Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo GTI 2015: facelift má českou cenu, s manuálem zlevnil na 465 tisíc
12.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrchol řady je stejně jako základ prozatím k mání jen v pětidveřovém provedení. Kromě manuálu si můžete dopřát i automat DSG za 504 900 Kč.
O českých cenách faceliftovaného Volkswagenu Polo GTI jsme spekulovali již na počátku října, kdy ve známost vešel německý ceník. V ten moment jsme naznačili, že provedení s manuální převodovkou by mohlo stát okolo 460 tisíc korun, což je odhad takřka na chlup přesný. První česká cena totiž startuje na sumě 464 900 Kč. Za to ovšem dostáváte pětidveřovou karoserii, zatímco v Německu se v základu počítá se třídvířkem a za praktičtější provedení musíte připlácet 800 EUR (cca 22 000 Kč).
Ačkoliv třídveřová karoserie sluší modelu daleko více a podtrhuje jeho schopnosti, zatím není jisté, zda jí Volkswagen uvede. Nedávno jsme sice mohli informovat o příchodu úrovně Start, se kterou je menší počet dveří spojen, ve vyšších výbavách ale již můžete sáhnout pouze po pětidvířku. To je v případě verze GTI kromě manuálu k mání také s automatem DSG, přičemž v takovém případě cena naroste na 504 900 Kč.
V obou případech jsou standardem 17palcová litá kola Parabolica s pneumatikami o rozměru 215/40, sportovní podvozek snižující světlou výšku o 15 milimetrů nebo elektronická uzávěrka diferenciálu XDS. Dále nechybí červené brzdové třmeny, chromová koncovka výfuku, nárazníky ve sportovním designu či zadní spoiler lakovaný v barvě vozu.
Uvnitř lze pak počítat se sportovními sedadly, kontrastními červenými švy, multifunkčním volantem obšitým kůží, audio systémem Composition s 6,5palcovým dotykovým displejem a šesti reproduktory nebo automatickou klimatizací. V rámci bezpečnosti pak nechybí detekce únavy řidiče či multikolizní brzda.
Zapátrat samozřejmě můžete i v příplatkové výbavě, kde nechybí třeba Alcantarou čalouněná sedadla, podvozek Sport Select nebo panoramatické střešní okno. Více podrobností přitom najdete v oficiálním ceníku (PDF, 257 kB), který je možné stáhnout ze stránek českého zastoupení německé automobilky.
Volkswagen Polo GTI nebude k mání pouze s automatem DSG, ale také s manuální převodovkou. Na českém trhu ale můžete sáhnout pouze po pětidveřové karoserii
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
před 2 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nejnovější články
- První elektrická Maserati jsou totální fiasko. Prodávají se po kusech za měsíc v celé Evropě, výrobu zastavili až do února
před hodinou - Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
před 2 hodinami - Pořád nevěříte, že elektromobily jsou nejlepší? Nový rekord vás určitě přesvědčí
před 4 hodinami - Nejvíc nezničitelné moderní auto je po 830 000 km k mání jako perspektivní ojetina, jeho serviska je delší než Vánoce
včera - Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 12.27. 09:32 - pavproch
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien