Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu

Jediný sedmimístný hybrid na evropských trzích dostal nové nárazníky a světla, uvnitř pak nabízí již ve standardu multimediální systém Toyota Touch 2.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu

9.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jediný sedmimístný hybrid na evropských trzích dostal nové nárazníky a světla, uvnitř pak nabízí již ve standardu multimediální systém Toyota Touch 2.

Toyota Prius+ sice není zrovna enormně prodávaným vozem, na druhou stranu však jde o jediný sedmimístný hybrid, který je v současné době na Starém kontinentu k mání. Své opodstatnění v nabídce japonské automobilky tedy bezesporu má, pročež se nemůžeme divit ani faceliftu, který by měl vůz udržet svěží a v kondici po další přibližně tři roky. Tou dobou sice již bude na trhu zcela nový Prius, ovšem pouze ve standardní pětimístné formě.

Vraťme se ale zpátky k verzi, která svůj kokpit se sedmi sedadly poprvé ukázala veřejnosti v roce 2011 na autosalonu v Ženevě. Pro letošek se zvenčí dočkáme hlavně nové čelní masky, se kterou přichází také větší emblém značky. Změnám pak byly podrobeny i LEDky určené k dennímu svícení, stejně jako můžeme referovat o nových světlech vpředu i vzadu. Mimo to byly vyměněny i nárazníky, kdy ten zadní hostí difuzor.

Další modifikace pro evropský trh počítají s představením nových barevných odstínů (Dark Cherry, Attitude Black), tím jsme ale s exteriérem hotovi. Zamířit tak můžeme do kabiny, kde nově najdeme více chromových doplňků. Standardem se pak u všech úrovní výbavy stává multimediální systém Toyota Touch 2, jehož součástí je zpětná kamera nebo rozhraní Bluetooth. Za příplatek pak dostáváte i navigaci.

Další změny se dotýkají malého středového přístrojového štítu, kde nově přibyl 4,2palcový TFT displej. Ten zobrazuje data o spotřebě paliva, ale také o samotném hybridním režimu. Nově přitom disponuje funkcí Eco Judge, která má šoférům radit s ekonomickou jízdou, kterou následně i hodnotí. To je ale víceméně vše také v případě kabiny, čímž se přesouváme k mechanickým změnám.

Toyota totiž nově upravila podvozek (zejména tlumiče), aby napomáhal lepší ovladatelnosti. Lepší je pak i odhlučnění vzadu na bocích, což prospělo komfortu v kabině, zatímco hybridní ústrojí nově plní emisní normy Euro 6. I nadále však produkuje kombinovaných 136 koní, které stojí za sprintem z klidu na stovku za 11,3 sekundy a nejvyšší rychlostí 165 km/h.

Ceny modernizované Toyoty Prius+ mají být oznámeny blíže k zahájení prodeje, nic konkrétního však japonská automobilka v tomto směru nezmiňuje. Dá se ale předpokládat, že déle než do konce letošního roku čekat nebudeme.


Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu - 1 - Toyota Prius Plus 2015 EU facelift 01Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu - 2 - Toyota Prius Plus 2015 EU facelift 02Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu - 3 - Toyota Prius Plus 2015 EU facelift 03Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu - 4 - Toyota Prius Plus 2015 EU facelift 04Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu - 5 - Toyota Prius Plus 2015 EU facelift 05
Toyota Prius+ se změnila zvenčí i uvnitř, mimo to však nabízí také lepší odhlučnění a podvozek

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.