Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě
2.9.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Koncern Volkswagen představil dostupnější a sportovněji laděnou verzi svého nejmenšího modelu - třídveřové Polo. Společně s fotografiemi a technickými daty přinášíme i české ceny.
Nová generace Volkswagenu Polo byla veřejností přijata veskrze pozitivně, a to zejména pro svůj jednoduše elegantní design, jdoucí ve stopách šesté generace Golfu. Pár měsíců po představení pětidvéřové verze přichází varianta třídvéřová, která má nejlepší předpoklady úspěch svého praktičtějšího bratříčka napodobit - s posunutými B sloupky, delšími dveřmi a dynamičtějšími zadními partiemi totiž vypadá ještě lépe.
Rozměry novinky jsou přitom identické s pětidveřovou verzí Pola. Rozměry jsou 3970 mm na délku, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Prostor v interiéru i pro zavazadla zůstává stejný, tedy základních 280 l a po sklopení zadní sedačky 952 litrů kapacity zavazadelníku.
Pod kapotou najdeme stejnou paletu motorů jako v případě pětidvéřové verze. Těšit se tedy můžeme na benzinové agregáty 1,2 (tříválec) a 1,4 (čtyřválec) a naftový 1,6 s výkony od 60 do 90 koní. Později se objeví i přeplňovaný motor 1,2 s výkonem 105 koní.
Při uvedení na český trh během podzimu bude Polo nabízeno ve všech šesti motorizacích a ve dvou výbavách Trendline a Comfortline. Cena modelu Volkswagen Polo se třemi dveřmi a zážehovým motorem o objemu 1,2 l (44 kW / 60 k) v provedení Trendline je stanovena na 244 500 Kč. Na frankfurtském autosalonu se představí také produkční verze modelové řady Pola s označením BlueMotion, která se chlubí spotřebou 3,3 l na 100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km.
Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz výbavu, která zahrnuje stabilizační programem ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí. Samozřejmostí je také pět opěrek hlavy (dvě na předních sedadlech a tři na zadních sedadlech) a úchyty Isofix na dětské sedačky, posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.







Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 2 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 3 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 5 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 6 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva