Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční
29.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Evropská verze Passatu má dorazit až do Paříže, vizuálně by se ale od té čínské výrazně lišit neměla.
Není tomu dlouho, co byl na jihu Evropy přistižen nový Volkswagen Passat. Folie pokrývající prakticky celou karoserii však umožňovala jen málo příležitostí k seznámení s evolučním designem, na její sejmutí však nakonec nemusíme čekat až do pařížského autosalonu. V Číně totiž byla nachytána kompletně odhalená verze pro tamní trh - drobné rozdíly mezi oběma modely tedy asi budou existovat, mnoho jich ovšem nejspíš tradičně nebude, a co víc, tvář nové generace se tím jen těžko změní.
Očekávat tedy můžeme o poznání vzpřímenější čelní masku, kterou zdobí větší množství chromu. Zrovna tento prvek dost možná bude v Evropě upozaděn, čelní světla doplněná proužkem z diod by však již mohla dorazit v nezměněném provedení. Naprostou jistotou je pak prominentní boční linie, která se momentálně stává spojovacím prvkem všech vozů a značek sdružených pod koncern VW Group.
Zatímco vpředu se nový Passat nechává inspirovat hlavně sedmou generací Volkswagenu Golf, vzadu nám připomíná spíše luxusnější Phaeton. Zvláště pak hladkým víkem zavazadelníku, ze kterého vystupuje integrovaný spoiler. Mimo to zde pak najdeme rozměrné (i když dozajista falešné) koncovky výfuku, samozřejmostí jsou pak LEDkové světlomety.
To je ale prakticky vše, co se z prvních fotek nového Volkswagenu Passat B8 (v Číně nazývaného Magotan) dá vyčíst. Zmínit tak již můžeme pouze dodatečné informace, které asijské verzi přisuzují o 10 cm delší rozvor ve srovnání s evropským modelem. Přesné míry však chybí, stejně jako není jisté, kolik koní najdeme pod kapotou.
Dá se ale předpokládat, že v případě motorového prostoru asi budeme moci Číňanům závidět. Zatímco evropský Passat bude pohánět maximálně dvoulitrový čtyřválec, Asiaté mohou i nadále počítat s přítomností třílitrového šestiválce. Mimo něj pak opětovně dorazí ještě pohonné jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI.
Čínský VW Magotan se od evropského Passatu liší hlavně rozvorem prodlouženým o 10 cm
Zdroj: CarNewsChina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nejnovější články
- Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
před 7 hodinami - Honda potichu prodává chytrou pásku, která vám může ušetřit desítky tisíc za opravu auta, zaslouží si víc pozornosti
před 8 hodinami - Prodeje ojetin v Česku jsou nejnižší za posledních 10 let, jsou na dostřel od absolutních historických minim
před 10 hodinami - Němci vybrali nejlevnější ojetiny, které opravdu vydrží, navzdory nízké ceně excelovaly v jejich dlouhodobých testech
před 11 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch