Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Eos facelift: pro rok 2011 v novém
7.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Volkswagen po čtyřech letech od představení svého prvníiho kupé-kabrioletu odhalil jeho faceliftovanou verzi. Co nabídne pro zbývající roky svého života na trhu?
Autosalon v Paříži je ještě v plném proudu a už se můžeme připravovat na další. V listopadu totiž přivítá svou klasickou Auto Show americké Los Angeles a i ta jistě přinese několik světových automobilových premiér. Jednou z nich zcela nesporně bude odhalení faceliftovaného provedení Volkswagenu Eos. A ač do L.A. Auto Show zbývá ještě dost času, již nyní známe všechny klíčové informace a máme k dispozici celou plejádu oficiálních snímků. Tak si to všechno pojďme projít.
Naivní by byl ten, kdo by od faceliftu Volkswagenu čekal jakoukoli revoluci. A ani u Eosu nenastala, jakkoli jde na poměry německé automobilky o inovaci spíše výraznější. Nejviditelněji se dotkla přední části, která byla upravena po vzoru nové Jetty nebo Passatu B7. Povšimnout si tak můžete kompletně přepracovaného předního nárazníku, nižší a oddělené masky chladiče a především zcela nových světlometů. Na nich najdeme prvek z nejočekávanějších - LED světla pro denní svícení ve tvaru koňské podkovy.
Při pohledu na boční partie vozu najdeme snad jen nová vnější zpětná zrcátka, záď se pak může pochlubit opět novým nárazníkem s výraznějším „difusorem” a zcela novými, poněkud hranatěji působícími koncovými světlomety.
Změny v interiéru již tak patrné nejsou. Pomineme-li obvyklá vylepšení jako doplnění nových materiálů či barev obložení palubní desky a čalounění sedadel nebo výplní dveří, pak tu máme jen inovované ovladače klimatizace a nové prvky výbavy jako bezklíčové odemykání a zamykání nebo lepší výstup palubního systému.
Pd kapotou nedošlo k žádným změnám, nabídka motorů bude nadále totožná. Novinkou je jen technologie BlueMotion se systémem start&stop a velmi částečnou rekuperací brzdné energie skrze výkonnější alternátor pro motor 2,0 TDI se 140 koňmi. Ten bude jediným dieselem, benziny zastoupí přeplňované agregáty 1,4 TSI až 2,0 TSI s výkonem od 120 do 210 koní, zda bude v nabídce nadále i dnes nepopulární atmosférický šestiválec 3,2 FSI zatím není jisté.
Jak jsme již zmínili, vůz se představí koncem listopadu v L.A., do prodejů by se měl dostat v lednu roku 2011.













Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nejnovější články
Škoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
včeraOstré Audi zabavené zločinci ukazuje, jak nenápadné superauto to může být, „anonymní” specifikace je v dražbě
včeraRuský trh s novými auty se po výrazném růstu propadá. Hlavní důvod říká hodně o dnešní geopolitické situaci
včeraToyota odhalila svérázný luxusní kombík. S líbivou cenou míří přímo proti nejprodávanějšímu kombi světa
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 03.14. 17:16 - Zajda
- Výběr autopojištění 03.14. 12:39 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.