Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Amarok Ultimate má hlavně lepší světla, pod milion korun ho nekoupíte
12.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý pick-up dostal kombinaci bi-xenonů a LEDek. Těm pak sekundují 19palcová kola, chromové doplňky nebo čalounění z Alcantary.
O německém pick-upu jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s tuningovým srazem GTI, na který dorazilo provedení Power. To byla jakási mobilní diskotéka, jejíž korba hostila audio aparaturu o výkonu 5 000 wattů, zrovna tuto kreaci si ovšem u Volkswagenu pořídit nemůžete. Pokud ovšem toužíte po ultimativním Amaroku, pak máte šanci hned několikerou. K dispozici je totiž v pěti verzích v závislosti na motoru a použité převodovce.
Než se ovšem podíváme pod kapotu, vyjmenujeme prvky, které verzi Ultimate odlišují od standardu. Zvenčí jde především o kombinaci bi-xenonů a diod určených k dennímu svícení, se kterou je Amarok k mání prý jako první pick-up na světě. Jelikož tyto doplňky doprovází právě tato reputace, neměli bychom se divit, že je Volkswagen zařadil také do příplatkové výbavy všech ostatních modelů.
Stříbrné kryty zpětných zrcátek, zatmavená zadní světla, 19palcová litá kola Aragonit či chromové boční lišty a ochranný rám na korbě jsou však již unikátem určeným pouze této verzi. Ta se navíc uvnitř pyšní dvoubarevným čalouněním z Alcantary, zakázkovými koberečky nebo rozšířenou standardní výbavou, jež zahrnuje třeba vyhřívaná sedadla, zpětnou kameru nebo systém ParkPilot.
K mání je tento model v barvách Candy White, Natural Grey, Reflex Silver, Starlight Blue, Toffee Brown či Deep Black, přičemž jak jsme zmínili již v úvodu, zvolit lze i různou mechaniku. Standardem je totiž dvoulitrový diesel o výkonu 140 koní spárovaný s šestistupňovým manuálem a pohonem zadních kol, dopřát si však můžete i verzi se 179 koňmi, automatem a systémem 4x4.
Ceny pro Českou republiku přitom již jsou k dispozici, ani v jednom případě se však nedostanete pod milion korun. Základní model totiž startuje na sumě 1 020 313 Kč. Pokud přitom o Volkswagen Amarok Ultimate máte hlubší zájem, veškeré podrobnosti najdete v oficiálním ceníku (PDF 1,0 MB), který lze stáhnout z webu českého zastoupení německé automobilky.



Nová verze Volkswagenu Amarok staví hlavně na vyšší výbavě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 3 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 5 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 6 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 8 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva