Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál
17.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.
Na facelift Volkswagenu Golf jsme čekali opravdu dlouho. Nakonec se německá automobilka pochlapila teprve před pár dny. Během virtuálního debutu nám ukázala standardní hatchback a kombík, stejně jako výše postavené varianty GTI a GTE. Zároveň přitom bylo oznámeno, že v Los Angeles můžeme čekat i modernizovaný e-Golf.
Stejně jako v případě základního modelu se i VW e-Golf zvenčí proměnil jen nepatrně. K většímu množství změn došlo pod kapotou, kam se místo dosavadních akumulátorů s 24,2 kilowatthodinami nastěhoval nový paket lithium-iontových baterií o kapacitě 35,8 kWh. Dle Volkswagenu se tak dojezd zvětšil takřka o 50 procent na udávaných 300 km dle cyklu NEDC, podle standardů americké EPA je to reálnějších 200 km.
Kromě dojezdu došlo také k navýšení výkonu a točivého momentu. Namísto 115 koní a 270 Nm nyní e-Golf produkuje 135 koní a 290 Nm, což vylepšilo akceleraci z klidu na stovku - ta nyní proběhne za 9,6 sekundy. Vylepšeno bylo také dobíjení, jenž skrze domácí zásuvky proběhne za méně než šest hodin. Při využití rychlodobíjecích stanic, jež jsou k mání za příplatek, postačí k 80procentní kapacitě pouhá hodina.
Zmínit můžeme také rozšířenou selekci bezpečnostních asistentů, mezi nimiž nechybí přednárazový systém s autonomními brzdami. Za příplatek je pak možné pořídit paket Drive Assistance Package, jehož součástí je adaptivní tempomat, detekce chodců či vozů ve slepém úhlu, monitoring jízdních pruhů či automatické přepínání světel. Dále pak paket zahrnuje i 12,3palcový virtuální kokpit.
V případě interiéru lze rovněž zmínit 9,2palcovou centrální obrazovku, se kterou jsou spojeny systémy Apple CarPlay, Android Auto či MirrorLink, stejně jako ovládání pomocí gest. Zákazníci pak mohou již v základu počítat se službami e-remote, které umožňují dálkové zapnutí klimatizace či zahájení dobíjení. Cenu Volkswagen upřesní později.
Faceliftovaný Volkswagen e-Golf dostal do vínku vyšší výkon i delší dojezd
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Záběry buldozeru odklízejícího elektrická auta odstavená na silnici během požárů v Kalifornii jsou výmluvným obrazem dnešní doby
včera - První elektrické Ferrari nachytali při testech. Vzhledem děsí asi jen dočasně, falešný zvuk mu ale zůstane
8.1.2025 - Slavná reklama Audi se skokanským můstkem fascinuje i 38 let po svém vzniku, pomocnému lanu navzdory
7.1.2025
Nejnovější články
- Toyota dokončuje své vlastní město. První obyvatele přivítá už letos na podzim, celé působí poněkud utopicky
před 7 hodinami - Youtuber podrobil Teslu Cybertruck dalšímu drsnému testu odolnosti, v jednu chvíli se doslova rozpadla na kusy
před 9 hodinami - K mání je jasně nejlevnější BMW M3 s motorem 4,0 V8 a manuálem. Ani moc nejezdilo, tak kdo si troufne?
před 10 hodinami - Nový Mercedes SL nikdo nechce. Prodejně se mohutně propadá v Evropě i v USA, u nás se prodává jedno auto za měsíc
včera - Porsche faceliftovalo 911 i jako Carreru S a marně tápeme nad smyslem. Hybridu se vyhnulo, přesto jí vzalo výjimečnost a mohutně ji zdražilo
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva