Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW odtajnil paletu motorů pro nový T-Roc, představil i jeho vrcholnou verzi
12.9.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Až teď, několik týdnů po prvotním odhalení Volkswagen odhalil detaily ke své nové dojné krávě. A přidal i vrcholnou variantu jménem R-Line.
Autosalon ve Frankfurtu teprve otevírá své brány, přesto jsme si již mohli představit jednu z letošních největších novinek, a sice nový Mercedes-AMG Project One. V jeho světle pak zcela potemnělo Audi R8 RWS, které se jako vůbec první zadokolka v historii tohoto modelu ukázala v rámci koncernové noci. O pozornost se pak vlastně tak trochu marně hlásí i Volkswagen, který znovu láká na své nové základní SUV T-Roc.
Tento vůz jsme si mohli oficiálně představit již před několika málo týdny, v té době ovšem Němci vyrukovali pouze s fotografiemi základních variant. O techniku se pak otřeli jen velmi zlehka. Nová prezentace nám ovšem nadělila i vrcholnou verzi R-Line, kromě toho můžeme konečně nahlédnout i pod kapotu. Mnoho překvapení tam na nás nečeká, i tak je dobré vědět, co bude a nebude.
Nejprve si ovšem představíme variantu R-Line, která se od standardu zvenčí liší nárazníky a prahovými lištami v barvě karoserie. Mimo to dorazil i specifický difuzor a tmavší pozadí světlometů, dále si můžeme povšimnout ještě znaku na masce chladiče. Zákazníci si pak mohou vybrat ještě z nových 18-palcových či 19palcových litých kol, tím je ale venkovní přerod u konce. Změny jsou to drobné, vozu dávají ale přece jen o trochu výraznější vzhled.
Přesunout se tedy můžeme do kabiny, která se dočkala sportovního volantu obšitého kůží a dvoubarevného čalounění sedadel (kombinováno je přitom mikrovlákno s umělou kůží). Dorazil i černě potažený strop, specifické koberečky a sada hliníkových pedálů. Vše ostatní pak záleží už jen na velikosti vašeho bankovního účtu, tak jako v případě níže postavených úrovní výbavy.
Po stránce motorické pak bude pro Volkswagen T-Roc k dispozici trojice benzinových motorů a dvojice turbodieselů, z nichž jeden disponuje dvojím naladěním. Danou jednotkou je 2,0 TDI, jenž lze pořídit se 150 koňmi a 340 Nm, případně pak se 190 koňmi a 400 Nm. Základní vstupenkou do „klubu čoudilů“ je ovšem 1,6 TDI se 115 koňmi a 250 Nm.
V případě vonnějších výparů je základem litrový tříválec TSI (115 koní/200 Nm), nad který se postavil čtyřválec 1,5 TSI (150koní/250 Nm) a dvoulitrová přeplňovaná jednotka (190 koní/320 Nm). V závislosti na zvolené motorizaci je pak standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, za příplatek ale bude k mání DSG i systém 4Motion.
Nic bližšího aktuálně dodat nemůžeme, s jízdní dynamikou a spotřebou nás Volkswagen nejspíše seznámí až blíže listopadovému zahájení prodeje. Ve stejný moment očekáváme také ceny, jenž by na německém trhu měly v přepočtu startovat na 522 tisících Kč. Tedy citelně níže než u Volkswagenu Tiguan, který je tamtéž k mání o 172 tisíc korun dráže. Podobný rozdíl čekejme i u nás - právě ten má T-Rocu zajistit ještě více pozornosti než Tiguanu, který se aktuálně pere o pozici nejprodávanějšího SUV Evropy s Nissanem Qashqai...



Volkswagen T-Roc se ukázal ve verzi R-Line...
...ta se však vůči standardnímu provedení liší designově jen minimálně, v rámci motorů pak vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva