VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme

V Německu je nové třídvířko k mání od 343 000 Kč, na českém trhu bude o cca sto tisíc korun levnější. Nové verze s 1,0 TSI a 1,8 TSI dorazí později.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme

31.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

V Německu je nové třídvířko k mání od 343 000 Kč, na českém trhu bude o cca sto tisíc korun levnější. Nové verze s 1,0 TSI a 1,8 TSI dorazí později.

S modernizovaným Volkswagen Polo jsme očividně ještě neskončili. Po představení samotného faceliftu a informacích o verzi GTI a motoru 1,0 TSI zde totiž máme report o německých cenách. Ano, už teď, více než než měsíc před oznámenou ženevskou premiérou. Ceny startují na částce 12 450 Eur (cca 343 000 Kč), které dáte za třídveřové provedení s motorem 1,0 MPI (alias HTP) o výkonu 60 koní a výbavou Trendline. Pro nás je ovšem zajímavější, že ve srovnání s originálem, který na trh dorazil v roce 2009, je tak novinka o nějakých 550 Eur (15 tisíc korun) levnější.

Jelikož navíc mezi roky 2009 a 2014 prakticky nedošlo ke změnám (modernizaci motorů vynechme) ani v českém, ani v německém ceníku, dá se předpokládat, že obdobný odpočet lze očekávat také u nás. Pokud tedy původně Polo ve verzi Trendline startovalo na částce 244 500 Kč, dá se nyní očekávat zahájení prodejů někde okolo 230 tisíc korun. Stále je přitom řeč o třídvířku, příplatek za pět dveří činí 800 Eur (22 000 Kč).

V základní výbavě Trendline byste přitom měli dostat plejádu airbagů, přední a zadní okénka v elektrice, asistent rozjezdu do kopce, sklopná zadní sedadla, palubní počítač nebo elektronické bezpečnostní prvky. Úroveň Comfortline pak v Německu přinese litá kola, klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, centrální zamykání či audio systém s přehrávačem CD a MP3 a dotykovým displejem.

Na stupni Highline již dostanete lité šestnáctky, sportovní sedadla, přední a zadní parkovací senzory či detekci únavy řidiče, zatímco výbava Fresh dostupná pouze při zahájení prodeje přihodí tempomat, multifunkční displej Plus, ovládání audio systému na volantu, zatmavená okna, specifické čalounění, sportovní doplňky exteriéru nebo černé kryty zpětných zrcátek.

Postrádat v ceníku rozhodně nebudete ani rozsáhlou příplatkovou výbavu, pár podstatných věcí v něm ovšem chybí. Především tedy verze s novým tříválcovým turbem 1,0 TSI a varianty BlueGT i GTI, které vážně dorazí až za pár měsíců, zřejmě v průběhu léta. U druhého zmiňovaného modelu se však toto čekání vyplatí, neboť skutečně dorazí s motorem 1,8 TSI, výkonem 192 koní a manuální převodovkou (na výběr ale bude i DSG, které má BlueGT ve standardu).

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014.

Německé ceny Volkswagenu Polo 2014 - benzinové motory

1,0 MPI, 60 koní, Trendline, 12 450 EUR (343 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Trendline, 12 700 EUR (350 000 Kč)
1,0 MPI, 60 koní, Comfortline, 14 150 EUR (390 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Comfortline, 14 400 EUR (396 000 Kč)
1,0 MPI, 60 koní, Fresh, 16 075 EUR (442 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 60 koní, Fresh, 16 325 EUR (449 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Trendline, 13 250 EUR (365 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Trendline, 13 500 EUR (371 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Comfortline, 14 950 EUR (411 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Comfortline, 15 200 EUR (418 000 Kč)
1,0 MPI, 75 koní, Fresh, 16 875 EUR (464 000 Kč)
1,0 MPI BlueMotion, 75 koní, Fresh, 17 125 EUR (471 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Comfortline, 15 975 EUR (440 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Higline, 16 625 EUR (457 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 90 koní, Fresh, 17 900 EUR (492 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 110 koní, Higline, 17 675 EUR (486 000 Kč)
1,2 TSI BlueMotion, 110 koní, Fresh, 18 900 EUR (520 000 Kč)

Německé ceny Volkswagenu Polo 2014 - dieselové motory

1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Trendline, 15 350 EUR (422 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Comfortline, 17 050 EUR (469 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 75 koní, Fresh, 18 525 EUR (510 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Comfortline, 17 800 EUR (490 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Highline, 18 500 EUR (509 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 90 koní, Fresh, 19 775 EUR (544 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 105 koní, Highline, 19 125 EUR (526 000 Kč)
1,4 TDI BlueMotion, 105 koní, Fresh, 20 400 EUR (561 000 Kč)


VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 1 - VW Polo 2014 tridvirko 01VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 2 - VW Polo 2014 tridvirko 02VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 3 - VW Polo 2014 tridvirko 03VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 4 - VW Polo 2014 tridvirko 04
Jako třídvířko startuje faceliftovaný Volkswagen Polo na částce 12 450 EUR (cca 343 000 Kč). U nás ale bude podstatně levnější

VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 5 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 01VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 6 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 02VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 7 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 03VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 8 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 04VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 9 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 05VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 10 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 06VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 11 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 07VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 12 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 08VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 13 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 09VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 14 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 10VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 15 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 11VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 16 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 12VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 17 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 13VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 18 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 14VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 19 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 15VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 20 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 16VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 21 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 17VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 22 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 18VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 23 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 19VW Polo 2014: facelift má své ceny, na GTI s 1,8 TSI si ale počkáme - 24 - VW Polo 2014 facelift prvni sada 20
Pětidveřová verze je v Německu o 22 tisíc korun dražší

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.