Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Beetle 2017: Brouk dostal facelift, lépe ještě nevypadal
28.5.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Kdysi klíčový, dnes trochu opomíjený model v nabídce Volkswagenu žije dál. Pro modelový rok 2017 dostal modernizaci, která mu nadělila zatím nejatraktivnější tvář.
Pokud se v poslední době mluvilo o Volkswagenu Beetle, padala slova o tom, že možná skončí bez dalšího nástupce. A upřímně, nebylo by se čemu divit. VW s tímto modelem postupně sešel na takové scestí, že se minimálnímu zájmu o něj nelze divit - kdysi to byl lidový stroj, pak to byl stylový stroj, teď je to... stroj nejasného určení. A jistě to nejsme jen my, kdo větší smysl spatřuje v jeho předchůdcích.
Nevíme, jestli mu více atraktivity pro zákazníky vtiskla sériová verze Dune, jisté ale je, že právě v jejích šlépějích kráčí čerstvě představený facelift standardního modelu a odvozeného kabrioletu. Hlavní změnou je totiž přepracování předního nárazníku, který na Beetlu Dune vypadá velmi podobně. Jak moc sluší právě „pouštní” verzi, zvažte sami, na ryze silničních variantách ale vypadá velmi dobře a dosud trochu nicotnému výrazu aktuálního Beetlu dává o poznání zajímavější ráz.
Tato změna se týká všech provedení vozu, tedy Basic, Design i R-Line (dosud Sport) a není jediná. Všimnout si můžete také nové vnitřní grafiky zadních světel (nově s LED), v nabídce přistála také dosud nepoznaná kola Philadelphia (17") a Ravenna Adamantium (18") a aby toho nebylo málo, metalické barvy Bottle Green a White Silver (hádejte, které vidíte na fotkách...) ceník dosud také neznal.
Přesuneme-li se dovnitř, jsou tu drobná vylepšení přístrojové desky (má mít jasnější projev), informačně-zábavního systému a ovladačů. A jak už to u faceliftů bývá, přibyly zatím vesměs blíže nespecifikované novinky v nabídce čalounění sedadel a obložení palubní desky.
Po stránce technické se nezměnilo nic a vůz lze tedy koupit s benzinovými motory 1,2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní), 1,4 TSI se 110 kW (150 koní) a 2,0 TSI se 162 kW (220 koní) resp. naftovými 2,0 TDI o 81 kW (110 koní) nebo 110 kW (150 koní). Pokud vám to přijde jako menší návrat do minulosti, máte správný pocit, ale tak už jde zkrátka čas s Beetlem. Ostatně, třeba manuální pětikvalt pro slabší TDI je toho též důkazem.
Na německé ceny sáhnuto nebylo, takže i v českých podmínkách bychom mohli počítat s dosavadními částkami od 418 900 Kč za benzinový Beetle 1,2 TSI s manuálem a výbavou Basic. Zda se česká nabídka, která dosud skýtala jen tři motory (1,2 TSI, 1,4 TSI a slabší 2,0 TDI) dočká s faceliftem rozšíření, teprve uvidíme, český ceník inovovaného modelu zatím neexistuje. Ale moc bychom na to nesázeli, u nás vážně nejde o příliš žádané zboží...










Faceliftovaný Brouk je šik, zda mu to pomůže s odbytem je ale otázkou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ferrari se asi spletlo a vtípek pro 1. duben pustilo ven o 14 dnů dřív. Jak jinak by se mohlo začít prodávat tohle?
před 6 hodinamiRichard Hammond a James May se po letech vrátili do míst, kde točili Top Gear, nechápali nic
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Ai Ogura diskvalifikován včera 14:49
- Triumph Tiger Sport 800: sportovně cestovní nebo cestovně sportovní? včera 09:07
- Bratři Marquezové dominovali neděli v Argentině 16.3.2025
- Dixon suverenním vítězem, Salač havaroval 16.3.2025
- Moto3 Piqueras vítězem, Rueda lídrem 16.3.2025
Nejčtenější články
Lada odhalila dynamiku své vůbec první ostré Nivy. Jako BMW X3 M zrovna nejede, i tak je citelně rychlejší než standard
15.2.2025I levnější „americkej kýbl” to natřel třikrát dražšímu Maserati. Ukazuje zbytečnost plošného přeplňování, i bez něj je lepší ve všem
15.2.2025VW ukázal víc ze svého nového nejlevnějšího modelu ID. Prý bude „vysoce kvalitní”, přesně to z těchto aut čiší
15.2.2025Výroba aut v Evropě se propadla na roky nevídaná minima, devastaci místního průmyslu už asi zachrání jen zázrak
15.2.2025Mercedes musí po letech sebepoškozování propustit 20 tisíc lidí, aby přežil. Programu úspor říkají zaměstnanci „seznam hrůzy”
16.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva