetá maže jediný zásadní neduh tohoto vozu, vysokou cenu
včera - Majitel Tesly až po dvou letech pochopil, jak moc drahé ježdění s ní je, auto za tu dobu ztratilo na hodnotě 2,3 milionu Kč
včera - To aby zastřela, jak nevzhledná je? Kia hned po premiéře své poslední novinky odhalila i její rozsáhlé příslušenství
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 10.31. 23:22 - honziss
- Lampárna (stěžovatelna) 10.31. 21:42 - řidičBOB
- vyber motorky 10.31. 20:32 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.
- Policejní kontroly a měření 10.31. 19:33 - řidičBOB
- Výběr krytu pod dětské sedačky 10.31. 19:15 - Lachende Bestien
- BMW Divize 10.31. 17:14 - pavproch
- Kudy do Dolomit 10.31. 13:28 - plutocannonball