VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě

Koncern Volkswagen představil dostupnější a sportovněji laděnou verzi svého nejmenšího modelu - třídveřové Polo. Společně s fotografiemi a technickými daty přinášíme i české ceny.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě

2.9.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek

VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Koncern Volkswagen představil dostupnější a sportovněji laděnou verzi svého nejmenšího modelu - třídveřové Polo. Společně s fotografiemi a technickými daty přinášíme i české ceny.

Nová generace Volkswagenu Polo byla veřejností přijata veskrze pozitivně, a to zejména pro svůj jednoduše elegantní design, jdoucí ve stopách šesté generace Golfu. Pár měsíců po představení pětidvéřové verze přichází varianta třídvéřová, která má nejlepší předpoklady úspěch svého praktičtějšího bratříčka napodobit - s posunutými B sloupky, delšími dveřmi a dynamičtějšími zadními partiemi totiž vypadá ještě lépe.

Rozměry novinky jsou přitom identické s pětidveřovou verzí Pola. Rozměry jsou 3970 mm na délku, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Prostor v interiéru i pro zavazadla zůstává stejný, tedy základních 280 l a po sklopení zadní sedačky 952 litrů kapacity zavazadelníku.

Pod kapotou najdeme stejnou paletu motorů jako v případě pětidvéřové verze. Těšit se tedy můžeme na benzinové agregáty 1,2 (tříválec) a 1,4 (čtyřválec) a naftový 1,6 s výkony od 60 do 90 koní. Později se objeví i přeplňovaný motor 1,2 s výkonem 105 koní.

Při uvedení na český trh během podzimu bude Polo nabízeno ve všech šesti motorizacích a ve dvou výbavách Trendline a Comfortline. Cena modelu Volkswagen Polo se třemi dveřmi a zážehovým motorem o objemu 1,2 l (44 kW / 60 k) v provedení Trendline je stanovena na 244 500 Kč. Na frankfurtském autosalonu se představí také produkční verze modelové řady Pola s označením BlueMotion, která se chlubí spotřebou 3,3 l na 100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km.

Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz výbavu, která zahrnuje stabilizační programem ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí. Samozřejmostí je také pět opěrek hlavy (dvě na předních sedadlech a tři na zadních sedadlech) a úchyty Isofix na dětské sedačky, posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.


VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 1 - vw_polo_kupe_2009_03VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 2 - vw_polo_kupe_2009_01VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 3 - vw_polo_kupe_2009_06VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 4 - vw_polo_kupe_2009_07VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 5 - vw_polo_kupe_2009_02VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 6 - vw_polo_kupe_2009_04VW Polo 3D: třídveřová verze je na světě - 7 - vw_polo_kupe_2009_08

David Siegl

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.