Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW potichu ukončil výrobu modelu CC, o nástupci nechce mluvit
22.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Až po devíti letech opustilo montážní linky VW stylové čtyřdveřové kupé CC. Nová generace bude, Němci o ní ale oficiálně nechtějí říci ani slovo.
Stávající provedení Volkswagenu CC je na trhu již od roku 2007. V mezičase sice německá automobilka přišla s výrazným faceliftem, kterému dokonce říkala nová generace, nicméně platforma zůstala stejná a měnily se pouze klíčové části designu a některé komponenty. Máme tu tedy úctyhodný devítiletý životní cyklus, na dnešní poměry něco mimořádného.
Podle nových zpráv se ale právě ten naplnil. Volkswagen prý model CC odstavil z montážních linek a učinil tak potichu, bez jakékoli tiskové informace. Pozoruhodné je, že oficiálně se k tomu automobilka odmítla vyjádřit i na přímý dotaz a stejně tak odmítá komentovat, zda počítá s nástupcem.
Je otázkou, jak tento přístup vnímat - koncem kteréhokoli modelu bez přímého nástupce se výrobci nechlubí obvykle, aby se ale tvářili, že se nic neděje, obvyklé není. Po nedávném úniku ilustrací skutečně nové generace jsme s novým CC počítali, ve stínu naftového skandálu Němců se ale leccos mohlo změnit.
Budeme-li se držet dřívějších nepotvrzených zpráv, pak další Volkswagen CC (název se má velmi pravděpodobně ještě dočkat změny) dorazí již během následujících měsíců. S živým debutem se přitom počítá na březnovém autosalonu v Ženevě, online by tedy novinka mohla zamířit již skutečně brzy.
Jak naznačily zmíněné ilustrace, můžeme očekávat vzhled velmi blízký konceptu Sport Coupe GTE. Příď tedy bude agresivněji stylizovaná než u základního Volkswagenu Passat, záď se pro změnu dočká výrazného zkosení střešní linie. U níže položených úrovní výbavy jsou základem 17palcová litá kola, vrchol nabídky pak dostane osmnáctky. Obdobné je to s diodovými světly.
V jednom zásadním ohledu však můžeme oproti konceptu čekat změnu, minimálně v Evropě. Vůz tu bude prodáván pouze s benzinovými a dieselovými čtyřválci, jež podpoří plug-in hybridní jednotka. Šestiválec, který má pod kapotou studie, má tak šance maximálně v Americe, kde bude Volkswagen CC působit jako vlajková loď značky. Na potvrzení všeho zmíněného si ale ještě musíme počkat.






























Volkswagen ukončil výrobu stávajícího CC...
...premiéra toho nového je prakticky za dveřmi
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 9 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 10 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včeraRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva