Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Únik předem odhalil vše důležité k novému VW Golf, interiér je vážně revoluční
24.10.2019 | Mirek Mazal
Ne jedna nebo dvě fotky, ale celá sada záběrů ukazující vnějšek i vnitřek nového Golfu v několika verzích unikla desítky hodin před oficiální premiérou. Tak se na vše důležité podívejme.
Odpočítávání hodin do odhalení Volkswagenu Golf osmé generace právě skončilo. Kompletní informace vám budeme moci nabídnout až ve večerních hodinách, španělský Motor El Pais ale zřejmě nechtěně zveřejnil celou sadu fotek nového Golfu skoro o den dříve. A tak vám to, co Španělé pustili do světa, ukážeme též.
Máme-li začít u vzhledu vozu, troufneme si nyní definitivně říci, že konečná podoba auta nepatří mezi nejpovedenější. V minulosti designéři odvedli i lepší práci, ovšem sladění křivek s celkovým pojetím bude souzeno každým individuálně.
Přední část je spolehlivě rozpoznatelná jako část Golfu, nové je ztvárnění štíhlých světlometů vybavených horizontální linkou nad dvěma segmenty ve tvaru písmene U. Alespoň trochu Inovativně vyvedené reflektory spojuje tenká linka přerušena výrazným logem VW. Pod kulatým emblémem rozevírá své nasávací otvory přepracovaná centrální mřížka chladiče a změny předních partií korunuje členitá kapota s několik prolisy.
Designová evoluce pokračuje dozadu pokusem o dynamicky vyhlížející prolis, který vede přes celý bok až k ostře řezaným koncovým světlometům. Dvojdílné svítilny zasahují do nově zpracovaného víka pátých dveří. Ani Golf VIII bohužel neodolal módě chromově orámovaných částí zadního nárazníku, kde kdysi bývaly skutečné výfuky místo laciných napodobenin - ty zřejmě dostanou jen výkonnější verze jako GTI nebo R.
Vnější stylizace je evoluční, uvnitř kabiny lze hovořit o revoluci. Řidič dostane do ruky nový volant a před soustavou digitálních displejů a vesměs dotykových ovladačů. Dosud nepoznaná přístrojová deska se vyznačuje stupňovitým rozvržením s osvětlenou linkou u spolujezdce. Štíhlé větrací otvory jsou uloženy poměrně nízko. Můžeme čekat dostatek prostoru, jelikož vůz měří na délku 428 centimetrů a do výšky narostl k 146 centimetrům. Rozvor podle zdroje narostl proti minulé generaci o podstatných 20 centimetrů, ale to je podle nás nesmysl. Dle našich informací má zůstat zachován na víceméně současných 2 636 mm.
Golf VIII bude poháněn řadou nejrůznějších motorů, zpočátku ale bude základem litrový tříválec následovaný čtyřválcem o objemu 1,5 nebo rovné dva litry. Můžeme očekávat také 1,5litrovou jednotku, která si bude rozumět s CNG a sortiment rozšíří různé varianty naftových dvoulitrů. Elektrické provedení nedorazí kvůli existenci nového modelu ID.3, přesto automobilka nabídne GTE plug-in hybrid kombinující benzín a elektrickou energii.
Později bude portfolio katalogové nabídky rozšířeno minimálně o GTI s plánem uvedení v příštím roce. Sportovnější Golf bude osazen dvoulitrovým turbobenzínem produkující 173 kW (235 koní). Vytříbenější Golf GTI Cup požene vpřed 213 kW (290 koní) a vrchol označený písmenem R zaujme minimálně výkonem 245 kW (329 koní).
VW Golf VIII je prakticky kompletně venku, večerní oficiální odhalení už jen upřesní některé detaily
Zdroj: Motor El Pais
Bleskovky
- Slavná reklama Audi se skokanským můstkem fascinuje i 38 let po svém vzniku, pomocnému lanu navzdory
včera - Řidič Corvette po divokém manévru vylétl ze silnice, těsně minul lampu a skákal po poli, pak se vrátil do provozu, jako by se nic nestalo
6.1.2025 - Bugatti realitního magnáta schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s bylo dodáno s pozoruhodně malými koly a pneumatikami
5.1.2025
Nejnovější články
- Kolaps prodejů ojetin v Česku v prosinci vygradoval, s jedinou výjimkou jde o absolutně nejhorší měsíc za 10 let
před 32 minutami - Youtuber podrobil Teslu Cybertruck dalšímu drsnému testu odolnosti, v jednu chvíli se doslova rozpadla na kusy
před 2 hodinami - Nová Maserati jsou takový propadák, ze se je dealeři marně pokouší prodat i se slevami přes 2 miliony Kč
před 3 hodinami - Prodeje elektromobilů v Německu se v prosinci zhroutily o 39 procent po předloňském pádu o 48 procent, to už je vážné
před 5 hodinami - VW začal na svém webu zveřejňovat informace o reálném dojezdu elektrických aut, asi to neměl dělat
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva