Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Camry 2015: facelift pro Evropu odhalen, přiváží nový dvoulitr
27.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský sedan dostal novou příď či litá kola. Uvnitř hodlá ohromit novým přístrojovým štítem a lepší výbavou, pod kapotou nabídne až 249 koní.
Ačkoliv moskevský autosalon začíná oficiálně až dnešním dnem, již včera jsme vám mohli představit novinky Lady. Nyní přišla řada na Toyotu, která do ruské metropole přivezla faceliftovaný sedan Camry. Ten jsme si v americké verzi mohli prohlédnout již v dubnu v New Yorku, kde odvážně stylizovaná karoserie sklidila bouřlivý potlesk. Při pohledu na evropskou verzi je ale zjevné, že plácání rukou bude protentokrát umírněnější.
Zatímco za oceánem si Camry jde svou vlastní cestou, na Starém kontinentu v mnohém připomíná faceliftovanou Toyotu Corolla, a to hlavně svou úzkou a protáhlou čelní maskou. Mimo ni jsou pak nové světlomety a čest máme i s větším množstvím chromu. Pozměněn byl ovšem také tvar nárazníků vpředu i vzadu, stejně jako lze zmínit odlišný design litých kol. To je ale v rámci exteriéru vše.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde pozornost poutá nový tříramenný volant či nový modře podsvícený přístrojový štít. Ten i nadále počítá s analogovými budíky po stranách, uprostřed však již trůní 4,2palcový TFT displej. Vrchol středové konzole pak pro změnu v závislosti na výbavě okupuje 6,1palcový nebo sedmipalcový displej multimediálního systému, tím ale změny končí také uvnitř.
Dodat již můžeme pouze tolik, že Toyota rozšířila počet volitelných prvků o bezdrátovou nabíječku mobilních telefonů či vyhřívání zadních sedadel. Opravdu zásadní novinkou je ovšem příchod vylepšeného dvoulitru, který je nadále základní pohonnou jednotkou. Nově ale nabídne 150 koní, přičemž ve spojení s šestistupňovým automatem dá stovku za 10,4 sekundy a průměrně jezdí za 7,2 l/100 km.
Vyjma této pohonné jednotky pak nabídka opětovně počítá s 2,5litrovým čtyřválcem produkujícím 181 koní nebo 3,5litrovým šestiválcem, jehož výkon činí 249 koní. Ty však již nedoznaly jediné změny.
Toyota Camry se vizuálně proměnila hlavně v přední části. Zásadní mechanickou novinkou je pak dvoulitrový benzinový čtyřválec o výkonu 150 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025 - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejnovější články
- Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
před 10 hodinami - „Americký Concorde” vrací na oblohu nadzvukové cestování. Za sebou má první test, při kterém pokořil rychlost zvuku
před 11 hodinami - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
včera - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
včera
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus